abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137403469
Hey hoi mede fokkers!,

Ik heb momenteel een vriendin, en op sex gebied zit alles goed behalve dan dat ik niet wil beffen. het probleem ligt namelijk bij de geur (in b4 vislucht) maar nee dat is het niet.

Zelfs als me vriendin net in de douche is geweest en we zijn daarna bezig wordt zij nat (duh), maar dat is dus het probleem, ik denk dat ik die geur onaangenaam vind :')...

De geur van het vocht dat vaginas afscheiden vind ik namelijk erg penetrant (ligt waarschijnlijk echt aan mij)

nu is dat dus best een groot probleem omdat ik met tegenzin zou moeten beffen en ik dat dus niet doe omdat ik geen zin heb om de hele tijd naar lucht te moeten happen.

Verder ligt het niet aan de verzorging van mijn vriendin, want bij alle andere meiden heb ik dit ook gehad.

Dit is namelijk best vervelend want ik heb altijd dus achter af discussies gehad met de "waarom bef je me nooit?", "ruik ik vies daar beneden?" vragen, en het is natuurlijk fucked up om te zeggen van "Ja.. nja ik vind dat je vagina vocht niet zo relaxed ruikt dus daarom" :')

herkent iemand dit probleem?, of heeft iemand enige tips?, zal dit ooit voorbij gaan of ben ik gewoon de lul omdat ik bepaalde geuren niet chill vind :')..
Waz met jou!
  woensdag 5 maart 2014 @ 01:02:56 #2
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_137403517
Ja moet het dan naar roosjes ruiken ofzo? Sproei je er gewoon een beetje aftershave op ^O^
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_137403530
ik had er ook zo'n 1. zelf niet meer douchen was niet eerlijke tegenmaatregel omdat ik het op andere manieren al goed verneukte, maar zo achteraf he.
pi_137403531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:02 schreef GrumpyCat het volgende:
Sproei je er gewoon een beetje aftershave op
Dit, vooral als ze zich net geschoren heeft daar. Grote kans dat je er in een keer vanaf bent.
pi_137403649
hahahh

nee maar dit is een serieuze zaak..

ik kan moeilijk een geur kaars bij haar doos neer zetten en dan me ding doen :')..
Waz met jou!
pi_137403700
Niet iedereen hoeft elke soort en vorm van sex prettig te vinden. Jammer voor haar ja, maar je hoeft je niet gedwongen te voelen iets te doen als het je tegenstaat. Als de vrouw iets tegenstaat en de man dringt aan, vind (bijna) niemand dat okay, waarom zou een vrouw dan wel mogen aandringen? Bedenk iets anders leuks waar jullie wel allebei van kunnen genieten.
  woensdag 5 maart 2014 @ 01:23:33 #7
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137403727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:21 schreef Sheriam het volgende:
Niet iedereen hoeft elke soort en vorm van sex prettig te vinden. Jammer voor haar ja, maar je hoeft je niet gedwongen te voelen iets te doen als het je tegenstaat. Als de vrouw iets tegenstaat en de man dringt aan, vind (bijna) niemand dat okay, waarom zou een vrouw dan wel mogen aandringen? Bedenk iets anders leuks waar jullie wel allebei van kunnen genieten.
Dit dus. Schijnt ook dat veel vrouwen pijpen vies vinden, dan is er toch ook niets mis mee als een man beffen vies vindt?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_137403728
Dan lik je toch alleen de clit...
Hier staat niets.
pi_137403757
als t gewoon verzorgd en netjes is daar beneden zal die geur toch echt geen ruk interesseren op dat moment? hoe erg kan t dan zijn zeg. laat de geilheid overwinnen ipv dat je bewust bezig bent met het geurtje. man up!
Dat dus!
pi_137403898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:21 schreef Sheriam het volgende:
Dat is waar, maar je voelt je toch soort van schuldig als zij wel geniet van het pijpen maar beffen niet lekker vind..

quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:23 schreef Prospos het volgende:
Dan lik je toch alleen de clit...
Heb ik ook gedaan, maar het draait dus om geur van de vocht die de vagina afscheid bij het geil worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:25 schreef yucon187 het volgende:
als t gewoon verzorgd en netjes is daar beneden zal die geur toch echt geen ruk interesseren op dat moment? hoe erg kan t dan zijn zeg. laat de geilheid overwinnen ipv dat je bewust bezig bent met het geurtje. man up!
Ik snap het wel aan de ene kant, maar het moet natuurlijk ook leuk zijn om te doen he.. het moet geen klus zijn waar je tegen op kijkt :')

Ik kan er gewoon niks aan doen dat ik die geur dusdanig erg vind dat ik dat niet rustig kan doen :P.
Waz met jou!
  woensdag 5 maart 2014 @ 01:56:38 #11
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_137403978
Eetpatroon?
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_137403987
En vingeren dan? Je kan 'r evengoed met vingerwrijving laten spuiten.
  woensdag 5 maart 2014 @ 01:59:37 #13
177948 Daskaar
cake or death?
pi_137403994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
hahahh

nee maar dit is een serieuze zaak..

ik kan moeilijk een geur kaars bij haar doos neer zetten en dan me ding doen :')..
HAHA ZO'N DING VOOR IN JE AUTO AAN JE ACHTERRUITKIJKSPIEGELTJE
pi_137403999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:59 schreef Daskaar het volgende:
AHA ZO'N DING VOOR IN JE AUTO AAN JE ACHTERRUITKIJKSPIEGELTJE
Hahaha die hang je dan aan d'r clit hahahahah
pi_137404012
_O- _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:58 schreef LelijKnap het volgende:
En vingeren dan? Je kan 'r evengoed met vingerwrijving laten spuiten.
Ja vingeren is geen probleem dat doe ik dan ook :).

alleen ze vind beffen echt super geil of zo, alleen tjah.. ik vind dat gewoon echt niet relaxed.
Waz met jou!
pi_137404029
Mmmz, even gezocht

(Kan eventueel door het eten geroerd worden).
pi_137404193
Misschien dat het eten van ananas ook bij een vrouw werkt?
Google is your friend, abuse your friends
pi_137404347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 02:08 schreef LelijKnap het volgende:
Mmmz, even gezocht

[ afbeelding ]

(Kan eventueel door het eten geroerd worden).
hahaha you serious? _O-.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 03:03 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien dat het eten van ananas ook bij een vrouw werkt?
Ja dat is opzicht ook een goeie.

maar heb even lopen zoeken op internet en ik zie nog genoeg posts op andere fora over vrouwen die klagen dat hun vagina "stinkt".

het is dus dat een vagina altijd zo een geur produceert als een vrouw opgewonden wordt maar ja :P.. om dan met me hoofd er zowat in te zitten vind ik niet zo nice..
Waz met jou!
pi_137404350
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 04:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hahaha you serious? _O-.

[..]

Ja dat is opzicht ook een goeie.

maar heb even lopen zoeken op internet en ik zie nog genoeg posts op andere fora over vrouwen die klagen dat hun vagina "stinkt".

het is dus dat een vagina altijd zo een geur produceert als een vrouw opgewonden wordt maar ja :P.. om dan met me hoofd er zowat in te zitten vind ik niet zo nice..
Anders gooi je er gewoon zo'n mentos in, net zoals met die reclame vroeger.
Google is your friend, abuse your friends
pi_137404352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 04:53 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Anders gooi je er gewoon zo'n mentos in, net zoals met die reclame vroeger.
_O- _O-
Waz met jou!
pi_137405200
beflapje?
pi_137405692
Neus dichtknijpen tijdens het beffen :')
pi_137405999
Beffen niet kunnen waarderen :N

TS, laat zien dat je een man bent verdomme. Beffen is het lekkerste wat er is, die hele geur moet je op dat moment helemaal niks kunnen schelen. Ik ruik het 8/10 keer niet eens, als ik mijn vriendin aan het beffen ben. Op dat moment is de geilheid dusdanig hoog, dat die het overwint van de geur. :9~
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137406196
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:27 schreef trolley het volgende:

TS, laat zien dat je een man bent verdomme. Beffen is het lekkerste wat er is, die hele geur moet je op dat moment helemaal niks kunnen schelen. Ik ruik het 8/10 keer niet eens, als ik mijn vriendin aan het beffen ben. Op dat moment is de geilheid dusdanig hoog, dat die het overwint van de geur. :9~
De feministische lichting is echt bijzonder geniaal. 'Verwen ons, DAT, maakt je een man!'
pi_137416538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:27 schreef trolley het volgende:

Tjah ieder op zijn eigen manier, ik ben ook heel erg geil als ik met haar bezig ben maar zodra ik die geur ruik dan word het wel een stuk minder... moet me dan even extra focussen want die geur leid me af..

Het is zelfs een keer zo erg geweest dat ik ben gestopt (dat was met een andere chick). Eerst missio en toen draaide ik haar om voor doggystyle en BAM wat een lucht :r... meteen er vanaf gesprongen en toen maar voorgesteld om te gaan ontbijten en douchen :')

Bij het vingeren dan ruik ik het lichtjes, dat kan ik gewoon hebben (ik vinger haar dan ook met plezier).. maar om me hoofd helemaal in die geur te drukken vind ik echt onaangenaam.
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')