hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
chick links boven zou raken midden beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef 2NutZ het volgende:
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is helaas algemeen bekend dat jij niet in Almere of Den Haag woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking retardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik snapte de grap, je noemde haar dik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat niet.
hihaho
slechtquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hihaho
heb wel eens een aflevering gezien en die zijn wel vermakelijk. Vraag me alleen af of het de moeite is om te downloaden en te volgen.quote:
toen wist ik ook wel genoeg jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon al meteen de eerste minuut zo'n cringe-worthy zeik nummer
Whehe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / Geen les: leraar geschorst want kon zijn handen niet thuis houden :')
Gvd, ik word leraar!
Worth itquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Mijn docent economie was er zo een. Is toen 3 jaar in de bak beland.
Jouw stinkpoes niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hihaho
sobiso hobbit marathonquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is wel okbeter dan de eerste toch
Wilde bijna een guitige reactie posten, maar toen zag ik dat het in SEX staat, en de bijbehorende droeftoeters.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
SEX / De geur van vaginas niet chill vinden = teleurgestelde vriendin :')
Qua actie wel ja + Erebor zo kk vet, ik wil daar jonko klappen in die forge.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is wel okbeter dan de eerste toch
zou niet wetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof je door je laatste crack-rock heen bent, dat feel.
Gewoon allebei, fatty.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Twijfel: stuk courgette dat nog in de koelkast ligt uithollen, ei in doen en in de oven smijten of een schaaltje yoghurt met galia meloen?
God kind, wat interessant dit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Twijfel: stuk courgette dat nog in de koelkast ligt uithollen, ei in doen en in de oven smijten of een schaaltje yoghurt met galia meloen?
hoeveel courgettes koop jij per week?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Nee want heb dan niet zin in allebeiquote:
Rot op zeugjequote:
1, srs.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoeveel courgettes koop jij per week?
Doe het anders in de vrieser en eet het morgen op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee want heb dan niet zin in allebei
[..]
Rot op zeugje
[..]
1, srs.
Oh okquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het anders in de vrieser en eet het morgen op.
Je kan ook naast een tandenstoker staan en matchen of je al dikker bent.quote:
hhahah nee joh de weegschaal voldoet primaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook naast een tandenstoker staan en matchen of je al dikker bent.
En dan naar de vrieser. Dumb ass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |