quote:
* Alfisti geeft een mok koffie aan Balkonia..........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat dit ook 1.8jes warenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen turbo of V6 maar een instap 1.8......
Lekkere dikke V6'enquote:Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ook 1.8jes waren
[ afbeelding ]
Maar die zie je ondertussen niet meer
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft een mok koffie aan Balkonia..........
Zo zie je maar! Als je maar vol blijft houden en de modjes onder druk blijft zetten! Op een gegeven moment zwichten ze!Ik voel me nu ook een beetje als Edgar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook een beetje als Edgar.
Hij was een tijdje verbannen door de vorige eigenaren (pre-faillisement), maar rijdt tegenwoordig gewoon weer vziw.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lekkere dikke V6'en
Doen Ron Simons en zijn vriendjes eigenlijk nog wat op de ring?
Ah okequote:Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij was een tijdje verbannen door de vorige eigenaren (pre-faillisement), maar rijdt tegenwoordig gewoon weer vziw.
Zijn bedrijfje is er ook gewoon nog: http://www.rsrnurburg.com/ Alleen nu met wat meer/duurdere wagens. We zagen daar destijds de GT-R's ook als eerste staan.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef densmee het volgende:
Laat die alfas maar weg voordat dadelijk het topic stuk is
Alfa's repareren zichzelf of blijven functioneren tot de garage. Franse stokbroden daarentegen ..quote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef densmee het volgende:
Laat die alfas maar weg voordat dadelijk het topic stuk is
Mijn itempje stond een uur geleden nog op 35¤, en nu al op 67.66¤, en we moeten nog krap anderhalf uurquote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
Wat zijn de laatste minuten van een Ebay veiling toch altijd irritantDe hele week staat een item op 55 euro (mijn bod), in de laatste paar seconde wordt er nog even omhoog geboden tot 80 euro (nog altijd mijn bod) wat mij dus 25 euro kost
als je m verkoopt is dat niet ergquote:Op zondag 23 maart 2014 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn itempje stond een uur geleden nog op 35¤, en nu al op 67.66¤, en we moeten nog krap anderhalf uur
Helaasjh, is om aan te kopen.quote:
dan is het nog niet jouw itempje.... hooguit mijn gewenste itemquote:
True, ik ga tot 85.01¤ 3 seconden voor het eind van de veiling, eens kijken of dat lukt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dan is het nog niet jouw itempje.... hooguit mijn gewenste item
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Copy pastedquote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik 85 wil bieden voer ik altijd 87,89 in, voor alle wijsneuzen die 85,01, 86 of 87,50 bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |