Wat je wil.quote:
Bijles nemen. Scheikunde is wel te doen, natuurkunde is ook niet zo moeilijk, wiskunde kan pittig zijn.quote:
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Kom maar. Ik ben beta student. Welk niveau?
Mol is gewoon een getal (6.02 tot de zoveelste) wat je als handigheidje kan gebruiken om vanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'
Nee hij moet mij niet zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef imikethat het volgende:
Jij hebt ook op je knietjes gezeten voor hem, geef het maar toe
Juist ja, ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap dat soort leraren nooit. Buiten het feit dat al die pubers nog gewoon kinderen zijn, lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je niet op de kalverliefdes van die meisjes ingaat. Een beetje professionaliteit en verstandigheid mag je toch wel verwachten. Maar goed.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
Nee hij moet mij niet zo. Blijft enkel bij aanrakingen bij rug en hand en bovenbeen wat ik op zich niet zo héééél erg vind.
Aha dat is niet zo heel lastig als je het doorhebt. Je bedoelt bepaald aantal mol omzetten tijdens een reactie en dergelijke?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'
Ja dat snap ik. En die formules ook; beetje invullen, dat is niet zo moeilijk. Maar meer het inzicht wat ik doen en de vraag/het verhaal begrijpen en dan de goede stappen zetten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mol is gewoon een getal (6.02 tot de zoveelste) wat je als handigheidje kan gebruiken om van
gram
naar aantal moleculen te gaan.
En weer terug.
Gvdquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee hij moet mij niet zo.Blijft enkel bij aanrakingen bij rug en hand en bovenbeen wat ik op zich niet zo héééél erg vind.
![]()
Ahja, dat is oefening.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. En die formules ook; beetje invullen, dat is niet zo moeilijk. Maar meer het inzicht wat ik doen en de vraag/het verhaal begrijpen en dan de goede stappen zetten.
Lolwatquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee hij moet mij niet zo.Blijft enkel bij aanrakingen bij rug en hand en bovenbeen wat ik op zich niet zo héééél erg vind.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |