Het opschuren werkt prima en voorkomt het onnodig uitwisselen van de waspatroon.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef hebikweer het volgende:
Dat is wel de tip van Grohe zelf: http://www.grohepro.nl/htlib/1/NLPro/watermerk.pdf
Denk het wel. Het is trouwens een methode die door Grohe zelf wordt toegepast.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:45 schreef Ypmaha het volgende:
Met schuurpapier de binnenkant van een kraan ontkalken? Denk het niet.
Waarom ik dit wil doen is omdat hij alleen maar lauw water geeft, wat waarschijnlijk komt omdat jij niet meer goed mengt (de thermostaatkraan zelf wordt namelijk wel heet). Hij heeft al een nachtje in de azijn gestaan, wat echt geen fluit heeft geholpen
Ja, graag!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het opschuren werkt prima en voorkomt het onnodig uitwisselen van de waspatroon.
Als er users zijn die niet weten je zo'n kraan weer gangbaar maakt wil best een how to maken met foto's erbij.
Als er animo voor is trek ik morgen mijn eigen Grohe 1000 uit elkaar.
Graagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het opschuren werkt prima en voorkomt het onnodig uitwisselen van de waspatroon.
Als er users zijn die niet weten je zo'n kraan weer gangbaar maakt wil best een how to maken met foto's erbij.
Als er animo voor is trek ik morgen mijn eigen Grohe 1000 uit elkaar.
Geen dank.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:51 schreef blomke het volgende:
Het is fantastisch! Ik heb ook zo'n modern binnewerk. Vooralsnog werkt die kraan als een tierelier; mocht het ooit nodig zijn, dan alvast hartelijk bedankt CV-boer!
Ik had het al verteld in DM, maar misschien hebben andere users hier wat aan:quote:Op zondag 27 januari 2013 17:10 schreef cvboer het volgende:
Die grijze ring kan eraf, voor dat je dat doet, markeer op kraan even waar de uitsparing in de grijze ring zit. Zo kun je hem straks makkelijker terug plaatsen. Die grijze ring kun je er zo aftrekken, zet desnoods een kleine schroevendraaier in de uitsparing. Daaronder vind je vervolgens een moer waarmee je het thermo-element eruit draait.
Handiger is het zeker, niet beter. wil je het thermo-element echt reinigen zal die echt uit z'n benauwde positie bevrijd moeten worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik had het al verteld in DM, maar misschien hebben andere users hier wat aan:
Ik heb voor het gemak de hele kraan maar in HG reiniger voor vaatwasmachines en wasmachines gezet. Ik heb 50 mg aangelengd met wat water, en daar die thermostaatkraan in gezet om te laten weken. Is dat handig?
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:46 schreef cvboer het volgende:
Zoals beloofd een kleine repo van het ontkalken van een thermostaat kraan.
Marktplaats ¤30 - ¤40quote:Op zondag 27 januari 2013 23:44 schreef Ypmaha het volgende:
Denk dat het beter is gewoon een nieuwe kraan te halen
En dan kom je erachter dat de verkopers het ding op MP hebben gemikt omdat-ie verkalkt is.quote:
Was een kleine moeite.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En dan kom je erachter dat de verkopers het ding op MP hebben gemikt omdat-ie verkalkt is.
Okee, serieus, dank cvboer, ik ga dit topic in de toekomst zeker nog eens nodig hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |