Past prima bij het mijnequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
42 schijnt idd niet overdreven groot te zijn voor mijn postuurtje
goedemorgenquote:
Dat is er al, net als vier hefbruggen, een draaibrug en nog wat basculebruggen.quote:
dat was de grap iddquote:Op maandag 31 maart 2014 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is er al, net als vier hefbruggen, een draaibrug en nog wat basculebruggen.
Waar was je? Ik heb dagenlang niet geweten wat voor weer het was zonder je postsquote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Wederom prachtige dag en dit houden we aan volgens het KNMI tot vrijdag a.s?
volgens Pyt komt dat door de zomertijd. het word een uur later warmquote:Op maandag 31 maart 2014 18:56 schreef Paladijn het volgende:
HardlopenDaar heb je een auto/fiets voor.
Het was nog aardig frisjes in het noorden vandaag, graadje of 10 rond het middaguur
Ik heb hard nieuwe planten geplant op het balkon. Nu nog kunstgras.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Net wel hardgelopen bij een heerlijke temperatuur
En dan het weekend weer kut?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Wederom prachtige dag en dit houden we aan volgens het KNMI tot vrijdag a.s?
Wij zijn ook met de tuin bezig! Ben benieuwd wat we ervan gaan maken met een budget van ongeveer 0 euroquote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb hard nieuwe planten geplant op het balkon. Nu nog kunstgras.
Wildernis?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij zijn ook met de tuin bezig! Ben benieuwd wat we ervan gaan maken met een budget van ongeveer 0 euro.
Het was een wildernis jaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wildernis?
Dat kunstgras is duur trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |