Na apersquote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'avond.
Ik zag daNpy's Fryske broer vanochtend by tuning-capital Dr88! groene oude polo met oranje velgen
5 April ben ik wel in Zandvoort, Squadra Italia race van de DNRT.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alles wat mis gaat is de schuld van het UWV
Ja? Dat heb ik dan weer niet geprobeerd!quote:
quote:
Da's knap.quote:
Barcaconia...... dat is met twee C's he.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dat was het weerbericht van de Spelt zeker.
Dat ie lekker wegblijft met z'n nutteloze postsquote:
Het was vandaag bewolkt..quote:
Genoeg water voorhanden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was vandaag bewolkt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half 't dorp was afgesloten, gelukkig de kant richting de snelweg niet.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je deze briljante tekst zou ondersteunen met een foto van een voormalig oostblok brandweer voertuig.............. je stelt mij teleur meneer Alex.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
want in de zwembadfabriek vullen ze m ook meteen, wel zo handig voor transport
Die mag overwerken dan vanavond, denk ik. Toen ik richting huis ging hadden ze het in ieder geval (pas) over asbest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:33 schreef densmee het volgende:
Een klant van ons zit daar bij de brandweer geloof ik
zoek er maar één uitquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je deze briljante tekst zou ondersteunen met een foto van een voormalig oostblok brandweer voertuig.............. je stelt mij teleur meneer Alex.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |