Oja, idd ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
De D in je bips joh blaaskaak.quote:
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Haha pikken, die vogel pikt erop losquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?En verder blijf ik erbij dat de schrijver dubbelzinnig was met "pik in je kont".
Bahhhquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je googelde op pik in kont, geef toe!!
dan stond er wel sjteakequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddzeker geschreven door een limburger.
quote:
best ziek ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ziek dat mijn voorkeur nog eerder naar friesch gaat hahahah a
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best ziek ja.
elektroshocktherapie een optie?
Ah gelukkig, enige begrip.quote:
Ik ben de kwaadste niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Verbaasd dat iedereen zo verbaast is
[..]
Ah gelukkig, enige begrip.
hoezo bijna?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef tetouaribo het volgende:
Eergistet ben ik bijna neer gestoken door een turkse man met een snor
Een pleonasme is het expliciet vermelden (met een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord) en daardoor benadrukken van een eigenschap die reeds in een zelfstandig naamwoord of werkwoord besloten ligt.quote:
"As jaj maj pimmel niedt zoug, iek jou shhteek.."quote:
quote:
Er is ook een dm functie, just sayin.quote:
Hou je bakkes dichtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Er is ook een dm functie, just sayin.
Hou zelf.quote:
Als ik van mijn woonplaats naar een bepaald station moet die over Zwolle gaat, hoe kan ik er dan achter komen hoelang de trein stil staat in Zwolle? Wil ik weten ivm uitchecken en gelijk weer inchecken (waar fucking 6 min tussen moet zitten gdfkmdvksnken%#@%@)quote:
das helegaar niet waar dat is een jaar geleden aangepast. Uitchecken en bij een ander paaltje inchecken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
(waar fucking 6 min tussen moet zitten gdfkmdvksnken%#@%@)
Ik heb het net precies gehoord van de vrouw van de NS aan de telefoon...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das helegaar niet waar dat is een jaar geleden aangepast. Uitchecken en bij een ander paaltje inchecken.
oké dan geloof je dat tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het net precies gehoord van de vrouw van de NS aan de telefoon...
omdat ik 2 weken terug op bezoek ben geweest bij de klantenservice en dat zijn over het algemeen gewoon studentenbijbaantjesquote:
Dit was een oudere vrouw. Srsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ik 2 weken terug op bezoek ben geweest bij de klantenservice en dat zijn over het algemeen gewoon studentenbijbaantjes
oh dan snap ik het idd niet. oudere vrouwen zijn doorgaans zeer goed op de hoogte van de werking van ovchipkaartquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dan snap ik het idd niet. oudere vrouwen zijn doorgaans zeer goed op de hoogte van de werking van ovchipkaart
quote:De wachttijd tussen in- en uitchecken bij dezelfde kaartlezer is 100 seconden. Deze wachttijd is er omdat een klant soms twijfelt of hij goed heeft ingecheckt. Hij controleert dat door nogmaals zijn kaart bij de kaartlezer te houden. Dat kan, zolang hij dat binnen 100 seconden doet én bij dezelfde kaartlezer als waar hij is ingecheckt. In dat geval blijft zijn check-in staan. Zijn check-in vervalt wél: 1) als hij het na 100 seconden doet of 2) als hij het bij een andere kaartlezer doet, of 3) als in de tussentijd een andere reiziger dezelfde kaartlezer heeft gebruikt.
Ah top. Wat een ongelooflijke fucking doos danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
dit copypaste ik overigens letterlijk van de NS website:
[..]
kan je keertje voor naar de starbucksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:25 schreef VeerEli het volgende:
Maar op m'n reis vanavond is het zonder korting 21 euro en met korting 12,50 ofzo dus is nogal een verschil he voor een enkeltje
Ja ik ook maar het ging over op de wc zittenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Rottende tampon niet nee. Pissen ook al heel lang niet meer. Ik kan ook perfect schoon wildplassen.
anyweej als je weten hoeveel tijd je hebt om uit en in te checken gewoon reisplanner gebruiken:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:25 schreef VeerEli het volgende:
Maar op m'n reis vanavond is het zonder korting 21 euro en met korting 12,50 ofzo dus is nogal een verschil he voor een enkeltje
Grunnaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anyweej als je weten hoeveel tijd je hebt om uit en in te checken gewoon reisplanner gebruiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt wtf manquote:
Hahaha?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt wtf manvoel je trein afremmen denk je dat je bijna in assen bent is het voor die kkbocht bij meppel
conducteursweetje: het traject Assen - Zwolle duurt langer dan Zwolle - Assenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha?
Als je bijna in ASsen bent duurt het ook nog echt 4min ofso voor je in Groningen bent
Vanwege een bocht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
conducteursweetje: het traject Assen - Zwolle duurt langer dan Zwolle - Assen
Hahahaha die bocht in Meppel is altijd mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt wtf manvoel je trein afremmen denk je dat je bijna in assen bent is het voor die kkbocht bij meppel
#machtigetreinverhalenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha die bocht in Meppel is altijd mooiMensen die niet weten vliegen soms die hele trein door en ik maar lachen in m'n vuistje
Omg, heb misschien wel eens in dezelfde trein als jij gezeten. =$quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha die bocht in Meppel is altijd mooiMensen die niet weten vliegen soms die hele trein door en ik maar lachen in m'n vuistje
Mooi.quote:
Ben jezelf soort van.quote:
Why? Jij vloog door de trein?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Omg, heb misschien wel eens in dezelfde trein als jij gezeten. =$
Weet niet hoe ik me hierover moet voelen. ;squote:
Ik zou mij goed voelenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik me hierover moet voelen. ;s
red je makkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef VeerEli het volgende:
Aaaah, 7 min overstap. Hmz. Risky, want moet die verrekte rottrappen helemaal op en af en weer terug voor uitchecken
Ok nou denk dat ik nu gewoon maar na half 7 de trein dan maar neem zuchtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
red je makkelijkdat red ik zelfs met mijn conducteurstempo
quote:
Daar stond het volgens mij eerst wel idd. Als je in bv. Zwolle moet overstappen zie je wel een aankomst- en vertrektijd.quote:
Zwolle is echt een tyfusstation met die teringtrappen ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef VeerEli het volgende:
Aaaah, 7 min overstap. Hmz. Risky, want moet die verrekte rottrappen helemaal op en af en weer terug voor uitchecken
Voel me eigenlijk ook wel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou mij goed voelen
Als je niet goed voelt moet je dit maar even bekijkenzit mooi spul bij
[pic] 39 Gruwelijke tattoos
[ afbeelding ]
Ja, loopt je je benen eraf te rennen met vet veel kilo's gewicht bij je (je koffer bedoel ik dan he), fucking hinderlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwolle is echt een tyfusstation met die teringtrappen ja.Moest een keer met een grote koffer van Groningen naar Arnhem, overstappen in Zwolle. Had 4 minuten voor overstap anders moest ik weer een uur wachten. Leuk man.
ik hoop dat het kind niet echt zo uitzietquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, loopt je je benen eraf te rennen met vet veel kilo's gewicht bij je (je koffer bedoel ik dan he), fucking hinderlijk
Ook gewoon tijdens het tekenen doorgaan terwijl je gelijk al wel moet zien dat het niks wordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whahahaahahah
[ afbeelding ]
Dit dan. Zelfs een kind van 6 kan nog beter tekenen
Echt heel ergquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat het kind niet echt zo uitziet
Oooooh? Waar dan he? he? he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.Ik kwam daar af en toe in de buurt.
Moest Rick Owens googlenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
#dathighfshnlifestyle #rickowenismaman
FOK!sters ballen ja toch nie danquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij lijkt mij wel een akkrum tiepje
quote:
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassen), quasi nonchalante zwarte of donkergrijze joggingbroekmetkruistussenknieën en dan van die hoge schoenen. Sommige van die gasten dragen ook een soort rok over een skinny (omdat Kanye
![]()
![]()
![]()
)
watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassen), quasi nonchalante zwarte of donkergrijze joggingbroekmetkruistussenknieën en dan van die hoge schoenen. Sommige van die gasten dragen ook een soort rok over een skinny (omdat Kanye
![]()
![]()
![]()
)
Flikker op wenfer met je kk kloontjes. homo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mijn qualiteitschtopique is gesloten door Haywood.
Ik ben geen kloon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
[..]
Flikker op wenfer met je kk kloontjes. homo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:43 schreef Gridlok het volgende:
Sommige mensen zouden geen tattoo-kit mogen aanraken.
Als je ook googlet op Geobaskets (die schoenen) zie je alleen maar figuren die er exact zo uitzien als die meeloper in dat topic.quote:
Kruising tussen die dude van starwars en die horrorfilmquote:
Ja, die schoenen wth manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je ook googlet op Geobaskets (die schoenen) zie je alleen maar figuren die er exact zo uitzien als die meeloper in dat topic.
ben je wel populair in het LIF topic waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kruising tussen die dude van starwars en die horrorfilm
[..]
Ja, die schoenen wth mandaar ga je toch niet in lopen... compleet uit proportie, helemaal met zo'n vieze skinny broek erbij
Ja, volgens mij word dat geregeerd door een paar van die emoknullenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je wel populair in het LIF topic waarschijnlijk
Allemaal fagsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij word dat geregeerd door een paar van die emoknullenals je dan kritiek hebt krijg je die halve bak over je heen.
Vertel het ze!quote:
Hehehehehe ;D voor het lapje gehouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehehe ;D voor het lapje gehouden.Moest wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De basis is erquote:
LIF / Hipster / indie kleding mannenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij word dat geregeerd door een paar van die emoknullenals je dan kritiek hebt krijg je die halve bak over je heen.
Je vraag om Thunder Thighs' mening over je kleding was een grapje, toch?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
LIF / Hipster / indie kleding mannen.
Wowquote:Marrokaans-Nederlands, Limburgs-Nederlands, we zijn volgens Timmermans allemaal Nederlanders.
boehoe, iemand vind iets wat ik draag niet leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Je vraag om Thunder Thighs' mening over je kleding was een grapje, toch?
Zie haar liever zonder kleding hehehehequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Je vraag om Thunder Thighs' mening over je kleding was een grapje, toch?
ib4 dikkie rage van krioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie haar liever zonder kleding hehehehexD
Krio heeft dibs op iedereenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heeft krio nu ook al dibs op snowie :S
waarom zou je dat willen¿quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kats?quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Het was niet serieus nee. Ze probeerde gewoon negatief te doen omdat ik altijd wel wat heb om op te zeiken bij haar kledingfoto's.
Hij heeft het over Snowbells, knurft.quote:
Zodra ze 18 is pas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meh vond het ook mwah mwah outfitje. Maar je hebt wel een mooi lijfjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Het was niet serieus nee. Ze probeerde gewoon negatief te doen omdat ik altijd wel wat heb om op te zeiken bij haar kledingfoto's.
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kats?
Ik zal het wel anders typen dan ik bedoelde, maar ik kan mij die opmerking van krio nog wel herinneren in 1 van die topics na het plaatsen van een pic door dv![]()
Ok, my bad.. kluns.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Hij heeft het over Snowbells, knurft.
[..]
Zodra ze 18 is pas.
That's what he saidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh vond het ook mwah mwah outfitje. Maar je hebt wel een mooi lijfje
Liever eerlijke mening dan van die white knights toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh vond het ook mwah mwah outfitje. Maar je hebt wel een mooi lijfje
Welke opmerking?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kats?
Ik zal het wel anders typen dan ik bedoelde, maar ik kan mij die opmerking van krio nog wel herinneren in 1 van die topics na het plaatsen van een pic door dv![]()
Iets met dik vet varken of iets gelijknamigsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
Ze heeft gewoon een mooi hoofd alleen zo zonde dat ze niet gewoon wat gaat afvallen.
Jesus,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets met dik vet varken of iets gelijknamigs
Toen ze 15 was, was ze wel lekker idd
mag de waarheid niet gezegd worden¿quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand (mortaxx?) zei over die foto dat het mooi was en toen zei jij als je van vet blabablaka houd weet ik veel. Zoiets...quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liever eerlijke mening dan van die white knights toch.thanks!
Zoiets heb ik nooit gezegd, lul niet man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ze 15 was, was ze wel lekker idd
wachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit gezegd, lul niet man.
is niet erg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit gezegd, lul niet man.
Zoiets heb ik nooit gezegd lul niet manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand (mortaxx?) zei over die foto dat het mooi was en toen zei jij als je van vet blabablaka houd weet ik veel. Zoiets...
Zou ik niet pikken hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit gezegd lul niet man
Ik vond het gewoon een leuke outfit hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liever eerlijke mening dan van die white knights toch.thanks!
Dankjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een leuke outfit hoor.(no WK) (srs)
Heb zoiets nooit gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben al zo'n ster in zoeken
Maar goed dan maar niet... 100% zeker dat dat gezegd is, want ik weet nog dat ik me doodschrok omdat ik dacht dat Krioro alle meidjes ouder dan 16 op FOK! hosselde.
En dit, nadat ze een flinke cut heeft gedaan zou ik DV wel leuk vinden. En sommige van haar outfits vond ik leuk, een tijd terug.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Ze heeft gewoon een mooi hoofd alleen zo zonde dat ze niet gewoon wat gaat afvallen.
die pyjamaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje zo'n geval
Hoe ver ben je?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Robophatt het volgende:
Bij die eerste kun je aan haar hand al zien dat het geen slanke den is.
ROBO! Heb je TVD van gisteren al gezien? Please say yesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Robophatt het volgende:
Bij die eerste kun je aan haar hand al zien dat het geen slanke den is.
Nog niet begonnenquote:
ben jij de bovenste¿quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje zo'n geval
Holy fucknuggets ik dacht dat er geen aflevering was en heb niet gekeken nog nohh moet zo werken dus wordt vanavond pasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ROBO! Heb je TVD van gisteren al gezien? Please say yes
Jij kan niet eens oordelenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
Snowbell doet het omgekeerd. Wel lichaam, niet gezicht
zeker¿quote:
Aaaaah neeeee. Ik vond het wel een dope aflevering weer eensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Holy fucknuggets ik dacht dat er geen aflevering was en heb niet gekeken nog nohh moet zo werken dus wordt vanavond pas![]()
![]()
IS bebephatquote:
Ik ga hem kijken als ik thuis kom vanavondquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaah neeeee. Ik vond het wel een dope aflevering weer eensDus enjoy en spreek je achteraf wel
Was wel 1 ding wat ik erg vreemd vond namelijk. WIL EROVER KLETSEN
gewoon wat voller heet dat.quote:
quote:
niet overdrijven hequote:
Ja écht, en Rebekah is gewoon gone for good hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga hem kijken als ik thuis kom vanavondBen wel blij dat er een aflevering is weer want was wel spannend vorige keer.
The Originals gaat ook bergafwaarts nu he, kut weerwolven zijn zo fucking irritant allemaal.
...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:47 schreef VeerEli het volgende:
En nu ineens optrekken met die weerwolf dude die zogenaamd haar man had moeten zijn. Fuck off.
een gegrilde kip?quote:
Iemand? kip?quote:
Dat ga ik later proberen te regelen. Zal ik er vannacht een topic over openen of is een verslag hier voldoende?quote:
Gewoon beide. Je wil niet dat iemand het mist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ga ik later proberen te regelen. Zal ik er vannacht een topic over openen of is een verslag hier voldoende?
Heb tot bijna een jaar terug gezocht, nooit zo'n opmerking gemaakt. Neem je belachelijke aantijging terug.quote:
ik zeg 2 woorden over kip en mevrouw is weer hier hoorquote:
Dan ben ik wellicht in de war... zou toch echt zeggen....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb tot bijna een jaar terug gezocht, nooit zo'n opmerking gemaakt. Neem je belachelijke aantijging terug.
Haha dit denk ik eerderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben ik wellicht in de war... zou toch echt zeggen....
Maar dan mijn oprechte excuses voor de verwarring. Ms was het bij nader inzien wel dwc
quote:
Zie je Snowtje, ik ben gewoon hartstikke aardig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben ik wellicht in de war... zou toch echt zeggen....
Maar dan mijn oprechte excuses voor de verwarring. Ms was het bij nader inzien wel dwc
Ja, Krio is heel aardig. Ik zat fout.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zie je Snowtje, ik ben gewoon hartstikke aardig.
Dat hoort ook zo, vind ik. Fouten kunnen gemaakt worden, maar wees altijd mans genoeg om ze toe te geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Fijn dat je je fout toegeeft, dat siert je.
Fijn om te weten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zie je Snowtje, ik ben gewoon hartstikke aardig.
Ja las het, ze komt misschien nog een enkele aflevering terug ofzo. Leuk man The Originals, met twee van de originals overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja écht, en Rebekah is gewoon gone for good heOf iig, die komt dit seizoen niet meer terug.
Kunnen ze gewoon niet maken, man. En ik vind Hayley ook irritant worden met d'r gezeik tegen Elijah. Die man heeft zoveel voor haar gedaan. En nu ineens optrekken met die weerwolf dude die zogenaamd haar man had moeten zijn. Fuck off.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ga ik later proberen te regelen. Zal ik er vannacht een topic over openen of is een verslag hier voldoende?
Wil het inderdaad niet missen neequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon beide. Je wil niet dat iemand het mist.
Hoi.quote:
Ik zeg alleen 'hoi' voel je je te goed om terug te groeten ofso?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo, vind ik. Fouten kunnen gemaakt worden, maar wees altijd mans genoeg om ze toe te geven.
Dat dacht ik.quote:
Haha echt hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja las het, ze komt misschien nog een enkele aflevering terug ofzo. Leuk man The Originals, met twee van de originals overMisschien dat ze in de toekomst dan wel iemand terug laten komen van Kol of Fin, want erg geloofwaardig is het op deze manier niet meer.
Hayley moet echt even normaal gaan doen en weer terug naar Elijah gaan. Al die weerwolven zijn gewoon irritant met hun geschreeuw. Wel leuk dat ze nu die deal met Klaus hebben - achter de rug van Hayley om ook nog - dat gaat nog wel wat opleveren.
als het over 2 useressen hier gaat, geef ik je gelijkquote:
Was de keuze van Claire Holt zelf, ze heeft het karakter al veel langer gespeeld dan eigenlijk haar bedoeling was. Zou in het begin namelijk om een paar afleveringen in TVD gaan, maar dat werden er steeds meer en uiteindelijk kregen ze dus die spin-off. Maar zowel zij als Julie Plec geven geen commentaar dus ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze gewoon nog terugkomt ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha echt heEn ook omdat zij het grootste vrouwelijke personage was in de serie. Echt een wacke beslissing. Weet jij ook waarom het zo is? Daar heb ik nl niks over gelezen.
Haha echtEn ik vind die kleine ook zo irri, die brede. Die Davina eventjes probeerde te regelen
![]()
En idd. Dat zorgt er hopelijk ook voor dat als Hayley daar achter komt, ze niks van die weerwolf husband zogenaamd te maken wil hebben
Pfff, echt fucked up man. Kan je niet maken tegenover al die miljoenen fans manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was de keuze van Claire Holt zelf, ze heeft het karakter al veel langer gespeeld dan eigenlijk haar bedoeling was. Zou in het begin namelijk om een paar afleveringen in TVD gaan, maar dat werden er steeds meer en uiteindelijk kregen ze dus die spin-off. Maar zowel zij als Julie Plec geven geen commentaar dus ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze gewoon nog terugkomt ofzo.
Dat hoop ik dus inderdaad ook en dat ze dan weer braaf terug gaat wonen bij Elijah omdat haar dierbare weerwolven ook een stel hypocrieten bij elkaar zijn.
Zag gister 9 heli's overvliegen, deed me denken aan dat filmpje van de Krim toen met die Russische choppersquote:
quote:Boven Amsterdam werden vanochtend maar liefst negen helikopters gespot.
Volgens getuigen gaat het om legerhelikopters. Mogelijk heeft het overvliegen van de heli's te maken met de nucleaire top in Den Haag, komende week.
In verband met deze top brengt een aantal wereldleiders een bezoek aan de stad. Zo komen de Chinese én de Amserikaanse president langs.
http://www.at5.nl/artikel(...)ters-boven-amsterdam
Toeristen op de fiets in Amsterdamquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
CB?
Beyoncé en Jay-Z schijnen tussen ons te hebben gefietst vandaag.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
CB?
Ik ook wel, was just breakin' your balls mayne.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou Jay-Z dap geven als een groupie bitch als ik 'm zou spotten.
En achteraf aan m'n hand ruiken op zoek naar sporen Beyoncé juice en/of dat dere entrepreneurship.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook wel, was just breakin' your balls mayne.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En achteraf aan m'n hand ruiken op zoek naar sporen Beyoncé juice en/of dat dere entrepreneurship.
Ja? Lijkt mij ook wel echt een gare gast maar wel mooi om keer mee te feesten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb hem ontmoet toen ik roady speelde voor vrienden die met hem optraden. Aparte vent![]()
Zadel gesniffed?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En achteraf aan m'n hand ruiken op zoek naar sporen Beyoncé juice en/of dat dere entrepreneurship.
exactquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Lijkt mij ook wel echt een gare gast maar wel mooi om keer mee te feesten.
Zou Beyoncé gehosseld hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
CB?
Ssssst.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het niet heel toevallig dat Obama en Beyonce toevallig tegelijkertijd in Nederland zijn?
heb dan liever dit.quote:
Niet alle vrouwen kunnen het lijf van een poolse vrouw hebben, begrijp je wel?quote:
Luminadi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het niet heel toevallig dat Obama en Beyonce toevallig tegelijkertijd in Nederland zijn?
Zou deze ook hoorquote:
RIP EBAHquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luminadi.
[..]
Zou deze ook hoor. #EBAH
Daar heeft 'ie wel z'n username van geloof ikquote:
Vind ik nog too much, maar is iig wat natuurlijker idd.quote:
Nee dat begrijp ik echt niet hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen kunnen het lijf van een poolse vrouw hebben, begrijp je wel?
Shut up, daar klopte ook geen reet van. Maar kwam omdat het speciaal onderwijs was, dus was geheel terechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verbaast me niks, jij begrijpt fte niet eens![]()
![]()
.
Dus volgens jou zouden alle vrouwen zoals poolse vrouwen uit moeten zien?quote:
Ik deel je mening niet. Niet dat ik echt elke vrouw zou willen doen, zo heel makkelijk ben ik ook weer niet maar wat is er mis met deze verder o zo lenige vrouwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Bah. Zou wel als het echt moest, maar bah.
Ze ziet er uit als een stoephoer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik deel je mening niet. Niet dat ik echt elke vrouw zou willen doen, zo heel makkelijk ben ik ook weer niet maar wat is er mis met deze verder o zo lenige vrouw?
Wat was terecht? Als in, je bent genaaidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up, daar klopte ook geen reet van. Maar kwam omdat het speciaal onderwijs was, dus was geheel terecht
Ohja, sorry. Jij viel alleen op Oost-Europese kogelstotersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Bah. Zou wel als het echt moest, maar bah.
botjesbuilderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
Kan krio geen meisjes posten? En dan niet die botjesbuilders
http://instagram.com/p/lSuIKFOLKG/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
Kan krio geen meisjes posten? En dan niet die botjesbuilders
zo, mijn planning voor vrijdagavond is bekendquote:
Je moet ook even een shirt laten maken met dit als opdruk:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo, mijn planning voor vrijdagavond is bekend
quote:
khuda96quote:
kk slechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Je moet ook even een shirt laten maken met dit als opdruk:
[ afbeelding ]
Die wanhopige reacties kom je ook echt te vaak tegen op instaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bitch be like "enjoying a healthy lunch!".
#ThirstTrap
Ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Die wanhopige reacties kom je ook echt te vaak tegen op insta
homowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
P.S. Nice boobs please follow me I LOVE YOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |