Heb ik ook niet gedaan op het balkon... De gladde, enigszins rotte vlonders zijn in elk geval pleite.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was een wildernis ja.
Jammer dat ik geen voor-foto's heb gemaakt.
Het moet gewoon een beetje aardig spelen zijn voor een kind van rond de 1, en niet een week moeten drogen na een regenbui.quote:En kunstgras is zeker duur ja.. en als je iets wilt wat ook nog een beetje echt lijkt..
Hmm, normaal loopt het water weg, de grond in. Zou dat op een balkon ook zo werkenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan op het balkon... De gladde, enigszins rotte vlonders zijn in elk geval pleite.
[..]
Het moet gewoon een beetje aardig spelen zijn voor een kind van rond de 1, en niet een week moeten drogen na een regenbui.
Vast niet, gewoon beton hier, dus ik ben nog aan het zoeken naar de beste oplossing. Drainagetegels of een of ander foamspul. Het balkon ligt natuurlijk wel een beetje op afschot, maar ik kan me voorstellen dat dat niet genoeg is.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm, normaal loopt het water weg, de grond in. Zou dat op een balkon ook zo werken?
twee balkjes en daarop vlonderplankenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vast niet, gewoon beton hier, dus ik ben nog aan het zoeken naar de beste oplossing. Drainagetegels of een of ander foamspul. Het balkon ligt natuurlijk wel een beetje op afschot, maar ik kan me voorstellen dat dat niet genoeg is.
inderdaad gewoon een mooi vlondertje maken met bankirai vlonderplankenquote:
niet de goeiekoopste nemen, die hebben kromme plankenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad gewoon een mooi vlondertje maken met bankirai vlonderplanken
Dan moet je alsnog niet de goedkoopste nemen.quote:
Tering, wat een geld. Ik heb vandaag voor 10 euro afscheid genomen van onze bouwmarktvlondertjes.quote:
kan je beter een elastiek omdoen en het hekje verhogenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef Duvel het volgende:
Ik zit nu te denken aan rubbertegels of zoiets, kan 't kind tenminste nog een keer op d'r hoofd vallen zonder direct de traumaheli aan te laten rukken.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met bungee jumping.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je beter een elastiek omdoen en het hekje verhogen
Onno weet dat, aan de enkels beetpakken en zakken maar... trouwens Aafke ookquote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met bungee jumping.
Dan wordt het kind terug gelanceerd. Dat is niet zo schadelijk, tenzij het kind na de teruglancering iets hards raakt. De grond bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je beter een elastiek omdoen en het hekje verhogen
jij hebt ervaringquote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan wordt het kind terug gelanceerd. Dat is niet zo schadelijk, tenzij het kind na de teruglancering iets hards raakt. De grond bijvoorbeeld.
Foutje met de bevestiging van het harnas, die kinderen zullen er nooit komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Persoonlijk meegemaakt zeker, aangezien je geen kinderen hebt.
Hier kunnen we ook zowat met haar gooien...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Onno weet dat, aan de enkels beetpakken en zakken maar... trouwens Aafke ook
Nee, technisch inzicht.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef lipje het volgende:
[..]
jij hebt ervaring. Persoonlijk meegemaakt zeker, aangezien je geen kinderen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |