Krio heeft dibs op iedereenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heeft krio nu ook al dibs op snowie :S
waarom zou je dat willen¿quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kats?quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Het was niet serieus nee. Ze probeerde gewoon negatief te doen omdat ik altijd wel wat heb om op te zeiken bij haar kledingfoto's.
Hij heeft het over Snowbells, knurft.quote:
Zodra ze 18 is pas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meh vond het ook mwah mwah outfitje. Maar je hebt wel een mooi lijfjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Het was niet serieus nee. Ze probeerde gewoon negatief te doen omdat ik altijd wel wat heb om op te zeiken bij haar kledingfoto's.
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kats?
Ik zal het wel anders typen dan ik bedoelde, maar ik kan mij die opmerking van krio nog wel herinneren in 1 van die topics na het plaatsen van een pic door dv![]()
Ok, my bad.. kluns.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Hij heeft het over Snowbells, knurft.
[..]
Zodra ze 18 is pas.
That's what he saidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh vond het ook mwah mwah outfitje. Maar je hebt wel een mooi lijfje
Liever eerlijke mening dan van die white knights toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh vond het ook mwah mwah outfitje. Maar je hebt wel een mooi lijfje
Welke opmerking?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kats?
Ik zal het wel anders typen dan ik bedoelde, maar ik kan mij die opmerking van krio nog wel herinneren in 1 van die topics na het plaatsen van een pic door dv![]()
Iets met dik vet varken of iets gelijknamigsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
Ze heeft gewoon een mooi hoofd alleen zo zonde dat ze niet gewoon wat gaat afvallen.
Jesus,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets met dik vet varken of iets gelijknamigs
Toen ze 15 was, was ze wel lekker idd
mag de waarheid niet gezegd worden¿quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand (mortaxx?) zei over die foto dat het mooi was en toen zei jij als je van vet blabablaka houd weet ik veel. Zoiets...quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liever eerlijke mening dan van die white knights toch.thanks!
Zoiets heb ik nooit gezegd, lul niet man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ze 15 was, was ze wel lekker idd
wachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit gezegd, lul niet man.
is niet erg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit gezegd, lul niet man.
Zoiets heb ik nooit gezegd lul niet manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand (mortaxx?) zei over die foto dat het mooi was en toen zei jij als je van vet blabablaka houd weet ik veel. Zoiets...
Zou ik niet pikken hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit gezegd lul niet man
Ik vond het gewoon een leuke outfit hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liever eerlijke mening dan van die white knights toch.thanks!
Dankjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een leuke outfit hoor.(no WK) (srs)
Heb zoiets nooit gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben al zo'n ster in zoeken
Maar goed dan maar niet... 100% zeker dat dat gezegd is, want ik weet nog dat ik me doodschrok omdat ik dacht dat Krioro alle meidjes ouder dan 16 op FOK! hosselde.
En dit, nadat ze een flinke cut heeft gedaan zou ik DV wel leuk vinden. En sommige van haar outfits vond ik leuk, een tijd terug.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Ze heeft gewoon een mooi hoofd alleen zo zonde dat ze niet gewoon wat gaat afvallen.
die pyjamaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje zo'n geval
Hoe ver ben je?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Robophatt het volgende:
Bij die eerste kun je aan haar hand al zien dat het geen slanke den is.
ROBO! Heb je TVD van gisteren al gezien? Please say yesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Robophatt het volgende:
Bij die eerste kun je aan haar hand al zien dat het geen slanke den is.
Nog niet begonnenquote:
ben jij de bovenste¿quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje zo'n geval
Holy fucknuggets ik dacht dat er geen aflevering was en heb niet gekeken nog nohh moet zo werken dus wordt vanavond pasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ROBO! Heb je TVD van gisteren al gezien? Please say yes
Jij kan niet eens oordelenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
Snowbell doet het omgekeerd. Wel lichaam, niet gezicht
zeker¿quote:
Aaaaah neeeee. Ik vond het wel een dope aflevering weer eensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Holy fucknuggets ik dacht dat er geen aflevering was en heb niet gekeken nog nohh moet zo werken dus wordt vanavond pas![]()
![]()
IS bebephatquote:
Ik ga hem kijken als ik thuis kom vanavondquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaah neeeee. Ik vond het wel een dope aflevering weer eensDus enjoy en spreek je achteraf wel
Was wel 1 ding wat ik erg vreemd vond namelijk. WIL EROVER KLETSEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |