Ik ken die film van Rule34. Dat meisje weet van wanten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit zijn pas jonge vrouwen borsten
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Rurik het volgende:
Wat zijn sporters eigenlijk zielig. Ze zijn volledig afhankelijk van anderen die voor hun iets regelen. Ze kunnen niet uit zichzelf gewoon gaan schaatsen en daar voldoening uit halen, nee, we moeten er een heel circus om heen verzinnen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR-style heeft die film een beetje voor mij verpest.
Deze posts hebben met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken die film van Rule34. Dat meisje weet van wanten.
Allround zou zoveel leuker zijn met kleine vierkamp.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het WK Afstanden inderdaad, en vervangen door een massastart
10km shorttrackquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast is shorttrack alleen korte afstanden.
Links mogen via DM.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Deze posts hebben met elkaar te maken.
Onwillekeurig ga ik naar het midden kijken en dan snap ik er geen hol meer van.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
Vooral dat vallen is wel leuk ja.
Die estafette bij het shorttrack vind ik trouwens nogal chaotisch op zijn zachtst gezegd.
Goh. 3 km is het langste in principe.quote:
Ik heb wel een ander idee: als de 10KM wordt geschaatst een lekker muziekje eronder zetten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het idee achter dat filmpje was dat er onder shorttrack een opzwepend muziekje zat en onder het lange afstandschaatsen een heel rustig muziekje
Frozen is een leuke film hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |