KM-kabel vervangen, hoewel het interieur nog steeds overhoop ligt.
Kleine tip (voor mezelf) als ik in de toekomst nog eens een instrumentenpaneel los moet schroeven; eerst de km-kabel op de bak los

Ik ben echt 2 uur bezig geweest om bij 2 auto's het dashboard half los te halen zodat ik genoeg ruimte had om mijn vingers achter het paneel te krijgen (en m'n huid aan gort te helpen). Pas bij het monteren bedacht ik mij dat als ik de kabel aan de bakkant los houd, ik ineens veel meer speling had
Maar goed. Het bleek dat de kabel geknapt was op het aansluitpunt van het plugje wat in de bak gaat naar de gevlochten kabel zelf. Nu kan ik weer zien hoe hard ik ga (en is de barst in m'n dashboard ook weg, nu ik het ding toch los had).
Gelijk ook maar bezig met de ledjes bij mijn verwarmingkluster te vervangen. Dat is echt een hondenwerk

Hele middenconsole eruit, en het zijn nog mechanische schuifjes dus dat zit ook allemaal nog redelijk ingewikkeld in elkaar. Morgen maar snel 3 nieuwe ledjes halen voordat ik vergeet hoe het in elkaar zat

Wel geinig: middenconsole met pookhoes stond naast de auto. Kwamen een stel kleine kotertjes langs: 'o kijk, die doet een versnellingsbakwissel'