Types als jij.... Man man man..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Yiğidi öldür, hakkını yeme.quote:
niet zoveel ot rokenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, ik heb zo'n donkere kringen he.
Als ik ziek ben moet ik meteen uit zien als een of andere crack verslaafde.
je bent best wel cynisch joh of je gedachtegang is primitief...kan ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Ot is wel goed voor je longenquote:
zijde gij een lompe boer war?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Terbiyesiz.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:25 schreef ek_47 het volgende:
babam bana hep "sikimin oglu" der
so I guess that's me
Dan moet je niet van die rare vragen stellen dudequote:
Abla de dingilquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die rare vragen stellen dude
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt wel zo gaan reageren (nu het allemaal vanzelfsprekend is dat die wegen er zijn), maar zie jij de CHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur?
Bedoel, je kunt het wel afdoen als 'hij heeft wegen gebouwd', maar is het niet beschamend dat je daar überhaupt mee kan pochen? Dan mag je je best bedenken waarom zijn voorgangers weinig voor elkaar kregen, en of het na hem niet weer wordt als vroeger.
Wat stel jij voor? Waar heb jij wel vertrouwen in?
Abla mi? Hahahahaquote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.
Overigens heeft de CHP sinds de overgang op het meerpartijensysteem slechts zeer kort geregeerd in de jaren '70 onder Ecevit, dus ik snap niet waarom ze worden afgerekend voor alles wat er mis is/was met Turkije.
Dat de AKP geen alternatief heeft en men ondanks dat we op gebied van mensenrechten en persvrijheid naar plaats zoveel in de wereld zijn gezakt nog steeds AKP moet stemmen, is onzin. De oppositiepartijen hebben ook zeer capabele mensen in hun gelederen en hebben zo ook hun plannen en projecten die een kans verdienen. En ze weten zelf ook dat er een hoop van ze wordt verwacht en dat we in de 21ste eeuw leven. Het is niet alsof de AKP door God zelf op aarde is geplaatst en hierdoor onfeilbaar is in haar doen en laten. Economische vooruitgang is goed, maar de bevolking in kampen verdelen en tegen elkaar opzetten, de rechtsstaat om zeep helpen, islamitische praatjes ophangen maar ondertussen de grootste parasieten van de Turkse geschiedenis zijn en nog veel meer, tolereer ik niet. Je ziet zelf ook dat de macht de AKP nu volledig naar het hoofd is gestegen en dat Tayyip als dictator alles denkt te kunnen maken. Hier kan niets goeds meer uit komen. Liever een periode met beperkte economische groei of achteruitgang (maar ik zie niet in waarom dat noodzakelijk zo moet zijn), maar waarin men de rechtsstaat en democratie kan herstellen.
ik zag even voor me dat je vader scheten uit zijn penis laatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Abla mi? Hahahaha
Ik vrees dat het andersom is...Ik ben een old fart
Iyi bok yedin o zamanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Abla mi? Hahahaha
Ik vrees dat het andersom is...Ik ben een old fart
Ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik zag even voor me dat je vader scheten uit zijn penis laat![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:D:D
![]()
Well saidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.
Overigens heeft de CHP sinds de overgang op het meerpartijensysteem slechts zeer kort geregeerd in de jaren '70 onder Ecevit, dus ik snap niet waarom ze worden afgerekend voor alles wat er mis is/was met Turkije.
Dat de AKP geen alternatief heeft en men ondanks dat we op gebied van mensenrechten en persvrijheid naar plaats zoveel in de wereld zijn gezakt nog steeds AKP moet stemmen, is onzin. De oppositiepartijen hebben ook zeer capabele mensen in hun gelederen en hebben zo ook hun plannen en projecten die een kans verdienen. En ze weten zelf ook dat er een hoop van ze wordt verwacht en dat we in de 21ste eeuw leven. Het is niet alsof de AKP door God zelf op aarde is geplaatst en hierdoor onfeilbaar is in haar doen en laten. Economische vooruitgang is goed, maar de bevolking in kampen verdelen en tegen elkaar opzetten, de rechtsstaat om zeep helpen, islamitische praatjes ophangen maar ondertussen de grootste parasieten van de Turkse geschiedenis zijn en nog veel meer, tolereer ik niet. Je ziet zelf ook dat de macht de AKP nu volledig naar het hoofd is gestegen en dat Tayyip als dictator alles denkt te kunnen maken. Hier kan niets goeds meer uit komen. Liever een periode met beperkte economische groei of achteruitgang (maar ik zie niet in waarom dat noodzakelijk zo moet zijn), maar waarin men de rechtsstaat en democratie kan herstellen.
Ben bok yemem aslinda....maar eet smakelijk voor jou iig.quote:
Ik ook totaal niet, maar het heeft geen zin om iets anders dan CHP of MHP te stemmen als je voor verandering bent. Uiteraard CHP stemmen in gemeenten waarin zij de sterkste partij zijn tegenover de AKP en MHP in gemeenten waarin zij groter zijn dan de CHP.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Akp-lightHahah.
Dat CHP nu met cemaat flirt vind ik drie keer niks, trouwens.
Goooood for youquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha no thankyou.
[..]
Ich ben unne Marokkaan.
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucukquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:32 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ben bok yemem aslinda....maar eet smakelijk voor jou iig.
van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucuk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucuk
Yup. In Adana is dat blijkbaar MHP. Ik zie mezelf echt geen MHP stemmen, maar als het moet doe ik dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet, maar het heeft geen zin om iets anders dan CHP of MHP te stemmen als je voor verandering bent. Uiteraard CHP stemmen in gemeenten waarin zij de sterkste partij zijn tegenover de AKP en MHP in gemeenten waarin zij groter zijn dan de CHP.
Oooh so so lief deze disses uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:34 schreef ek_47 het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
Top!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oooh so so lief deze disses uit de jaren 90.
Tamam.
Je had t over bok eten. Ik vertel wat ik echt ga eten. Duh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Top!
Het was overigens geen diss, ik begreep oprecht niet waarom je zoiets tegen mij zou zeggen.
Dat jij daar serieus op ingaat zegt wel veel over je. Overigens, jij had het over bok eten...niet ik. Derhalve ging ik ervan uit dat je dat ook serieus ging doen...maar ik zag dat je jezelf corrigeerde, omdat je vast vanuit gaat dat het niet zo stoer is om tegen de rest van de wereld te vertellen dat jij graag aan de ontlasting zit. Ach, ieder zijn (of haar) hobby.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had t over bok eten. Ik vertel wat ik echt ga eten. Duh.
Zn IQ tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Staat de 47 voor je leeftijd?
Neenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Staat de 47 voor je leeftijd?
Snugger en uiteraard ook zeer vermakelijk.quote:
Ok man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dat jij daar serieus op ingaat zegt wel veel over je. Overigens, jij had het over bok eten...niet ik. Derhalve ging ik ervan uit dat je dat ook serieus ging doen...maar ik zag dat je jezelf corrigeerde, omdat je vast vanuit gaat dat het niet zo stoer is om tegen de rest van de wereld te vertellen dat jij graag aan de ontlasting zit. Ach, ieder zijn (of haar) hobby.
Sorry, niet iedereen is 14quote:
Ik zei ok man. Als in sikimin umrundaydi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen is 14Ik kan helaas niet meegaan in je pubergedrag
Jij doet het vast goed bij de chickie's.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen is 14Ik kan helaas niet meegaan in je pubergedrag
En ik zeg wat ik zei jongetjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zei ok man. Als in sikimin umrundaydi.
Hoe bedoel je? Waarom leg je die link eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij doet het vast goed bij de chickie's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |