Staat hier wel een stevig windje buiten. Maar wel lekker weer.quote:
Zweten is gezondquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Warm! En dan zit je in een fabriek zonder daglicht waar het 35 graden binnen is
Dat is wel zuur ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef daNpy het volgende:
Ja scherm was kapot.
Kon hem niet meer ontgrendelen, dus niet backuppen.
Ik heb expliciet gevraagd hem niet te resetten, inclusief dat ik bereikbaar was voor pincode etc, maar dat valt niet binnen de "klantenservice" dus flikkeren ze gewoon je telefoon (die verder prima werkt) leeg.
Ik begrijp dat ik er weer een gebruiker van https://play.google.com/s(...).leeuwarderbioscopen bij heb?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:52 schreef .Neovo. het volgende:
Yeej, ik heb m'n tablet weer terug van de reparatie. Kijken hoelang dit ding het nu vol houdt.
Dat kost natuurlijk ook teveel moeite/tijd en in potentie meer gezeik als ze wel bij je 'prive' gegevens kunnen en er per ongeluk wat natuurfoto's op het internets terecht komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef daNpy het volgende:
Ja scherm was kapot.
Kon hem niet meer ontgrendelen, dus niet backuppen.
Ik heb expliciet gevraagd hem niet te resetten, inclusief dat ik bereikbaar was voor pincode etc, maar dat valt niet binnen de "klantenservice" dus flikkeren ze gewoon je telefoon (die verder prima werkt) leeg.
Mijn telefoonfoto's gaan naar Dropbox...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kost natuurlijk ook teveel moeite/tijd en in potentie meer gezeik als ze wel bij je 'prive' gegevens kunnen en er per ongeluk wat natuurfoto's op het internets terecht komen.
Maar wel zuur![]()
Mijn foto's worden thuis automatisch gesynced (zelf iets voor geschreven), de meeste andere 'belangrijke' dingen zouls telefoonnummers heb ik wel in de google cloud staan of ergens op papier
Maar dan kan de NSA meelezen!!111quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn telefoonfoto's gaan naar Dropbox...
Ja maar het is gratis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar dan kan de NSA meelezen!!111
Vroegah had ik ze gewoon op het micro-sd kaartje in mijn telefoon staan en trek je die er gewoon uit als je telefoon ter reparatie/reinstall etc. gaat, maar tegenwoordig heb je die niet altijd meer... dus zelf maar even een sync-mijn-mapje tool gebouwd. Ben niet zo'n fan van alles op het internet opslaan.
Met eten in het gezicht, bijvoorbeeld.quote:
Heb je het over een vrachtwaggel of zo'n ding met jarretels ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij mn DAF kun je er van onderen gewoon bij
Ja, volgens de garage-werkplaatshandboeken moet ik bij een BX ook het halve dashboard uit elkaar peuteren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens de garage-werkplaatshandboeken moet je er al bij kunnen komen door het stuur eraf te halen of de stuurkolom even los, en de tellermodule los. Die laatste twee heb ik al los, maar in het donker kon ik daarna niet zoveel meerKijk er dus van het weekend even wat nader naar.
Je was te vroeg. Pas om 17:57u was het lente.quote:
Dat wil ik ook !quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
Digitale uitlezing op de draaibank gebouwdWat werkt dat fijn zeg.
Helaas voorlopig alleen de X-as, ik moet nog even marktplaatsen/ebayen voor een lange liniaal voor de z-as...
nachtbraker.quote:
ik heb eventueel nog een myford ml7 over. Omgebouwd naar cnc met alle originele onderdelen er ook bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wil ik ook !
En ik wil een draaibank ...
Fixed!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
En whehe, succes NSA met al die katten- en babyfoto's Alfa Romeo foto's
Ik heb em al eens geïnstalleerd, alleen gebruik ik hem niet. Ben geen biosganger.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik er weer een gebruiker van https://play.google.com/s(...).leeuwarderbioscopen bij heb?
Ja, tot 22:30u geklust. Daarna nog 5 kwartier rijden naar huis. En dan de pootjes even recht en dan is het zomaar vroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |