Goed eigenlijk, sort of! Twee foto's gemaakt en hij kon dus in eerste instantie niks vinden. M'n tandvlees zag er gezond uit, geen gaatjes, geen beschadigingen op het glazuur, helemaal niks mis met de wortels, etcetera.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmf, had ik dat maar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed eigenlijk, sort of! Twee foto's gemaakt en hij kon dus in eerste instantie niks vinden. M'n tandvlees zag er gezond uit, geen gaatjes, geen beschadigingen op het glazuur, helemaal niks mis met de wortels, etcetera.
Maar eenmaal met (koude) lucht wel de daadwerkelijke pijnplek kunnen vinden en blijkbaar poets ik wat te stevig waardoor er een stuk tand wat verder is blootgelegd dan zou moeten en dat is nu dus gevoelig. Hij smeerde een goedje op die tand en blies er nog eens op met koude lucht en toen voelde ik dus niks meer.
Advies: tandpasta voor gevoelige tanden gebruiken en zo nu en dan er opsmeren en er op laten zitten en op dat specifieke plekje iets zachter poetsen.
Ik had trouwens ook nog het gevoel dat een van mijn ijzerdraadjes los zat, maar dat was ook niet het geval. De 'lijm' was wel een stuk dunner geworden op een paar plaatsen, maar het zit nog vast, dus ik hoef er nog even niet voor terug te komen.
Samenvatting: NIKS AAN DE HAND!
Hehe, dat ik heb ik 2 jaar terug gehad ofzo. Nog nooit gaatjes gehad en toen ineens 4 tegelijk. En dan ook nog rechtsonder, rechtsboven, linksonder en linksboven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hmmf, had ik dat maar.
Toen ik de laatste keer aan de beurt was, werden er foto's gemaakt, omdat er een verstandskies getrokken moest worden. Toen bleek dus in alle kiezen 'onderhuids' gaatjes te zitten, die niet aan de oppervlakte waren te zien. Ik had er ook geen last van. De tandarts was ook best wel verbaasd, die had dit niet zien aankomen.
Dus toen werden alle vier kiezen uitgeboord en gevuld
Ja, dat is het hem denk ik. En het vervelende is, dat wanneer je pijn hebt aan je gebit en alles eromheen, dit helemaal doortrekt naar je hoofd enzo. Als ik (vreselijke, zeurende) pijn heb aan mijn knie is dat stukken minder vervelend dan pijn aan mijn smoelwerk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:52 schreef Dingest het volgende:
Ik heb hetzelfde 'probleem' met tandartsen. Of eigenlijk artsen in het algemeen. Ik vind het niet fijn als er aan mij gefriemeld wordt![]()
Maar tandartsen zijn één van de weinige artsen die onprettigheden genereren voor onderhoud. De meeste artsen proberen het enkel op te lossen.
Ik ben de hele dag binnen geweest op mijn zolderkamer, en durfde niet naar buiten zonder de wetenschap hoe het weer is. Ik vind dit slechte service! Waar kan ik een klacht indienen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vraag me af wat voor weer het vandaag geweest is.
0800-likuwanusquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag binnen geweest op mijn zolderkamer, en durfde niet naar buiten zonder de wetenschap hoe het weer is. Ik vind dit slechte service! Waar kan ik een klacht indienen?
Leeuwardense voetbaltokkies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:56 schreef Paladijn het volgende:
En donderwolkjes hier, cambuur supporters zijn boos op de trainer omdat hij eind van het seizoen naar 30km zuidelijker gaat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |