Ik ben tenminste mijzelf en niet elke keer iemand andersquote:
Helaas?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is helaas algemeen bekend dat jij niet in Almere of Den Haag woont.
Heb jij dat nou nooit gehad dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Over over jezelf heen pissen terwijl er een tampon in je kut zit weg te rotten denk ik.
quote:
allebei jaquote:
Ik geef haar gelijk en bedoel niet het plaatsje Echtquote:
Susteren!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk en bedoel niet het plaatsje Echt
weet ik, maar tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk en bedoel niet het plaatsje Echt
Helder.quote:
quote:
quote:
hier is het gewoon droogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
waarom regent het ik wil eigenlijk nog even naar de AH
geen moeite meequote:
Ga met de trein.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
waarom regent het ik wil eigenlijk nog even naar de AH
Dwing het af bij de gemeente.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier int durp hebben we geen station
er ligt ook geen spoor waar ze het station aan kunnen leggenquote:
Wat een stom dorp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er ligt ook geen spoor waar ze het station aan kunnen leggenbovendien weet je wel hoeveel herrie zon trein maakt alstie langs komt rijden
dat moet ik niet voor me deur hoor
ik zal bij jou eens even toeterenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een stom dorp.
Maken treinen herrie? alleen als ze toeteren toch?
Ben je helemaal betoetert?quote:
Rottende tampon niet nee. Pissen ook al heel lang niet meer. Ik kan ook perfect schoon wildplassen.quote:
good for youquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Rottende tampon niet nee. Pissen ook al heel lang niet meer. Ik kan ook perfect schoon wildplassen.
ik ook, maar voor een man is dat ook wel wat makkelijkerquote:
waarmee heb je je reet afgeveegd?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Yiha het volgende:
Heb ooit eens moeten wildschijten in een klein parkje midden in Brussel stad. Moest naar een sollicitatie en heb de metro vroeger moeten verlaten wegens te dringend en was dan verdwaald in Brussel. Dan maar gewoon dat parkje ingelopen, gemaakt dat niemand me zag en gaan. Volgens mij was het zelfs een slaapplaats van een dakloze.
dan denk ik dat de onderbroek beter werkt..quote:
wat googlede je toen je dit vond?quote:
quote:
Je googelde op pik in kont, geef toe!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |