Types als jij.... Man man man..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Yiğidi öldür, hakkını yeme.quote:
niet zoveel ot rokenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, ik heb zo'n donkere kringen he.
Als ik ziek ben moet ik meteen uit zien als een of andere crack verslaafde.
je bent best wel cynisch joh of je gedachtegang is primitief...kan ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Ot is wel goed voor je longenquote:
zijde gij een lompe boer war?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Terbiyesiz.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:25 schreef ek_47 het volgende:
babam bana hep "sikimin oglu" der
so I guess that's me
Dan moet je niet van die rare vragen stellen dudequote:
Abla de dingilquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die rare vragen stellen dude
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt wel zo gaan reageren (nu het allemaal vanzelfsprekend is dat die wegen er zijn), maar zie jij de CHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur?
Bedoel, je kunt het wel afdoen als 'hij heeft wegen gebouwd', maar is het niet beschamend dat je daar überhaupt mee kan pochen? Dan mag je je best bedenken waarom zijn voorgangers weinig voor elkaar kregen, en of het na hem niet weer wordt als vroeger.
Wat stel jij voor? Waar heb jij wel vertrouwen in?
Abla mi? Hahahahaquote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.
Overigens heeft de CHP sinds de overgang op het meerpartijensysteem slechts zeer kort geregeerd in de jaren '70 onder Ecevit, dus ik snap niet waarom ze worden afgerekend voor alles wat er mis is/was met Turkije.
Dat de AKP geen alternatief heeft en men ondanks dat we op gebied van mensenrechten en persvrijheid naar plaats zoveel in de wereld zijn gezakt nog steeds AKP moet stemmen, is onzin. De oppositiepartijen hebben ook zeer capabele mensen in hun gelederen en hebben zo ook hun plannen en projecten die een kans verdienen. En ze weten zelf ook dat er een hoop van ze wordt verwacht en dat we in de 21ste eeuw leven. Het is niet alsof de AKP door God zelf op aarde is geplaatst en hierdoor onfeilbaar is in haar doen en laten. Economische vooruitgang is goed, maar de bevolking in kampen verdelen en tegen elkaar opzetten, de rechtsstaat om zeep helpen, islamitische praatjes ophangen maar ondertussen de grootste parasieten van de Turkse geschiedenis zijn en nog veel meer, tolereer ik niet. Je ziet zelf ook dat de macht de AKP nu volledig naar het hoofd is gestegen en dat Tayyip als dictator alles denkt te kunnen maken. Hier kan niets goeds meer uit komen. Liever een periode met beperkte economische groei of achteruitgang (maar ik zie niet in waarom dat noodzakelijk zo moet zijn), maar waarin men de rechtsstaat en democratie kan herstellen.
ik zag even voor me dat je vader scheten uit zijn penis laatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Abla mi? Hahahaha
Ik vrees dat het andersom is...Ik ben een old fart
Iyi bok yedin o zamanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Abla mi? Hahahaha
Ik vrees dat het andersom is...Ik ben een old fart
Ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik zag even voor me dat je vader scheten uit zijn penis laat![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:D:D
![]()
Well saidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.
Overigens heeft de CHP sinds de overgang op het meerpartijensysteem slechts zeer kort geregeerd in de jaren '70 onder Ecevit, dus ik snap niet waarom ze worden afgerekend voor alles wat er mis is/was met Turkije.
Dat de AKP geen alternatief heeft en men ondanks dat we op gebied van mensenrechten en persvrijheid naar plaats zoveel in de wereld zijn gezakt nog steeds AKP moet stemmen, is onzin. De oppositiepartijen hebben ook zeer capabele mensen in hun gelederen en hebben zo ook hun plannen en projecten die een kans verdienen. En ze weten zelf ook dat er een hoop van ze wordt verwacht en dat we in de 21ste eeuw leven. Het is niet alsof de AKP door God zelf op aarde is geplaatst en hierdoor onfeilbaar is in haar doen en laten. Economische vooruitgang is goed, maar de bevolking in kampen verdelen en tegen elkaar opzetten, de rechtsstaat om zeep helpen, islamitische praatjes ophangen maar ondertussen de grootste parasieten van de Turkse geschiedenis zijn en nog veel meer, tolereer ik niet. Je ziet zelf ook dat de macht de AKP nu volledig naar het hoofd is gestegen en dat Tayyip als dictator alles denkt te kunnen maken. Hier kan niets goeds meer uit komen. Liever een periode met beperkte economische groei of achteruitgang (maar ik zie niet in waarom dat noodzakelijk zo moet zijn), maar waarin men de rechtsstaat en democratie kan herstellen.
Ben bok yemem aslinda....maar eet smakelijk voor jou iig.quote:
Ik ook totaal niet, maar het heeft geen zin om iets anders dan CHP of MHP te stemmen als je voor verandering bent. Uiteraard CHP stemmen in gemeenten waarin zij de sterkste partij zijn tegenover de AKP en MHP in gemeenten waarin zij groter zijn dan de CHP.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Akp-lightHahah.
Dat CHP nu met cemaat flirt vind ik drie keer niks, trouwens.
Goooood for youquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha no thankyou.
[..]
Ich ben unne Marokkaan.
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucukquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:32 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ben bok yemem aslinda....maar eet smakelijk voor jou iig.
van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucuk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucuk
Yup. In Adana is dat blijkbaar MHP. Ik zie mezelf echt geen MHP stemmen, maar als het moet doe ik dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet, maar het heeft geen zin om iets anders dan CHP of MHP te stemmen als je voor verandering bent. Uiteraard CHP stemmen in gemeenten waarin zij de sterkste partij zijn tegenover de AKP en MHP in gemeenten waarin zij groter zijn dan de CHP.
Oooh so so lief deze disses uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:34 schreef ek_47 het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
Top!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oooh so so lief deze disses uit de jaren 90.
Tamam.
Je had t over bok eten. Ik vertel wat ik echt ga eten. Duh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Top!
Het was overigens geen diss, ik begreep oprecht niet waarom je zoiets tegen mij zou zeggen.
Dat jij daar serieus op ingaat zegt wel veel over je. Overigens, jij had het over bok eten...niet ik. Derhalve ging ik ervan uit dat je dat ook serieus ging doen...maar ik zag dat je jezelf corrigeerde, omdat je vast vanuit gaat dat het niet zo stoer is om tegen de rest van de wereld te vertellen dat jij graag aan de ontlasting zit. Ach, ieder zijn (of haar) hobby.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had t over bok eten. Ik vertel wat ik echt ga eten. Duh.
Zn IQ tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Staat de 47 voor je leeftijd?
Neenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Staat de 47 voor je leeftijd?
Snugger en uiteraard ook zeer vermakelijk.quote:
Ok man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dat jij daar serieus op ingaat zegt wel veel over je. Overigens, jij had het over bok eten...niet ik. Derhalve ging ik ervan uit dat je dat ook serieus ging doen...maar ik zag dat je jezelf corrigeerde, omdat je vast vanuit gaat dat het niet zo stoer is om tegen de rest van de wereld te vertellen dat jij graag aan de ontlasting zit. Ach, ieder zijn (of haar) hobby.
Sorry, niet iedereen is 14quote:
Ik zei ok man. Als in sikimin umrundaydi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen is 14Ik kan helaas niet meegaan in je pubergedrag
Jij doet het vast goed bij de chickie's.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen is 14Ik kan helaas niet meegaan in je pubergedrag
En ik zeg wat ik zei jongetjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zei ok man. Als in sikimin umrundaydi.
Hoe bedoel je? Waarom leg je die link eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij doet het vast goed bij de chickie's.
haha jij bent echt super humoristisch. Cabaretier?quote:
Nope. En nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:43 schreef ek_47 het volgende:
[..]
haha jij bent echt super humoristisch. Cabaretier?
Aan je schrijfstijl te zien woon jij nog bij papa en mama
En nu krijg je geen aandacht meer van mequote:
Oh Lord. Hoe ga ik dit overleven. Aman Allahimmmm.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef ek_47 het volgende:
[..]
En nu krijg je geen aandacht meer van meOw, ik denk nog steeds dat je bij papa en mama woont.
nu begrijp ik je lompe boer reactiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Crip het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nu begrijp ik waarom je emotioneel instabiel in je profiel hebt staan. Als je aandacht wilt van meisjes ga je maar even langs de wallen want volgens mij kom je niet genoeg aan je trekken.quote:
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je emotioneel instabiel in je profiel hebt staan. Als je aandacht wilt van meisjes ga je maar even langs de wallen want volgens mij kom je niet genoeg aan je trekken.XOXO
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meer
Als je nou gewoon fatsoenlijk binnen was gevallen, werd er niet zo aangevallen. Probeer het eens opnieuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meer
AHAHAHHAHAHAHA AHHQHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
nee nee, ik reageer op een lompe boeren reactie van je. Dat het je verder niet interesseert vind ik prima, want jij interesseert me verder ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
Misschien vermaak ik me wel? Ik merk dat ik met kleine kinderen te maken heb.....dat wel. Maar geeft niets.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je nou gewoon fatsoenlijk binnen was gevallen, werd er niet zo aangevallen. Probeer het eens opnieuw.
Kleine kinderen valt wel mee, volgens mij is iedereen hier ouder dan 18.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Misschien vermaak ik me wel? Ik merk dat ik met kleine kinderen te maken heb.....dat wel. Maar geeft niets.
Dat interesseert me niet veel wat anderen denken, misschien ben ik wel een narcist :pquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kleine kinderen valt wel mee, volgens mij is iedereen hier ouder dan 18.
Als jij je vermaakt is het prima voor jou, maar anderen hebben er geen behoefte aan.
Ja, ik denk het. Of gewoon een kleuter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet veel wat anderen denken, misschien ben ik wel een narcist :p
kleine kinderen gebruiken dat soort woorden nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
>komt binnenvallen als klein kind.
> noemt anderen kleine kinderen.
Nee, de eerste.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Of gewoon een kleuter.
en dan kleuter tegen me zeggen haha je zit nog in college'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Uff geen zin in college. 2 kutvakken tot half 6.
Ze is juist het tegenovergestelde van beschaafd. Ze zegt alles puur en puur om de aandacht, aanzien van moslim/allochtoonhaters, etc. Beetje makkelijk geld verdienen door bullshitverhalen te schrijven die van geen kant kloppen niks. Zogenaamd highclass, verheven en gemanierde bezem uithangen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar; omdat zij de mooie perfect geintegreerde beschaafde Turk moet voorstellen.
Ookal voelt ze zich totaal geen Turk.
Maarja, als je de standaard cCc Turk / kutallochtoon uithangt en praat nodigen ze jw nooit uit.
Je moet knuffelbaar zijn of jezelf haten.
Jullie hebben het vast over Ebru.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze is juist het tegenovergestelde van beschaafd. Ze zegt alles puur en puur om de aandacht, aanzien van moslim/allochtoonhaters, etc. Beetje makkelijk geld verdienen door bullshitverhalen te schrijven die van geen kant kloppen niks. Zogenaamd highclass, verheven en gemanierde bezem uithangen.
Je kan wel 20 jaar ouder zijn, ama sende terbiye diye bir şey yok. Het is maar net waar je je prioriteiten op stelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:37 schreef ek_47 het volgende:
[..]
en dan kleuter tegen me zeggen haha je zit nog in college's
grappigen heel cute natuurlijk
hahaha doe eens niet zo moeilijk en ga bij mama huillie huillie doen ipv hierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je kan wel 20 jaar ouder zijn, ama sende terbiye diye bir şey yok. Het is maar net waar je je prioriteiten op stelt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
hahaha doe eens niet zo moeilijk en ga bij mama huillie huillie doen ipv hier
Ga jij maar bij je kleinkinderen uithuilen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sure, wat jij wilt. Moet jij niet naar je college?quote:
Ja is goed, bedankt voor je advies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga jij maar bij je kleinkinderen uithuilen...
Ben ik al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:49 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sure, wat jij wilt. Moet jij niet naar je college?
Goedzo! Wel luisteren naar je leraar, anders word je niet wijs (het ontbreekt namelijk). Ow ja, je melk ook opdrinken, word je groot vanquote:
Erilkır, bi sus ya.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:51 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Goedzo! Wel luisteren naar je leraar, anders word je niet wijs (het ontbreekt namelijk). Ow ja, je melk ook opdrinken, word je groot van
Jqoh, het is de FR 610 geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
zG, heb je al een sporthorloge al gekocht?
Omdat jij dat zegt? You are nothing to mequote:
Toch maar de FR 610 gekocht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jqoh, het is de FR 610 geworden..
Heb 'm nu om.
Met! Ik vond die MIO Alpha weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch maar de FR 610 gekocht?Met of zonder hartslagsensor (is de FR610 überhaupt verkrijgbaar zonder hartslagsensor?)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |