1978 wou hun OS terug?quote:
het is wel antiekquote:
OS/2?quote:
Wij hadden dan toch wel (onder andere) Baan5. Wat een schijtprogramma was dat zeg. Zoveel beperkingen.quote:
Schijnt niet te vreten te zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Anne het volgende:
Dit is wel iets voor jou, SD
http://www.devriessnacks.nl/booster.aspx
QFTquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:32 schreef densmee het volgende:
Unnen Brabander da worde nie
Da bende of bende nie
T Zit in oew geene en oew bloed
T ‘is gemoedelijk en goed
Me unne zaachte G
Unnen Brabander da kunde nie worde
Al doede nog zo goewd oe best
Zonder da tie er erg in hi
Onderscheidt ie zun eige van de rest
Ge hoeft ut egt nie te probeere
Want ge kunt ut nergens leere
En kreijgt ut nooit onder de knie
Want unnen Brabander da bende
Of ge bent ut nie
print maar uit en plek het erinquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil je dat in mijn poezieboekje schrijven?
Je bedoelt: print maar uit en de fik erin.quote:
gaat dit over je nieuwe contract ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bedoelt: print maar uit en de fik erin.
Mijn contract is nog gemaakt op een typemachine.quote:
Zo ongeveer. Mijn eerste computer op het werk was een dual Pentium Pro 200 MHz.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef lipje het volgende:
in de tijd dat Novell nog hip en modern was
beter dan de 486DX80 die we op de universiteit haddenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Mijn eerste computer op het werk was een dual Pentium Pro 200 MHz.
Die van ons een Pentium 100! Met 16 Mb RAM ipv 8quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Mijn eerste computer op het werk was een dual Pentium Pro 200 MHz.
Op zo'n ding moest ik een stageverslag met veel plaatjes in Word typen. Kansloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef lipje het volgende:
[..]
beter dan de 486DX80 die we op de universiteit hadden
pfoei dat was 1994 geloof ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op zo'n ding moest ik een stageverslag met veel plaatjes in Word typen. Kansloos.
Op welke uni werkten ze in welk jaar nog met dat soort archaïca?
Boh, toen was ik nog jong en onschuldig!quote:
dat ben je nu toch ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Boh, toen was ik nog jong en onschuldig!
dus jij bent de schuldige !!!!!!!quote:
quote:
een explosie aan uitkeringstrekkers uit mediterrane regionenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo, de stembureaus zijn gesloten. Ben benieuwd wat we in Gouda gaan krijgen de komende jaren.
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:09 schreef lipje het volgende:
[..]
een explosie aan uitkeringstrekkers uit mediterrane regionen
en dat 410 dagen geledenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef Duvel het volgende:
Fok is toch wel tof hè!
K&W / ontkalkingsmiddel thermostaatkraan grohe
Ja, maar ik heb nu gekut met de thermostaatkraan, niet 410 dagen geleden.quote:
We gebruiken helaas nog steeds Novell en Windows xp op school. Tegen de tijd dat die dingen klaar zijn met opstarten is de les al weer voorbij.quote:
Bij en BX kan ik zon der het dashboard te demonteren de kilometertellerkabel vervangen. Gewoon via het cassetebandjesvakjequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Dingest het volgende:
De kilometerkabel van de 121 heeft het begeven. Aan de bakkant zit hij in ieder geval niet los, dus kan ik gaan uitvogelen hoe ik achter het dashboard kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |