Nee, de eerste.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Of gewoon een kleuter.
en dan kleuter tegen me zeggen haha je zit nog in college'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Uff geen zin in college. 2 kutvakken tot half 6.
Ze is juist het tegenovergestelde van beschaafd. Ze zegt alles puur en puur om de aandacht, aanzien van moslim/allochtoonhaters, etc. Beetje makkelijk geld verdienen door bullshitverhalen te schrijven die van geen kant kloppen niks. Zogenaamd highclass, verheven en gemanierde bezem uithangen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar; omdat zij de mooie perfect geintegreerde beschaafde Turk moet voorstellen.
Ookal voelt ze zich totaal geen Turk.
Maarja, als je de standaard cCc Turk / kutallochtoon uithangt en praat nodigen ze jw nooit uit.
Je moet knuffelbaar zijn of jezelf haten.
Jullie hebben het vast over Ebru.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze is juist het tegenovergestelde van beschaafd. Ze zegt alles puur en puur om de aandacht, aanzien van moslim/allochtoonhaters, etc. Beetje makkelijk geld verdienen door bullshitverhalen te schrijven die van geen kant kloppen niks. Zogenaamd highclass, verheven en gemanierde bezem uithangen.
Je kan wel 20 jaar ouder zijn, ama sende terbiye diye bir şey yok. Het is maar net waar je je prioriteiten op stelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:37 schreef ek_47 het volgende:
[..]
en dan kleuter tegen me zeggen haha je zit nog in college's
grappigen heel cute natuurlijk
hahaha doe eens niet zo moeilijk en ga bij mama huillie huillie doen ipv hierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je kan wel 20 jaar ouder zijn, ama sende terbiye diye bir şey yok. Het is maar net waar je je prioriteiten op stelt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
hahaha doe eens niet zo moeilijk en ga bij mama huillie huillie doen ipv hier
Ga jij maar bij je kleinkinderen uithuilen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sure, wat jij wilt. Moet jij niet naar je college?quote:
Ja is goed, bedankt voor je advies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga jij maar bij je kleinkinderen uithuilen...
Ben ik al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:49 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sure, wat jij wilt. Moet jij niet naar je college?
Goedzo! Wel luisteren naar je leraar, anders word je niet wijs (het ontbreekt namelijk). Ow ja, je melk ook opdrinken, word je groot vanquote:
Erilkır, bi sus ya.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:51 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Goedzo! Wel luisteren naar je leraar, anders word je niet wijs (het ontbreekt namelijk). Ow ja, je melk ook opdrinken, word je groot van
Jqoh, het is de FR 610 geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
zG, heb je al een sporthorloge al gekocht?
Omdat jij dat zegt? You are nothing to mequote:
Toch maar de FR 610 gekocht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jqoh, het is de FR 610 geworden..
Heb 'm nu om.
Met! Ik vond die MIO Alpha weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch maar de FR 610 gekocht?Met of zonder hartslagsensor (is de FR610 überhaupt verkrijgbaar zonder hartslagsensor?)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |