Vond ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik vond dit best een leuk filmpje, beetje Anime-achtig.
Zelfs FOK!?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het goed geschreven is, zit ik met 3 blz zo in het verhaal dat de wereld om me heen vergaan kan zijn, zonder dat ik het doorheb.
Dat keek ik toen ik 14 was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik vond dit best een leuk filmpje, beetje Anime-achtig.
Pics?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
Ik had gister een zak snoep. Onbegrijpelijk dat ze er van die ranzige dropjes bij doen, die sla ik altijd over. Nu staan er 4 halve zakjes met dropjes.
Gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom ook. 2 weken niet geschoren dus ik ben voorbereid
Wat een leuk grapje.
Heb je al net zo'n mooie baard als Varg?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom ook. 2 weken niet geschoren dus ik ben voorbereid
Wat een leuk grapje.
Soms vreet ik wel eens zo'n zak bananenschuimpjes in één keer op. Dan kom je gewoon boerend uit je auto.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
Ik had gister een zak snoep. Onbegrijpelijk dat ze er van die ranzige dropjes bij doen, die sla ik altijd over. Nu staan er 4 halve zakjes met dropjes.
Nee. Varg is heden ten dage wel erg harig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je al net zo'n mooie baard als Varg?
quote:
Oh dan ging er iets verkeerd zeker. LR weet het wel ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Littlerabbit zal het mij wel vertellen
Zoveel posts maar nog steeds kan je geen dm versturen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ging er iets verkeerd zeker. LR weet het wel ja.
Varg Veum. Varg?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Varg is heden ten dage wel erg harig.
Donder eens op met die Amerikaanse talkshows
Wat een lul is dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:31 schreef alors het volgende:
Wat is dit nou weer voor Ewout Genemans productie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |