RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef Dingest het volgende:
Bij de garage is hij na een half uur gestopt met checken - er was teveel rot aan de 121
Balen. Wellicht passen er toevallig wat onderdeeltjes van op de Fiat ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef Dingest het volgende:
Bij de garage is hij na een half uur gestopt met checken - er was teveel rot aan de 121
drive by electronica....... en als die niet functioneert sta je stilquote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Mazda 323 die we hadden was van 2002 en had gewoon een kabel. De Focus weet ik eigenlijk niet, dat weet sLipje wel.
Aha, nog geen last van gehad...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
drive by electronica....... en als die niet functioneert sta je stil
Niets. Maar dat was wel makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik eens gebeld met een fysiotherapeut. Ik wil iets aan m'n conditie gaan doen.
Zo ook maar eens uitpluizen of de ziektekostenverzekering hier iets aan bij wil dragen ...
Ik ook niet, maar deze heb ik gekregen via m'n werkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef daNpy het volgende:
Nee die troep van Apple hoef ik sowieso niet.
De iPad van XM crasht veel en veel vaker dan onder iOS 6.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben hier nog meer mensen een Apple apparaat wat je na IOS7 eigenlijk gewoon in de container kan pleuren?
Gewoon met de hand je bent toch geen mietje?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
Doppie en ratel of een Bahco'tje?
[ afbeelding ]
quote:Hey Lizeri, dis Michele.
Hierdie is die grafieke wat genommer is met die stof se naam by die nommer in die tabel. Ons het mos gese jy kan begin deur self te besluit wat die hoogste 4 of 5 pieke is en die stowwe op die internet opzoek en kyk watter "medicinal uses" hulle het. Die grafieke en tabelle sal in ons projek dien as ons Resultate en wat jy doen gaan deel wees van die Bespreking. Die res van die bespreking sal seker wees dat ons volgens daai stowwe wat die hoogste pieke vorm besluit ons oor watter olie die beste vir dansers se gebruik wees.
ga je lachen, maar als je goed kijkt, zitten er kleine gaatjes in die moeren, daar stoppen ze een pennetje in van een cm of 10 lang, en daarmee draaien ze die dingen losquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon met de hand je bent toch geen mietje?
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtjequote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtje
Lekker lomp, maar ze lopen als het goed is niet zo snel los.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga je lachen, maar als je goed kijkt, zitten er kleine gaatjes in die moeren, daar stoppen ze een pennetje in van een cm of 10 lang, en daarmee draaien ze die dingen losZe zitten op stretchstuds; die pakken ze beet met een trekvijzel, die gaat er met 50 ton aan trekken zodat het draadeind iets uitrekt, en dan draai je ze dus idd met de hand los als het goed is.
Ik gok dat SD een kop groter is dan Anne. Ik ga dus uit van 1,60m.quote:
Ah, de wetenschappelijke aanpak!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat SD een kop groter is dan Anne. Ik ga dus uit van 1,60m.
ruim 1.80, weenie psiesquote:
Beter van niet ook, deze fabriek werkt met drukken van een paar honderd bar; alles is lomp, onbehouwen en belachelijk dikwandig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lekker lomp, maar ze lopen als het goed is niet zo snel los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dank je. Als hij 42 heeft, is mijn 41 niet eens zo erg.quote:
Kom ik aanlopen met 44.. (1,93m)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je. Als hij 42 heeft, is mijn 41 niet eens zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |