Ja? Dat heb ik dan weer niet geprobeerd!quote:
quote:
Da's knap.quote:
Barcaconia...... dat is met twee C's he.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dat was het weerbericht van de Spelt zeker.
Dat ie lekker wegblijft met z'n nutteloze postsquote:
Het was vandaag bewolkt..quote:
Genoeg water voorhanden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was vandaag bewolkt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half 't dorp was afgesloten, gelukkig de kant richting de snelweg niet.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je deze briljante tekst zou ondersteunen met een foto van een voormalig oostblok brandweer voertuig.............. je stelt mij teleur meneer Alex.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
want in de zwembadfabriek vullen ze m ook meteen, wel zo handig voor transport
Die mag overwerken dan vanavond, denk ik. Toen ik richting huis ging hadden ze het in ieder geval (pas) over asbest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:33 schreef densmee het volgende:
Een klant van ons zit daar bij de brandweer geloof ik
zoek er maar één uitquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je deze briljante tekst zou ondersteunen met een foto van een voormalig oostblok brandweer voertuig.............. je stelt mij teleur meneer Alex.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou beide doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Dingest het volgende:
Ik word dat gezeur met die uitlaat van de 126 een beetje beu. Net nog geen kilometer onderweg en kon zien door de koplampen van mijn achterlichten dat het motorblok weer als een malle stond te walmen; weer een bout weg en overal olie.
Ik ga binnenkort eens kijken waar ik de juiste Loctite kan vinden, en borgplaatjes bestellen ter modificatie om de bout te borgen. Die zit in een beugel met opstaande randjes, dus als ik 1 of 2 hoeken om de kop van de bout vouw zou dat moeten werken.
Anders van de zomer op zoek naar een gebruikt blok waar wél alle vier de schroefdraden nog inzitten
Dat misschien ook. Maar een hoek waar schroefdraad voor de bout in zit is ooit afgebroken van het gietijzeren deel van het blok, dus de uitlaat kan maar op 3 van de 4 plekken vast. Het heeft ons al twee keer een uitlaat gekost (spontaan in tweeën gescheurd door de vibraties) en diverse boutenquote:
quote:
probeer eerst eens met veerringen de boel vast te zettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Dingest het volgende:
Ik was ook beiden van plan om te gebruiken
Borgdraad zat ik ook te overwegen, maar dat is wel een duurdere oplossing (mede door het op de juiste manier kunnen boren van de moeren/bouten). Ik denk als het met Loctite en borgplaatjes nog steeds niet werkt, een gebruikt blokje voor een zachte prijs de beste oplossing is. Dan kan de uitlaat vast zoals-ie hoort en zou het kapot/los trillen van onderdelen afgelopen moeten zijn
De laatste bout die eruit trilde zat met een veerring en Loctite vastquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
probeer eerst eens met veerringen de boel vast te zetten
maarssen?quote:
Centrum Utrecht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maarssen?
fristi, jij was de 5e op zandvoort? ben ik er ookbest veel werk, een groot evenement organiseren
Geinig! Hij heeft wel last van roest hier en daar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van en ouder echtpaar uit Maarssen, voor zover ik weet. vriendelijke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |