Ook gewoon tijdens het tekenen doorgaan terwijl je gelijk al wel moet zien dat het niks wordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whahahaahahah
[ afbeelding ]
Dit dan. Zelfs een kind van 6 kan nog beter tekenen
Echt heel ergquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat het kind niet echt zo uitziet
Oooooh? Waar dan he? he? he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.Ik kwam daar af en toe in de buurt.
Moest Rick Owens googlenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
#dathighfshnlifestyle #rickowenismaman
FOK!sters ballen ja toch nie danquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij lijkt mij wel een akkrum tiepje
quote:
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassen), quasi nonchalante zwarte of donkergrijze joggingbroekmetkruistussenknieën en dan van die hoge schoenen. Sommige van die gasten dragen ook een soort rok over een skinny (omdat Kanye
![]()
![]()
![]()
)
watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassen), quasi nonchalante zwarte of donkergrijze joggingbroekmetkruistussenknieën en dan van die hoge schoenen. Sommige van die gasten dragen ook een soort rok over een skinny (omdat Kanye
![]()
![]()
![]()
)
Flikker op wenfer met je kk kloontjes. homo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mijn qualiteitschtopique is gesloten door Haywood.
Ik ben geen kloon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
[..]
Flikker op wenfer met je kk kloontjes. homo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:43 schreef Gridlok het volgende:
Sommige mensen zouden geen tattoo-kit mogen aanraken.
Als je ook googlet op Geobaskets (die schoenen) zie je alleen maar figuren die er exact zo uitzien als die meeloper in dat topic.quote:
Kruising tussen die dude van starwars en die horrorfilmquote:
Ja, die schoenen wth manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je ook googlet op Geobaskets (die schoenen) zie je alleen maar figuren die er exact zo uitzien als die meeloper in dat topic.
ben je wel populair in het LIF topic waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kruising tussen die dude van starwars en die horrorfilm
[..]
Ja, die schoenen wth mandaar ga je toch niet in lopen... compleet uit proportie, helemaal met zo'n vieze skinny broek erbij
Ja, volgens mij word dat geregeerd door een paar van die emoknullenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je wel populair in het LIF topic waarschijnlijk
Allemaal fagsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij word dat geregeerd door een paar van die emoknullenals je dan kritiek hebt krijg je die halve bak over je heen.
Vertel het ze!quote:
Hehehehehe ;D voor het lapje gehouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehehe ;D voor het lapje gehouden.Moest wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De basis is erquote:
LIF / Hipster / indie kleding mannenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij word dat geregeerd door een paar van die emoknullenals je dan kritiek hebt krijg je die halve bak over je heen.
Je vraag om Thunder Thighs' mening over je kleding was een grapje, toch?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
LIF / Hipster / indie kleding mannen.
Wowquote:Marrokaans-Nederlands, Limburgs-Nederlands, we zijn volgens Timmermans allemaal Nederlanders.
boehoe, iemand vind iets wat ik draag niet leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Je vraag om Thunder Thighs' mening over je kleding was een grapje, toch?
Zie haar liever zonder kleding hehehehequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Je vraag om Thunder Thighs' mening over je kleding was een grapje, toch?
ib4 dikkie rage van krioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie haar liever zonder kleding hehehehexD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |