JAAAAA die bedoelde ik. Lekker scheuren over de autobahn (tot vlak na Keulenquote:
Op Keine Lust heb ik ook ooit goed gescheurd in een wagen van het werk met bijzonder goede bas...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef lipje het volgende:
[..]
JAAAAA die bedoelde ik. Lekker scheuren over de autobahn (tot vlak na Keulen)
Wat is de status van Nwk nu dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
Van het weekend weer een hele Seat afgeladen met gereedschap en goodies opgehaald uit mijn schuurtje in Nwk; vandaag de hele dag aan het opruimen en herindelen geweest
Het kluscentrum begint wel weer aardig compleet te worden hier, maar gawd wat staat er nog veel shit daar
Verhuurd, maar mijn zooi staat nog in de schuur. Ik haal het beetje voor beetje op; kon die meuk nog niet kwijt hier ivbm indelen enzo, en nu had ik bestratingsspullen nodig voor de tuin hier, dus die gingen we ophalen, en dan stouwen we meteen zoveel mogelijk spul in de auto..quote:
Ben je d'r gelijk vanafquote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
De Astra staat daar ook nog steeds in de tuin![]()
![]()
Inmiddels als bloembak?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Astra staat daar ook nog steeds in de tuin![]()
![]()
Project to come.. kweet alleen nog niet wanneerquote:
Tuurlijk, ik zou het zelf niet willen hebben dat gejank, maar het is heel typerend voor de formule 1 en misschien daardoor kon ik het geluid aardig waarderen. De eerste keer dat ik de V10 formule 1 motor in het echt hoorde kreeg ik letterlijk kippenvel, geweldigquote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond dat 18K Rpm gejank ook niet echt geweldig to be honest.. wel typisch F1, maar ik ben meer fan van een mooie diepe grom, en dan is een 6 cilinder toch wel lekker
Filmpie van Spa vorig jaarquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou het zelf niet willen hebben dat gejank, maar het is heel typerend voor de formule 1 en misschien daardoor kon ik het geluid aardig waarderen. De eerste keer dat ik de V10 formule 1 motor in het echt hoorde kreeg ik letterlijk kippenvel, geweldig
quote:
Smeets onzeker over Stones-optreden na dood Scottquote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef Anne het volgende:
Dit spookbericht ging vanochtend rond op Facebook:
[ afbeelding ]
Maar zou zomaar toch eens waarheid kunnen worden
'Vriendin Mick Jagger pleegt zelfmoord'
Systeem werkt ook voor geen meter als je in een vast team zitquote:
Opzich heb ik er niks tegen dat die gevangenen hun eigen deuren maken, dan hebben ze tenminste iets te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:46 schreef Paladijn het volgende:
Dit kan ook echt alleen maar in Nederland trouwens
Gevangenen maken nieuwe celdeuren
En nu wacht ik op de schilder voor ik naar mijn vaste flexplek ga.
Citrix?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En wie het eerst komt, die het eerst maalt natuurlijk
Overal in kunnen loggen is wel erg plezierig overigens
Ach ja, iemand bij P&O had jeuk, en daar horen vlekken bij blijkbaar. En omhooggevallen sukkels die denken dat die glazen hokjes alleen voor het hogere echelon zijn. Dat overal inloggen konden we al, maar nu kan iedereen het met een laptop, ook thuis. Dat is wel een verbetering. En ik zit in de praktijk één à twee dagen per week op kantoor, dus mijn vaste flexplek wordt regelmatig door anderen gebruikt. Wat dat betreft werkt het concept.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Systeem werkt ook voor geen meter als je in een vast team zitKrijg je weer 'vlekken' waar je niet zomaar mag zitten als outsider.
En wie het eerst komt, die het eerst maalt natuurlijk
Overal in kunnen loggen is wel erg plezierig overigens
Moet je niet strijken, afwassen of stofzuigen ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:47 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn vaste horizontale plek.
Alles op zijn tijd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet je niet strijken, afwassen of stofzuigen ofzo?
Tjah, opgekocht door FB. Dan krijg je dat soort faal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
En me wazzap faalt weer.. Begint een beetje irritarie te worden
Ligt aan jou denk ik, want ik krijg van iemand anders gewoon whatsappies binnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
En me wazzap faalt weer.. Begint een beetje irritarie te worden
jah, van vanmiddag 12 uurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt aan jou denk ik, want ik krijg van iemand anders gewoon whatsappies binnen.
Dat is antiek... We draaien VM's, weet zo alleen niet welke specifieke versie.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is antiek... We draaien VM's, weet zo alleen niet welke specifieke versie.
probeer novell netware eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is antiek... We draaien VM's, weet zo alleen niet welke specifieke versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |