Ook gewoon tijdens het tekenen doorgaan terwijl je gelijk al wel moet zien dat het niks wordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whahahaahahah
[ afbeelding ]
Dit dan. Zelfs een kind van 6 kan nog beter tekenen
Echt heel ergquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat het kind niet echt zo uitziet
Oooooh? Waar dan he? he? he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.Ik kwam daar af en toe in de buurt.
Moest Rick Owens googlenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
#dathighfshnlifestyle #rickowenismaman
FOK!sters ballen ja toch nie danquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij lijkt mij wel een akkrum tiepje
quote:
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassen), quasi nonchalante zwarte of donkergrijze joggingbroekmetkruistussenknieën en dan van die hoge schoenen. Sommige van die gasten dragen ook een soort rok over een skinny (omdat Kanye
![]()
![]()
![]()
)
watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
34 zwarte kledingstukken over elkaar (tshirt, 2 hoodies, 3 jassen), quasi nonchalante zwarte of donkergrijze joggingbroekmetkruistussenknieën en dan van die hoge schoenen. Sommige van die gasten dragen ook een soort rok over een skinny (omdat Kanye
![]()
![]()
![]()
)
Flikker op wenfer met je kk kloontjes. homo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mijn qualiteitschtopique is gesloten door Haywood.
Ik ben geen kloon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
[..]
Flikker op wenfer met je kk kloontjes. homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |