Varg is een paardenlul.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Varg is heden ten dage wel erg harig.
Altijd geweldig Mathijs die Engels probeert te sprekenquote:
Nee, ik kan me herinneren dat dit altijd zo wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat TVDD niet volledig bestond uit Amerikaanse talkshow humor?
En grappige geitjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kan me herinneren dat dit altijd zo was
Toen had je nog kattenfilmpjes
Ja dat weet ik nogquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat TVDD niet volledig bestond uit Amerikaanse talkshow humor?
Lekker noisepopbandje jaquote:
Ja, toen bestond het nog uit fragmenten uit Man Bijt Hond, VI en de Belgische versie van De Slimste Mensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is zoiets als een voetbalwedstrijd waarbij de goal niet gefilmd wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
De grap van het laatste filmpje dringt nu pas door mij door.
wat leuk
Gouden tijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, toen bestond het nog uit fragmenten uit Man Bijt Hond, VI en de Belgische versie van De Slimste Mens
En de Vlaamse Man bijt hond. Good times.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, toen bestond het nog uit fragmenten uit Man Bijt Hond, VI en de Belgische versie van De Slimste Mens
Man Bijt Hond was wel echt een fijn programma voor TVDD.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Rurik het volgende:
[..]
Of een optreden van Pieter-Jan Derks waar alle clues uit zouden zijn gekniptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is zoiets als een voetbalwedstrijd waarbij de goal niet gefilmd wordt.
Halina zit onder die foto.quote:
En Oh oh Cherso. En Britt Dekker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En de Vlaamse Man bijt hond. Good times.
Ik noteer het in mijn aantekeningenboekje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het beste wat Nederland op noisepopgebied te bieden heeft
koekoekquote:
Dat is pas van de laatste jaren.quote:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat daar niet veel mis mee is Njos.quote:
Als losse afstand niet interessant inderdaad. Vervangen door een massastart 15kmquote:
Van het WK Afstanden inderdaad, en vervangen door een massastartquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
Maar wk allround weg? Nah. Gewoon 10k en 5k dames weghalen.
dikke tettenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit zijn pas jonge vrouwen borsten
[ afbeelding ]
mooie films daar rechtsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Rurik het volgende:
Stephen Colbert: "Jillert ...... I'll go for .... Enema?"
Die 10km dames doen ze ook echt zo vaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
Maar wk allround weg? Nah. Gewoon 10k en 5k dames weghalen.
Volgens mij is die rechter helemaal niet echt!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |