quote:
niet overdrijven hequote:
Ja écht, en Rebekah is gewoon gone for good hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga hem kijken als ik thuis kom vanavondBen wel blij dat er een aflevering is weer want was wel spannend vorige keer.
The Originals gaat ook bergafwaarts nu he, kut weerwolven zijn zo fucking irritant allemaal.
...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:47 schreef VeerEli het volgende:
En nu ineens optrekken met die weerwolf dude die zogenaamd haar man had moeten zijn. Fuck off.
een gegrilde kip?quote:
Iemand? kip?quote:
Dat ga ik later proberen te regelen. Zal ik er vannacht een topic over openen of is een verslag hier voldoende?quote:
Gewoon beide. Je wil niet dat iemand het mist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ga ik later proberen te regelen. Zal ik er vannacht een topic over openen of is een verslag hier voldoende?
Heb tot bijna een jaar terug gezocht, nooit zo'n opmerking gemaakt. Neem je belachelijke aantijging terug.quote:
ik zeg 2 woorden over kip en mevrouw is weer hier hoorquote:
Dan ben ik wellicht in de war... zou toch echt zeggen....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb tot bijna een jaar terug gezocht, nooit zo'n opmerking gemaakt. Neem je belachelijke aantijging terug.
Haha dit denk ik eerderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben ik wellicht in de war... zou toch echt zeggen....
Maar dan mijn oprechte excuses voor de verwarring. Ms was het bij nader inzien wel dwc
quote:
Zie je Snowtje, ik ben gewoon hartstikke aardig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben ik wellicht in de war... zou toch echt zeggen....
Maar dan mijn oprechte excuses voor de verwarring. Ms was het bij nader inzien wel dwc
Ja, Krio is heel aardig. Ik zat fout.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zie je Snowtje, ik ben gewoon hartstikke aardig.
Dat hoort ook zo, vind ik. Fouten kunnen gemaakt worden, maar wees altijd mans genoeg om ze toe te geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Fijn dat je je fout toegeeft, dat siert je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |