quote:Hey Lizeri, dis Michele.
Hierdie is die grafieke wat genommer is met die stof se naam by die nommer in die tabel. Ons het mos gese jy kan begin deur self te besluit wat die hoogste 4 of 5 pieke is en die stowwe op die internet opzoek en kyk watter "medicinal uses" hulle het. Die grafieke en tabelle sal in ons projek dien as ons Resultate en wat jy doen gaan deel wees van die Bespreking. Die res van die bespreking sal seker wees dat ons volgens daai stowwe wat die hoogste pieke vorm besluit ons oor watter olie die beste vir dansers se gebruik wees.
ga je lachen, maar als je goed kijkt, zitten er kleine gaatjes in die moeren, daar stoppen ze een pennetje in van een cm of 10 lang, en daarmee draaien ze die dingen losquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon met de hand je bent toch geen mietje?
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtjequote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtje
Lekker lomp, maar ze lopen als het goed is niet zo snel los.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga je lachen, maar als je goed kijkt, zitten er kleine gaatjes in die moeren, daar stoppen ze een pennetje in van een cm of 10 lang, en daarmee draaien ze die dingen losZe zitten op stretchstuds; die pakken ze beet met een trekvijzel, die gaat er met 50 ton aan trekken zodat het draadeind iets uitrekt, en dan draai je ze dus idd met de hand los als het goed is.
Ik gok dat SD een kop groter is dan Anne. Ik ga dus uit van 1,60m.quote:
Ah, de wetenschappelijke aanpak!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat SD een kop groter is dan Anne. Ik ga dus uit van 1,60m.
ruim 1.80, weenie psiesquote:
Beter van niet ook, deze fabriek werkt met drukken van een paar honderd bar; alles is lomp, onbehouwen en belachelijk dikwandig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lekker lomp, maar ze lopen als het goed is niet zo snel los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dank je. Als hij 42 heeft, is mijn 41 niet eens zo erg.quote:
Kom ik aanlopen met 44.. (1,93m)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je. Als hij 42 heeft, is mijn 41 niet eens zo erg.
Het lijkt dat ik iets gevonden heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
De iPad van XM crasht veel en veel vaker dan onder iOS 6.
Zal ik eens proberen als ze candy-crush heeft uitgespeeld!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij je wifi instellingen in je router de snelheid aanpassen van b+g+n naar b+g.
Ja, m'n hele wifi is fked op dat ding. Wegvallen van wifi en heel traag.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zal ik eens proberen als ze candy-crush heeft uitgespeeld!
Wacht ik las niet goed. Ik ga mijn router niet naar b+g zetten, dan vertraagt de rest. De keuze is gevallen op "dan maar een appel in beeld". Maar blijkbaar zijn jouw problemen erger?
Toch idioot dat dat moet.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, m'n hele wifi is fked op dat ding. Wegvallen van wifi en heel traag.
Heb maar een aparte wifi router voor die ipad op b+g gezet
Dat klopt, ios kan inderdaad niet goed op n werken. Hier hetzelfde met een iPod gehad.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lijkt dat ik iets gevonden heb.
Bij je wifi instellingen in je router de snelheid aanpassen van b+g+n naar b+g.
Ergens gelezen dat IOS 7 die "n" niet snapt
Oh kom op, het is niet zo dat n zo state-of-the-art is dat ze geen tijd hebben gehad het goed te maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat klopt, ios kan inderdaad niet goed op n werken. Hier hetzelfde met een iPod gehad.
Bij iOS 6 was het ook al zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh kom op, het is niet zo dat n zo state-of-the-art is dat ze geen tijd hebben gehad het goed te maken.
Past prima bij het mijnequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtje
goedemorgenquote:
Dat is er al, net als vier hefbruggen, een draaibrug en nog wat basculebruggen.quote:
dat was de grap iddquote:Op maandag 31 maart 2014 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is er al, net als vier hefbruggen, een draaibrug en nog wat basculebruggen.
Waar was je? Ik heb dagenlang niet geweten wat voor weer het was zonder je postsquote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Wederom prachtige dag en dit houden we aan volgens het KNMI tot vrijdag a.s?
volgens Pyt komt dat door de zomertijd. het word een uur later warmquote:Op maandag 31 maart 2014 18:56 schreef Paladijn het volgende:
HardlopenDaar heb je een auto/fiets voor.
Het was nog aardig frisjes in het noorden vandaag, graadje of 10 rond het middaguur
Ik heb hard nieuwe planten geplant op het balkon. Nu nog kunstgras.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Net wel hardgelopen bij een heerlijke temperatuur
En dan het weekend weer kut?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Wederom prachtige dag en dit houden we aan volgens het KNMI tot vrijdag a.s?
Wij zijn ook met de tuin bezig! Ben benieuwd wat we ervan gaan maken met een budget van ongeveer 0 euroquote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb hard nieuwe planten geplant op het balkon. Nu nog kunstgras.
Wildernis?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij zijn ook met de tuin bezig! Ben benieuwd wat we ervan gaan maken met een budget van ongeveer 0 euro.
Het was een wildernis jaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wildernis?
Dat kunstgras is duur trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |