twitter:evertkwok twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 10:31:22Je kan zeggen wat je wil over Wilders, maar hij maakt z'n beloften wel waar: twee dagen later heel Nederland blank. http://t.co/sXr5mkBKou reageer retweet
twitter:evertkwok twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 10:26:18Willen jullie meer of minder #regen? http://t.co/4oRuhtxfxt reageer retweet
Hoe bedoel je? Ik begrijp 'm niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Mathemaat het volgende:
Oké, nu doe je alsof. En het valt totaal niet op XD
Groot punt. En niet alleen financieel primitief. Wederzijds respect is daar ver te zoeken. Bij klein minuscuul iets wordt er al gescholden en en elkaar denigreren is orde van de dag. Bij de meeste landen is het niet anders trouwens. Daarom vind ik Nederland één van de betere beschaafde landen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Cool.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met! Ik vond die MIO Alpha weinig toevoegen.
Ja, je kunt alleen de horloge kopen of de borstband erbij nemen.
Nope, niet nodig. 😄quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:18 schreef Crip het volgende:
Zijn er meiden hier die fake tan gebruiken ( creme) zo ja welke?
Nee, het is gewoon mijn herhaalde ervaring met Turken, als in mijn hele leven lang ervaring.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:23 schreef ek_47 het volgende:
[..]
je bent best wel cynisch joh of je gedachtegang is primitief...kan ook
Nou, je deed het paar dagen geleden ook al en toen kreeg je van iedereen op je donder. Nu, doe je het weer. Dus nu lijkt het alsof je reacties uitlokt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik begrijp 'm niet.
Omdat je als oppositie ook invloed uit kunt oefenen op het beleid door je ideeën voor te stellen in het parlement en de regering constant voor verantwoording te houden. Wat hebben CHP of MHP voor AKP eigenlijk gedaan als oppositie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.
Overigens heeft de CHP sinds de overgang op het meerpartijensysteem slechts zeer kort geregeerd in de jaren '70 onder Ecevit, dus ik snap niet waarom ze worden afgerekend voor alles wat er mis is/was met Turkije.
Dat de AKP geen alternatief heeft en men ondanks dat we op gebied van mensenrechten en persvrijheid naar plaats zoveel in de wereld zijn gezakt nog steeds AKP moet stemmen, is onzin. De oppositiepartijen hebben ook zeer capabele mensen in hun gelederen en hebben zo ook hun plannen en projecten die een kans verdienen. En ze weten zelf ook dat er een hoop van ze wordt verwacht en dat we in de 21ste eeuw leven. Het is niet alsof de AKP door God zelf op aarde is geplaatst en hierdoor onfeilbaar is in haar doen en laten. Economische vooruitgang is goed, maar de bevolking in kampen verdelen en tegen elkaar opzetten, de rechtsstaat om zeep helpen, islamitische praatjes ophangen maar ondertussen de grootste parasieten van de Turkse geschiedenis zijn en nog veel meer, tolereer ik niet. Je ziet zelf ook dat de macht de AKP nu volledig naar het hoofd is gestegen en dat Tayyip als dictator alles denkt te kunnen maken. Hier kan niets goeds meer uit komen. Liever een periode met beperkte economische groei of achteruitgang (maar ik zie niet in waarom dat noodzakelijk zo moet zijn), maar waarin men de rechtsstaat en democratie kan herstellen.
Dimaquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, je deed het paar dagen geleden ook al en toen kreeg je van iedereen op je donder. Nu, doe je het weer. Dus nu lijkt het alsof je reacties uitlokt.
Niet weten dat ik een geboren troll benquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, je deed het paar dagen geleden ook al en toen kreeg je van iedereen op je donder. Nu, doe je het weer. Dus nu lijkt het alsof je reacties uitlokt.
Dus omdat jij het zo ervaart zijn alle Turken zo? Hmmm ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon mijn herhaalde ervaring met Turken, als in mijn hele leven lang ervaring.
Ja, alleen was het dit keer een troll-fail. Je stelt me teleur; ik had meer van je verwachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een geboren troll ben
Ik heb nergens iets over alle Turken geschreven, maar juist over bijna alle Turken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:55 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het zo ervaart zijn alle Turken zo? Hmmm ok.
Tang, varken... We hebben het hier niet over zomaar een Turk, maar de premier van Turkije die met islamitische retoriek aan de macht is gekomen en beloofd heeft Turkije te verschonen van dit soort praktijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Sorry, maar als je de islam hier bij gaat halen, dan moet je niet één ding eruit pakken en de rest negeren, zoals geen dubieuze anonieme bronnen geloven, tapes op internet, en niet mensen (en helemaal staatshoofden) beschuldigen op basis van vage bronnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tang, varken... We hebben het hier niet over zomaar een Turk, maar de premier van Turkije die met islamitische retoriek aan de macht is gekomen en beloofd heeft Turkije te verschonen van dit soort praktijken.
Als je niet eens de moeite hebt genomen om de fragmenten te beluisteren, heb ik geen zin om met je hierover in discussie te gaan. Experts bevestigen dat de fragmenten geen montage zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, maar als je de islam hier bij gaat halen, dan moet je niet één ding eruit pakken en de rest negeren, zoals geen dubieuze anonieme bronnen geloven, tapes op internet, en niet mensen (en helemaal staatshoofden) beschuldigen op basis van vage bronnen.
Bovendien is de Turkse ambtenarij nooit zo schoon geweest van corruptie.
De mensen die willen twitteren kunnen twitteren, en dat zullen ze ook blijven (kunnen) doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
"al yine girdim"Ik heb zo gelachen!
Thing....quote:
quote:
hhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je niet eens de moeite hebt genomen om de fragmenten te beluisteren, heb ik geen zin om met je hierover in discussie te gaan. Experts bevestigen dat de fragmenten geen montage zijn.
En iemand die zelf de Islam gebruikt voor politieke doeleinden, mag daar zelf ook op afgerekend worden. Erdogan is er zelf namelijk helemaal niet vies van. Bijvoorbeeld hoe hij een keer Kiliçdaroglu aanviel rondom offerfeest: ''Zaten sorsanız 'kurban nedir' diye bundan da anlamaz, onu da bilmez.''
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.
Wat is een 'betrouwbare bron'? Is een landverrader zoals Edward Snowden een betrouwbare bron?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hadith_studies#Sanad_and_matnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is een 'betrouwbare bron'? Is een landverrader zoals Edward Snowden een betrouwbare bron?![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders nomineer ik de maker hierbij voor de Academy Award for Best Sound Editing, ik zeg het je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |