Nope. En nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:43 schreef ek_47 het volgende:
[..]
haha jij bent echt super humoristisch. Cabaretier?
Aan je schrijfstijl te zien woon jij nog bij papa en mama
En nu krijg je geen aandacht meer van mequote:
Oh Lord. Hoe ga ik dit overleven. Aman Allahimmmm.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef ek_47 het volgende:
[..]
En nu krijg je geen aandacht meer van meOw, ik denk nog steeds dat je bij papa en mama woont.
nu begrijp ik je lompe boer reactiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Crip het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nu begrijp ik waarom je emotioneel instabiel in je profiel hebt staan. Als je aandacht wilt van meisjes ga je maar even langs de wallen want volgens mij kom je niet genoeg aan je trekken.quote:
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je emotioneel instabiel in je profiel hebt staan. Als je aandacht wilt van meisjes ga je maar even langs de wallen want volgens mij kom je niet genoeg aan je trekken.XOXO
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meer
Als je nou gewoon fatsoenlijk binnen was gevallen, werd er niet zo aangevallen. Probeer het eens opnieuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meer
AHAHAHHAHAHAHA AHHQHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
nee nee, ik reageer op een lompe boeren reactie van je. Dat het je verder niet interesseert vind ik prima, want jij interesseert me verder ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
Misschien vermaak ik me wel? Ik merk dat ik met kleine kinderen te maken heb.....dat wel. Maar geeft niets.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je nou gewoon fatsoenlijk binnen was gevallen, werd er niet zo aangevallen. Probeer het eens opnieuw.
Kleine kinderen valt wel mee, volgens mij is iedereen hier ouder dan 18.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Misschien vermaak ik me wel? Ik merk dat ik met kleine kinderen te maken heb.....dat wel. Maar geeft niets.
Dat interesseert me niet veel wat anderen denken, misschien ben ik wel een narcist :pquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kleine kinderen valt wel mee, volgens mij is iedereen hier ouder dan 18.
Als jij je vermaakt is het prima voor jou, maar anderen hebben er geen behoefte aan.
Ja, ik denk het. Of gewoon een kleuter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet veel wat anderen denken, misschien ben ik wel een narcist :p
kleine kinderen gebruiken dat soort woorden nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
>komt binnenvallen als klein kind.
> noemt anderen kleine kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |