quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Persoonlijk heb ik geen interesse (tenzij k morgen de loterij win, heb alleen geen lot gekocht), maar een maat van me wellicht wel. Heb je meer info/foto's etc. ? Hoe werkt de besturing bijvoorbeeld ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ik heb eventueel nog een myford ml7 over. Omgebouwd naar cnc met alle originele onderdelen er ook bij.
Ik kijk toch weinig films tot geen films.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:09 schreef Paladijn het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Dat werkt beter dan koffie.
En .Neovo., geen bioscoopganger? Dan moet je de hobbit thuis zien op een klein schermpje met slecht geluid![]()
Goeie dag voor een staatslotquote:
De komende 10 jaar niet, al je geluk opgebruikt in een fractie van een seconde.quote:
Nou en?quote:
Wikipedia zegt van niet. Daaruit heb ik het merendeel van de OP ook gecopypasted.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:05 schreef Barcaconia het volgende:
Darracq is met een C.
En ik stuur je wel een pmmetje
Was dat niet een digitale crash ? Wel een hele goede dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:09 schreef Paladijn het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Dat werkt beter dan koffie.
En .Neovo., geen bioscoopganger? Dan moet je de hobbit thuis zien op een klein schermpje met slecht geluid![]()
Typefout in de Nederlandse wiki zie ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wikipedia zegt van niet. Daaruit heb ik het merendeel van de OP ook gecopypasted.
En bedankt voor de PM !
Kalm aan, kalm aan, ik ben geen UWV-erquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Typefout in de Nederlandse wiki zie ik.
En dus een typefout in de TT.
En dus
Wmb. Mogguh, today we collect the big bucksquote:Op zondag 23 maart 2014 05:18 schreef densmee het volgende:
Goedenavond of Goedemorgen dat is de vraag
Belastingaangifte de deur uit?quote:Op zondag 23 maart 2014 06:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wmb. Mogguh, today we collect the big bucks
Heb je geen klok op je slaapkamer?quote:Op zondag 23 maart 2014 08:26 schreef daNpy het volgende:
Hmm, ben maar eens opgestaan omdat ik dacht dat ik alweer lang in bed lag, is het nog geen half 9
ook, maar daar moet je meestal lang op wachten; de centjes van vandaag staan donderdag al op de rekeningquote:
Niet bij m'n schoonouders, althans, die hangt er wel maar die heb ik stil gezet want anders hoor ik 's nachtsquote:
Afgelopen donderdag al of aanstaande donderdag pas?quote:Op zondag 23 maart 2014 09:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ook, maar daar moet je meestal lang op wachten; de centjes van vandaag staan donderdag al op de rekening
Onhandig, want de aangifte die als laatste binnenkomt, ligt bij de Belastingdienst bovenaan de stapel, dus keren ze als eerste uit.quote:
Mijn ervaring is dat ze het willekeurig doen hoor..quote:Op zondag 23 maart 2014 10:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onhandig, want de aangifte die als laatste binnenkomt, ligt bij de Belastingdienst bovenaan de stapel, dus keren ze als eerste uit.
Een kind krijgen is trouwens belastingtechnisch gunstig als je beide werkt.
Tuurlijk niet, ze printen de aangiftes uit, leggen ze op een stapel en gaan daarmee aan de gang. Het zijn wel ambtenaren hè.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze het willekeurig doen hoor..
Te laat?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
Vorig jaar was mijn aangifte te laat binnen, en ik had idd verdacht snel mijn centjes binnen.
ja tog? Of was dat het jaar ervoor?quote:
Ik heb je aangifte nog nooit te laat gedaanquote:Op zondag 23 maart 2014 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja tog? Of was dat het jaar ervoor?
was ook niet jouw schuldquote:Op zondag 23 maart 2014 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb je aangifte nog nooit te laat gedaantwut.
Nee, moderne auto's hebben geen stappenmotorquote:Op zondag 23 maart 2014 13:26 schreef Dingest het volgende:
Is in moderne waggels een stappenmotor van dit type een niet-demontabel deel van het het gasklephuis geworden?
hagel in Geleen en groot ookquote:Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef Anne het volgende:
Zo schijnt de zon en zo komt het met bakken uit de lucht vallen!
Hier ook eventjes, maar wel kleine steentjes. En nu schijnt de zon weer met op de achtergrond hele zwarte wolken.quote:
Ah, want moderne auto's hebben natuurlijk een elektronisch gaspedaal/drive-by-wire, en neemt een computer die functie overquote:Op zondag 23 maart 2014 15:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee, moderne auto's hebben geen stappenmotor
toch blijft dat matzwart wel kewl.. ik kreeg voor de CB een compleet matzwarte set aangeboden, kost wel weer wat, maar staat wel heel erg dikquote:
De Mazda 323 die we hadden was van 2002 en had gewoon een kabel. De Focus weet ik eigenlijk niet, dat weet sLipje wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah, want moderne auto's hebben natuurlijk een elektronisch gaspedaal/drive-by-wire, en neemt een computer die functie overIk moet duidelijk eens een auto van na 2000 eens nader gaan bestuderen
![]()
quote:
* Alfisti geeft een mok koffie aan Balkonia..........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat dit ook 1.8jes warenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen turbo of V6 maar een instap 1.8......
Lekkere dikke V6'enquote:Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ook 1.8jes waren
[ afbeelding ]
Maar die zie je ondertussen niet meer
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft een mok koffie aan Balkonia..........
Zo zie je maar! Als je maar vol blijft houden en de modjes onder druk blijft zetten! Op een gegeven moment zwichten ze!Ik voel me nu ook een beetje als Edgar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook een beetje als Edgar.
Hij was een tijdje verbannen door de vorige eigenaren (pre-faillisement), maar rijdt tegenwoordig gewoon weer vziw.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lekkere dikke V6'en
Doen Ron Simons en zijn vriendjes eigenlijk nog wat op de ring?
Ah okequote:Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij was een tijdje verbannen door de vorige eigenaren (pre-faillisement), maar rijdt tegenwoordig gewoon weer vziw.
Zijn bedrijfje is er ook gewoon nog: http://www.rsrnurburg.com/ Alleen nu met wat meer/duurdere wagens. We zagen daar destijds de GT-R's ook als eerste staan.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef densmee het volgende:
Laat die alfas maar weg voordat dadelijk het topic stuk is
Alfa's repareren zichzelf of blijven functioneren tot de garage. Franse stokbroden daarentegen ..quote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef densmee het volgende:
Laat die alfas maar weg voordat dadelijk het topic stuk is
Mijn itempje stond een uur geleden nog op 35¤, en nu al op 67.66¤, en we moeten nog krap anderhalf uurquote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
Wat zijn de laatste minuten van een Ebay veiling toch altijd irritantDe hele week staat een item op 55 euro (mijn bod), in de laatste paar seconde wordt er nog even omhoog geboden tot 80 euro (nog altijd mijn bod) wat mij dus 25 euro kost
als je m verkoopt is dat niet ergquote:Op zondag 23 maart 2014 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn itempje stond een uur geleden nog op 35¤, en nu al op 67.66¤, en we moeten nog krap anderhalf uur
Helaasjh, is om aan te kopen.quote:
dan is het nog niet jouw itempje.... hooguit mijn gewenste itemquote:
True, ik ga tot 85.01¤ 3 seconden voor het eind van de veiling, eens kijken of dat lukt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dan is het nog niet jouw itempje.... hooguit mijn gewenste item
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Copy pastedquote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik 85 wil bieden voer ik altijd 87,89 in, voor alle wijsneuzen die 85,01, 86 of 87,50 bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Leuk alternatief voor de Klikoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef Alfisti het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Ja, daar zal wel een overgangsperiode in zitten, afhankelijk van wat het economisch/efficiëntst viel om nog te gebruiken/ontwikkelen en wanneer een nieuw/geüpdate model op de markt kwamquote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Mazda 323 die we hadden was van 2002 en had gewoon een kabel. De Focus weet ik eigenlijk niet, dat weet sLipje wel.
Die moet je soms een dreun geven, dan doen ze het ook weer.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:57 schreef lipje het volgende:
[..]
Alfa's repareren zichzelf of blijven functioneren tot de garage. Franse stokbroden daarentegen ..
Dat laatste seconde bieden heb ik nooit echt gesnapt. Ja goed, ik begrijp de theorie er achter, maar je bereikt er niets mee (behalve dat een ander niet kan zie hoe veel mensen werkelijk geïnteresseerd zijn).quote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, ik druk hem op 5 seconden voor tijd 10 max omhoog, pakt 'ie mijn bod niet.. kansloos.
Ik bood dik over de 80, en hij gaat weg voor 73![]()
Wij laatstesecondebieders snappen snappen jullie prijsopdrijvers niet zo. Een artikel waar tijdens de veiling al op geboden wordt, gaat meestal voor meer geld weg dan wanneer je op het laatste moment biedt. En als je je bod klaarzet en echt in de laatste secondes op bevestigen drukt, heb je de tijd niet meer om even vlug over het hoogste bod te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat laatste seconde bieden heb ik nooit echt gesnapt. Ja goed, ik begrijp de theorie er achter, maar je bereikt er niets mee (behalve dat een ander niet kan zie hoe veel mensen werkelijk geïnteresseerd zijn).
Ik neem altijd van tevoren een maximum bedrag wat ik weet dat ik wil betalen, dat voer ik in en dan wacht ik de veiling wel af. Bijvoorbeeld nu vond ik het object max 200 euro waard. Dus ik voer 208,89 in (vorige week).
Als iemand meer biedt, so be it. Jammer maar dan heb ik het niet, ik heb er niet meer voor over.
Als je laatste seconde gaat bieden kom je natuurlijk vlug in de verleiding om nog even vlug over het hoogste bod te gaan, waardoor je eigenlijk meer dan je maximum biedt. (Precies waar Ebay op ingericht is natuurlijk)
Het verhaal is net even andersquote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij laatstesecondebieders snappen snappen jullie prijsopdrijvers niet zo. Een artikel waar tijdens de veiling al op geboden wordt, gaat meestal voor meer geld weg dan wanneer je op het laatste moment biedt. En als je je bod klaarzet en echt in de laatste secondes op bevestigen drukt, heb je de tijd niet meer om even vlug over het hoogste bod te gaan.
Maar je kunt gerust zijn, ik denk niet dat we op elkaars veilingen bieden.
Misschien.quote:
Veiligheid voor alles.quote:
Er schijnen vanmorgen Apaches boven Gouda te hebben gecirkeld.quote:
Het resultaat is hetzelfde. Je hebt een maximaal bedrag in gedachten en dat kun je bieden. Ga je er overheen betaal je meer dan je eigenlijk wilt. Zowel tijdens de veiling als in de laatste 5 seconde. Voor mensen die nachtenlang wakkerliggen dat ze overboden zijn 3 dagen voor het einde van de veiling heb je inderdaad gelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij laatstesecondebieders snappen snappen jullie prijsopdrijvers niet zo. Een artikel waar tijdens de veiling al op geboden wordt, gaat meestal voor meer geld weg dan wanneer je op het laatste moment biedt. En als je je bod klaarzet en echt in de laatste secondes op bevestigen drukt, heb je de tijd niet meer om even vlug over het hoogste bod te gaan.
Maar je kunt gerust zijn, ik denk niet dat we op elkaars veilingen bieden.
"Meer geluk dan wijsheid"quote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Anne het volgende:
Waarom zouden ze terugkomen als ze meer omzet hebben gemaakt dan verwacht?
'avond.quote:
QFT!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon wat over dat mensen daar niet een redelijk simpele schatting van maken voor ze zo'n bedrijf starten om te kijken of het financieel haalbaar is. Ze gaan er gewoon voor en zien later wel of het verstandig was... Vorige week was er ook zo'n geval, vijf jaar ervoor 'liep het hotel goed' maar ze hadden geen geld voor extra werknemers terwijl het te druk werd. Wel veel klanten, maar niet gezond en dus niet goed voor het bedrijf. Je houdt jezelf dan voor de gek.
Vorige week?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"Meer geluk dan wijsheid"
Ze gaven aan voor 2k/maand de camping te pachten, dat is 24k op jaarbasis, dus als je verwacht een camping te draaien met in een goede maand als juli slechts 15k inkomsten schiet het niet op op jaarbasis. Dat is nog exclusief alle extra kosten die je maakt om te camping te runnen en in te richten en waarmee je ook nog een gezin moet zien te onderhouden.
Ik verbaas me er gewoon wat over dat mensen daar niet een redelijk simpele schatting van maken voor ze zo'n bedrijf starten om te kijken of het financieel haalbaar is. Ze gaan er gewoon voor en zien later wel of het verstandig was... Vorige week was er ook zo'n geval, vijf jaar ervoor 'liep het hotel goed' maar ze hadden geen geld voor extra werknemers terwijl het te druk werd. Wel veel klanten, maar niet gezond en dus niet goed voor het bedrijf. Je houdt jezelf dan voor de gek.
Er zijn hier panden waar elk half jaar een ander bedrijf in zit. Inmiddels begrijp ik waarom.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:00 schreef Paladijn het volgende:
Euh, de vorige aflevering - ik kijk ze af en toe eens terug op uitzending gemist
Ik heb het idee dat er vooral mensen meedoen die het als extra marketing zien (en geef ze eens ongelijk!), vandaar dat je ook zoveel hotelletjes/hostels en campings voorbij ziet komen.
Het is overigens niet alleen dit programma, ook andere over starters/ondernemers zie je dit terugkomen (de gamedesign bedrijfjes die Nederland kent zijn helaas een fraai voorbeeld...). En natuurlijk de kleine prullaria winkeltjes en mini-restaurantjes in de binnensteden die binnen zes maanden weer weg zijn
Die hebben er dan waarschijnlijk ook wel over nagedachtquote:Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef Anne het volgende:
De chocoladewinkel in Oostenrijk (?) deed het wel goed! Zoiets zou ik zelf ook wel tof vinden.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn hier panden waar elk half jaar een ander bedrijf in zit. Inmiddels begrijp ik waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
ik zag wel wat anders langs Moerkapelle vliegenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er schijnen vanmorgen Apaches boven Gouda te hebben gecirkeld.
mijn Alfa uit 1998 had dat al. Alleen jammer dat die stekkers daarvan zo vaak kapot gingenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, daar zal wel een overgangsperiode in zitten, afhankelijk van wat het economisch/efficiëntst viel om nog te gebruiken/ontwikkelen en wanneer een nieuw/geüpdate model op de markt kwamIk had er gewoon niet aan gedacht dat de C2 (die in 2003 op de markt kwam) al drive-by-wire kon hebben.
Ik heb zelf ook de handel niet gedemonteerd en kreeg tweedehands info, anders had ik natuurlijk het gebrek aan een gaskabel wel opgemerkt
Dat is de schuld van het UWV.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn hier panden waar elk half jaar een ander bedrijf in zit. Inmiddels begrijp ik waarom.
Alles wat mis gaat is de schuld van het UWVquote:
Wat is daar te doen dan ?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Stervensdruk gehad vandaag trouwens, maar wel een hele mooie klus binnengehaaldZie ik jullie met de pinkster allemaal in Zandvoort?
Wat krijg je als je truckraces, een vakbeurs en een truckersfestival met elkaar combineert? Truck Exposure! Bij de pinksterraces op circuit Zandvoort wordt dit evenement voor de eerste keer georganiseerd. Als je kijkt naar soortgelijke evenementen in het buitenland, met ruim over de 100.000 bezoekers, blijkt dat dit concept de potentie heeft uit te groeien tot HET truck-event van Nederland.quote:
Dus zoiets als het Truckstar Festival ?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat krijg je als je truckraces, een vakbeurs en een truckersfestival met elkaar combineert? Truck Exposure! Bij de pinksterraces op circuit Zandvoort wordt dit evenement voor de eerste keer georganiseerd. Als je kijkt naar soortgelijke evenementen in het buitenland, met ruim over de 100.000 bezoekers, blijkt dat dit concept de potentie heeft uit te groeien tot HET truck-event van Nederland.
https://www.facebook.com/events/1388359088107695/
Niet meer zoals het huidige truckstar festival. Wel zoals vroeger toen het nog op zandvoort was, maar nu zijn er dus ook de reguliere pinksterraces op zaterdag en maandag.quote:
Mogguh.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'avond.
Ik zag daNpy's Fryske broer vanochtend by tuning-capital Dr88! groene oude polo met oranje velgen
Na apersquote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'avond.
Ik zag daNpy's Fryske broer vanochtend by tuning-capital Dr88! groene oude polo met oranje velgen
5 April ben ik wel in Zandvoort, Squadra Italia race van de DNRT.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alles wat mis gaat is de schuld van het UWV
Ja? Dat heb ik dan weer niet geprobeerd!quote:
quote:
Da's knap.quote:
Barcaconia...... dat is met twee C's he.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dat was het weerbericht van de Spelt zeker.
Dat ie lekker wegblijft met z'n nutteloze postsquote:
Het was vandaag bewolkt..quote:
Genoeg water voorhanden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was vandaag bewolkt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half 't dorp was afgesloten, gelukkig de kant richting de snelweg niet.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je deze briljante tekst zou ondersteunen met een foto van een voormalig oostblok brandweer voertuig.............. je stelt mij teleur meneer Alex.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
want in de zwembadfabriek vullen ze m ook meteen, wel zo handig voor transport
Die mag overwerken dan vanavond, denk ik. Toen ik richting huis ging hadden ze het in ieder geval (pas) over asbest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:33 schreef densmee het volgende:
Een klant van ons zit daar bij de brandweer geloof ik
zoek er maar één uitquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je deze briljante tekst zou ondersteunen met een foto van een voormalig oostblok brandweer voertuig.............. je stelt mij teleur meneer Alex.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou beide doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Dingest het volgende:
Ik word dat gezeur met die uitlaat van de 126 een beetje beu. Net nog geen kilometer onderweg en kon zien door de koplampen van mijn achterlichten dat het motorblok weer als een malle stond te walmen; weer een bout weg en overal olie.
Ik ga binnenkort eens kijken waar ik de juiste Loctite kan vinden, en borgplaatjes bestellen ter modificatie om de bout te borgen. Die zit in een beugel met opstaande randjes, dus als ik 1 of 2 hoeken om de kop van de bout vouw zou dat moeten werken.
Anders van de zomer op zoek naar een gebruikt blok waar wél alle vier de schroefdraden nog inzitten
Dat misschien ook. Maar een hoek waar schroefdraad voor de bout in zit is ooit afgebroken van het gietijzeren deel van het blok, dus de uitlaat kan maar op 3 van de 4 plekken vast. Het heeft ons al twee keer een uitlaat gekost (spontaan in tweeën gescheurd door de vibraties) en diverse boutenquote:
quote:
probeer eerst eens met veerringen de boel vast te zettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Dingest het volgende:
Ik was ook beiden van plan om te gebruiken
Borgdraad zat ik ook te overwegen, maar dat is wel een duurdere oplossing (mede door het op de juiste manier kunnen boren van de moeren/bouten). Ik denk als het met Loctite en borgplaatjes nog steeds niet werkt, een gebruikt blokje voor een zachte prijs de beste oplossing is. Dan kan de uitlaat vast zoals-ie hoort en zou het kapot/los trillen van onderdelen afgelopen moeten zijn
De laatste bout die eruit trilde zat met een veerring en Loctite vastquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
probeer eerst eens met veerringen de boel vast te zetten
maarssen?quote:
Centrum Utrecht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maarssen?
fristi, jij was de 5e op zandvoort? ben ik er ookbest veel werk, een groot evenement organiseren
Geinig! Hij heeft wel last van roest hier en daar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van en ouder echtpaar uit Maarssen, voor zover ik weet. vriendelijke mensen
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef Dingest het volgende:
Bij de garage is hij na een half uur gestopt met checken - er was teveel rot aan de 121
Balen. Wellicht passen er toevallig wat onderdeeltjes van op de Fiat ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef Dingest het volgende:
Bij de garage is hij na een half uur gestopt met checken - er was teveel rot aan de 121
drive by electronica....... en als die niet functioneert sta je stilquote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Mazda 323 die we hadden was van 2002 en had gewoon een kabel. De Focus weet ik eigenlijk niet, dat weet sLipje wel.
Aha, nog geen last van gehad...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
drive by electronica....... en als die niet functioneert sta je stil
Niets. Maar dat was wel makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik eens gebeld met een fysiotherapeut. Ik wil iets aan m'n conditie gaan doen.
Zo ook maar eens uitpluizen of de ziektekostenverzekering hier iets aan bij wil dragen ...
Ik ook niet, maar deze heb ik gekregen via m'n werkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef daNpy het volgende:
Nee die troep van Apple hoef ik sowieso niet.
De iPad van XM crasht veel en veel vaker dan onder iOS 6.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben hier nog meer mensen een Apple apparaat wat je na IOS7 eigenlijk gewoon in de container kan pleuren?
Gewoon met de hand je bent toch geen mietje?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
Doppie en ratel of een Bahco'tje?
[ afbeelding ]
quote:Hey Lizeri, dis Michele.
Hierdie is die grafieke wat genommer is met die stof se naam by die nommer in die tabel. Ons het mos gese jy kan begin deur self te besluit wat die hoogste 4 of 5 pieke is en die stowwe op die internet opzoek en kyk watter "medicinal uses" hulle het. Die grafieke en tabelle sal in ons projek dien as ons Resultate en wat jy doen gaan deel wees van die Bespreking. Die res van die bespreking sal seker wees dat ons volgens daai stowwe wat die hoogste pieke vorm besluit ons oor watter olie die beste vir dansers se gebruik wees.
ga je lachen, maar als je goed kijkt, zitten er kleine gaatjes in die moeren, daar stoppen ze een pennetje in van een cm of 10 lang, en daarmee draaien ze die dingen losquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon met de hand je bent toch geen mietje?
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtjequote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtje
Lekker lomp, maar ze lopen als het goed is niet zo snel los.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga je lachen, maar als je goed kijkt, zitten er kleine gaatjes in die moeren, daar stoppen ze een pennetje in van een cm of 10 lang, en daarmee draaien ze die dingen losZe zitten op stretchstuds; die pakken ze beet met een trekvijzel, die gaat er met 50 ton aan trekken zodat het draadeind iets uitrekt, en dan draai je ze dus idd met de hand los als het goed is.
Ik gok dat SD een kop groter is dan Anne. Ik ga dus uit van 1,60m.quote:
Ah, de wetenschappelijke aanpak!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat SD een kop groter is dan Anne. Ik ga dus uit van 1,60m.
ruim 1.80, weenie psiesquote:
Beter van niet ook, deze fabriek werkt met drukken van een paar honderd bar; alles is lomp, onbehouwen en belachelijk dikwandig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lekker lomp, maar ze lopen als het goed is niet zo snel los.
Dank je. Als hij 42 heeft, is mijn 41 niet eens zo erg.quote:
Kom ik aanlopen met 44.. (1,93m)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je. Als hij 42 heeft, is mijn 41 niet eens zo erg.
Het lijkt dat ik iets gevonden heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
De iPad van XM crasht veel en veel vaker dan onder iOS 6.
Zal ik eens proberen als ze candy-crush heeft uitgespeeld!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij je wifi instellingen in je router de snelheid aanpassen van b+g+n naar b+g.
Ja, m'n hele wifi is fked op dat ding. Wegvallen van wifi en heel traag.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zal ik eens proberen als ze candy-crush heeft uitgespeeld!
Wacht ik las niet goed. Ik ga mijn router niet naar b+g zetten, dan vertraagt de rest. De keuze is gevallen op "dan maar een appel in beeld". Maar blijkbaar zijn jouw problemen erger?
Toch idioot dat dat moet.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, m'n hele wifi is fked op dat ding. Wegvallen van wifi en heel traag.
Heb maar een aparte wifi router voor die ipad op b+g gezet
Dat klopt, ios kan inderdaad niet goed op n werken. Hier hetzelfde met een iPod gehad.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lijkt dat ik iets gevonden heb.
Bij je wifi instellingen in je router de snelheid aanpassen van b+g+n naar b+g.
Ergens gelezen dat IOS 7 die "n" niet snapt
Oh kom op, het is niet zo dat n zo state-of-the-art is dat ze geen tijd hebben gehad het goed te maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat klopt, ios kan inderdaad niet goed op n werken. Hier hetzelfde met een iPod gehad.
Bij iOS 6 was het ook al zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh kom op, het is niet zo dat n zo state-of-the-art is dat ze geen tijd hebben gehad het goed te maken.
Past prima bij het mijnequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtje
goedemorgenquote:
Dat is er al, net als vier hefbruggen, een draaibrug en nog wat basculebruggen.quote:
dat was de grap iddquote:Op maandag 31 maart 2014 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is er al, net als vier hefbruggen, een draaibrug en nog wat basculebruggen.
Waar was je? Ik heb dagenlang niet geweten wat voor weer het was zonder je postsquote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Wederom prachtige dag en dit houden we aan volgens het KNMI tot vrijdag a.s?
volgens Pyt komt dat door de zomertijd. het word een uur later warmquote:Op maandag 31 maart 2014 18:56 schreef Paladijn het volgende:
HardlopenDaar heb je een auto/fiets voor.
Het was nog aardig frisjes in het noorden vandaag, graadje of 10 rond het middaguur
Ik heb hard nieuwe planten geplant op het balkon. Nu nog kunstgras.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Net wel hardgelopen bij een heerlijke temperatuur
En dan het weekend weer kut?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Wederom prachtige dag en dit houden we aan volgens het KNMI tot vrijdag a.s?
Wij zijn ook met de tuin bezig! Ben benieuwd wat we ervan gaan maken met een budget van ongeveer 0 euroquote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb hard nieuwe planten geplant op het balkon. Nu nog kunstgras.
Wildernis?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij zijn ook met de tuin bezig! Ben benieuwd wat we ervan gaan maken met een budget van ongeveer 0 euro.
Het was een wildernis jaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wildernis?
Dat kunstgras is duur trouwens.
Heb ik ook niet gedaan op het balkon... De gladde, enigszins rotte vlonders zijn in elk geval pleite.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was een wildernis ja.
Jammer dat ik geen voor-foto's heb gemaakt.
Het moet gewoon een beetje aardig spelen zijn voor een kind van rond de 1, en niet een week moeten drogen na een regenbui.quote:En kunstgras is zeker duur ja.. en als je iets wilt wat ook nog een beetje echt lijkt..
Hmm, normaal loopt het water weg, de grond in. Zou dat op een balkon ook zo werkenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan op het balkon... De gladde, enigszins rotte vlonders zijn in elk geval pleite.
[..]
Het moet gewoon een beetje aardig spelen zijn voor een kind van rond de 1, en niet een week moeten drogen na een regenbui.
Vast niet, gewoon beton hier, dus ik ben nog aan het zoeken naar de beste oplossing. Drainagetegels of een of ander foamspul. Het balkon ligt natuurlijk wel een beetje op afschot, maar ik kan me voorstellen dat dat niet genoeg is.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm, normaal loopt het water weg, de grond in. Zou dat op een balkon ook zo werken?
twee balkjes en daarop vlonderplankenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vast niet, gewoon beton hier, dus ik ben nog aan het zoeken naar de beste oplossing. Drainagetegels of een of ander foamspul. Het balkon ligt natuurlijk wel een beetje op afschot, maar ik kan me voorstellen dat dat niet genoeg is.
inderdaad gewoon een mooi vlondertje maken met bankirai vlonderplankenquote:
niet de goeiekoopste nemen, die hebben kromme plankenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad gewoon een mooi vlondertje maken met bankirai vlonderplanken
Dan moet je alsnog niet de goedkoopste nemen.quote:
Tering, wat een geld. Ik heb vandaag voor 10 euro afscheid genomen van onze bouwmarktvlondertjes.quote:
kan je beter een elastiek omdoen en het hekje verhogenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef Duvel het volgende:
Ik zit nu te denken aan rubbertegels of zoiets, kan 't kind tenminste nog een keer op d'r hoofd vallen zonder direct de traumaheli aan te laten rukken.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met bungee jumping.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je beter een elastiek omdoen en het hekje verhogen
Onno weet dat, aan de enkels beetpakken en zakken maar... trouwens Aafke ookquote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met bungee jumping.
Dan wordt het kind terug gelanceerd. Dat is niet zo schadelijk, tenzij het kind na de teruglancering iets hards raakt. De grond bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je beter een elastiek omdoen en het hekje verhogen
jij hebt ervaringquote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan wordt het kind terug gelanceerd. Dat is niet zo schadelijk, tenzij het kind na de teruglancering iets hards raakt. De grond bijvoorbeeld.
Foutje met de bevestiging van het harnas, die kinderen zullen er nooit komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Persoonlijk meegemaakt zeker, aangezien je geen kinderen hebt.
Hier kunnen we ook zowat met haar gooien...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Onno weet dat, aan de enkels beetpakken en zakken maar... trouwens Aafke ook
Nee, technisch inzicht.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef lipje het volgende:
[..]
jij hebt ervaring. Persoonlijk meegemaakt zeker, aangezien je geen kinderen hebt.
Goed eigenlijk, sort of! Twee foto's gemaakt en hij kon dus in eerste instantie niks vinden. M'n tandvlees zag er gezond uit, geen gaatjes, geen beschadigingen op het glazuur, helemaal niks mis met de wortels, etcetera.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmf, had ik dat maar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed eigenlijk, sort of! Twee foto's gemaakt en hij kon dus in eerste instantie niks vinden. M'n tandvlees zag er gezond uit, geen gaatjes, geen beschadigingen op het glazuur, helemaal niks mis met de wortels, etcetera.
Maar eenmaal met (koude) lucht wel de daadwerkelijke pijnplek kunnen vinden en blijkbaar poets ik wat te stevig waardoor er een stuk tand wat verder is blootgelegd dan zou moeten en dat is nu dus gevoelig. Hij smeerde een goedje op die tand en blies er nog eens op met koude lucht en toen voelde ik dus niks meer.
Advies: tandpasta voor gevoelige tanden gebruiken en zo nu en dan er opsmeren en er op laten zitten en op dat specifieke plekje iets zachter poetsen.
Ik had trouwens ook nog het gevoel dat een van mijn ijzerdraadjes los zat, maar dat was ook niet het geval. De 'lijm' was wel een stuk dunner geworden op een paar plaatsen, maar het zit nog vast, dus ik hoef er nog even niet voor terug te komen.
Samenvatting: NIKS AAN DE HAND!
Hehe, dat ik heb ik 2 jaar terug gehad ofzo. Nog nooit gaatjes gehad en toen ineens 4 tegelijk. En dan ook nog rechtsonder, rechtsboven, linksonder en linksboven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hmmf, had ik dat maar.
Toen ik de laatste keer aan de beurt was, werden er foto's gemaakt, omdat er een verstandskies getrokken moest worden. Toen bleek dus in alle kiezen 'onderhuids' gaatjes te zitten, die niet aan de oppervlakte waren te zien. Ik had er ook geen last van. De tandarts was ook best wel verbaasd, die had dit niet zien aankomen.
Dus toen werden alle vier kiezen uitgeboord en gevuld
Ja, dat is het hem denk ik. En het vervelende is, dat wanneer je pijn hebt aan je gebit en alles eromheen, dit helemaal doortrekt naar je hoofd enzo. Als ik (vreselijke, zeurende) pijn heb aan mijn knie is dat stukken minder vervelend dan pijn aan mijn smoelwerk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:52 schreef Dingest het volgende:
Ik heb hetzelfde 'probleem' met tandartsen. Of eigenlijk artsen in het algemeen. Ik vind het niet fijn als er aan mij gefriemeld wordt![]()
Maar tandartsen zijn één van de weinige artsen die onprettigheden genereren voor onderhoud. De meeste artsen proberen het enkel op te lossen.
Ik ben de hele dag binnen geweest op mijn zolderkamer, en durfde niet naar buiten zonder de wetenschap hoe het weer is. Ik vind dit slechte service! Waar kan ik een klacht indienen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vraag me af wat voor weer het vandaag geweest is.
0800-likuwanusquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag binnen geweest op mijn zolderkamer, en durfde niet naar buiten zonder de wetenschap hoe het weer is. Ik vind dit slechte service! Waar kan ik een klacht indienen?
Leeuwardense voetbaltokkies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef Paladijn het volgende:
En donderwolkjes hier, cambuur supporters zijn boos op de trainer omdat hij eind van het seizoen naar 30km zuidelijker gaat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |