Als je niet eens de moeite hebt genomen om de fragmenten te beluisteren, heb ik geen zin om met je hierover in discussie te gaan. Experts bevestigen dat de fragmenten geen montage zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, maar als je de islam hier bij gaat halen, dan moet je niet één ding eruit pakken en de rest negeren, zoals geen dubieuze anonieme bronnen geloven, tapes op internet, en niet mensen (en helemaal staatshoofden) beschuldigen op basis van vage bronnen.
Bovendien is de Turkse ambtenarij nooit zo schoon geweest van corruptie.
De mensen die willen twitteren kunnen twitteren, en dat zullen ze ook blijven (kunnen) doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
"al yine girdim"Ik heb zo gelachen!
Thing....quote:
quote:
hhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je niet eens de moeite hebt genomen om de fragmenten te beluisteren, heb ik geen zin om met je hierover in discussie te gaan. Experts bevestigen dat de fragmenten geen montage zijn.
En iemand die zelf de Islam gebruikt voor politieke doeleinden, mag daar zelf ook op afgerekend worden. Erdogan is er zelf namelijk helemaal niet vies van. Bijvoorbeeld hoe hij een keer Kiliçdaroglu aanviel rondom offerfeest: ''Zaten sorsanız 'kurban nedir' diye bundan da anlamaz, onu da bilmez.''
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.
Wat is een 'betrouwbare bron'? Is een landverrader zoals Edward Snowden een betrouwbare bron?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hadith_studies#Sanad_and_matnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is een 'betrouwbare bron'? Is een landverrader zoals Edward Snowden een betrouwbare bron?![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders nomineer ik de maker hierbij voor de Academy Award for Best Sound Editing, ik zeg het je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |