quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is de partyknak, jij? Nee man. Jij bent: De centimeter.
Zijn die heupen real or what?quote:
quote:
Kun je wel wat over Veer zeggen maar jullie zijn echt kkdom. (srs) (no WK)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zijn die heupen real or what?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Kun je wel wat over Veer zeggen maar jullie zijn echt kkdom. (no WK)
ben gwn hrnyquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Kun je wel wat over Veer zeggen maar jullie zijn echt kkdom. (srs) (no WK)
Good luck on your fucking shopped pics goals of 2014.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had liever de bovenste.
Echt he? Altijd bakkes los over een ander, maar zelf geen haar beter zijn. Flikkersquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Kun je wel wat over Veer zeggen maar jullie zijn echt kkdom. (srs) (no WK)
You're like 44, I got a 44, I'm 24quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Good luck on your fucking shopped pics goals of 2014.
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Door jouw thirst zag ik een cameltoe!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You're like 44, I got a 44, I'm 24
I could murk you and come home when I'm 44
Ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had liever de bovenste.
veel beter zoquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had liever de bovenste.
Echt ik zat gewoon serieus 30 sec te wachten ofzo, toen dacht ik fuck ditquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga gewoon stuk omdat dat gifje zo langzaam laadt.
Wist niet eens precies wat ik postte, ging eten maken en nu ik terug ben is ie pas geladen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga gewoon stuk omdat dat gifje zo langzaam laadt.
Wat heb je gemaakt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Wist niet eens precies wat ik postte, ging eten maken en nu ik terug ben is ie pas geladen.
Het is nog geen Thirsty Thursday hoor. Houd je een beetje inquote:
Moest niet lachen.quote:
Srry ;squote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is nog geen Thirsty Thursday hoor. Houd je een beetje in
Nog net op tijd voor m'n #wcw.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is nog geen Thirsty Thursday hoor. Houd je een beetje in
Haha, Abraham.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam aubquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog net op tijd voor m'n #wcw.
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En te lang haar vind ik echt niet knap, integendeel.
Ik houd kk veel van kk lang haarquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is wel een arm van een kerel in geshopt.
En te lang haar vind ik echt niet knap, integendeel.
Ik vind het naar om te zien, zulk overdreven lang haarquote:
quote:
quote:
Zulks een contrasten zegquote:
kk mooi dat er notabene in de URL met koeienletters EXTENSIONS staatquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
The fuck she thinks she is, Rapunzel?
En dan die molly als zetpil innemen zeker...zamquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Zaterdag barren bij een concert voor skinheadsgoodlife
Wij kennen elkaar zo goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net zoals de huid van je je piemel en de rest.
Is toch om aan te geven welke lengte ik meer dan prima vindquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk mooi dat er notabene in de URL met koeienletters EXTENSIONS staat
Hahaquote:
Sarah Bäckman.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Sarah Bäckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit voor cockring uitsmijterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Sarah Bäckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering jantje wat de kankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word blijer van die before fotoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Had je gehoord van RondoNumba9?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan die molly als zetpil innemen zeker...zam
ze is kennelijk armworstelaarquote:
Domquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je gehoord van RondoNumba9?17-Jarige uit Chiraq had gekilled en staat op camera + fingerprints
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Niet zo huilen, die eerste pic (in jurk) is nu, dus after, dus zonder pomp etc., dus gewoon kklekker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tering jantje wat de kanker
Word blijer van die before foto
Mutsmeisje is niet zo gespierdquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet zo huilen, die eerste pic (in jurk) is nu, dus after, dus zonder pomp etc., dus gewoon kklekker.
Haha ik snap em, omdat mislukte lichaam en mislukte fissy tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef Chloroform het volgende:
Dat zou zo een dochter van Panz en CY kunnen zijn.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio heeft minder smaak dan een blik soep.
Komt nog wel, na een paar dates en kuurtje of twee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mutsmeisje is niet zo gespierd
[..]
Sarah Bäckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder smaak dan een snitch in Mexico.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
Daaang.. die krio heeft minder smaak dan water![]()
Haha ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha ik snap em, omdat mislukte lichaam en mislukte fissy tochOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
"Oeh nee bah te lang haar zo vies, net een vrouw zeg, bah bah bah!quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio heeft minder smaak dan een blik soep."
Meanwhile, in huize dWc:
full stops and exclamation marks![]()
"Spa staat gewoon voor sparkling dus waarom zit er geen prik in spa blauwquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Het heet Spa Blauw, Rood enz maar het water is gewoon doorzichtig hoor?"
"
![]()
Ik vond haar vroeger stiekem kk lekker hèquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
"Oeh nee bah te lang haar zo vies, net een vrouw zeg, bah bah bah!"
Meanwhile, in huize dWc:
[ afbeelding ].
En dit nummer was kaolohard.
![]()
[..]
Sarah Bäckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!![]()
"Het heet bronwater maar het komt gewoon uit een fles, faka?"quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Spa staat gewoon voor sparkling dus waarom zit er geen prik in spa blauw"
![]()
![]()
Hebben ze jou ook weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik ook, in die eerste video met dat korte roze haar en dat geile witte pakje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vond haar vroeger stiekem kk lekker hè.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit nummer was kaolohard.
[youtube]
Edit: bij nader inzien daar ook al wel een beetje een kutkop en irritant gedrag.
14.gifquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio heeft minder smaak dan een blik soep.
Op die halve mannen na heeft ie meestal wel goede chicks. Skinny oostblokmeisjes altijd![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook weer vrijgelaten?Welkom op FOK!![]()
Vraag me af in welke groep Chlorgel valtquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
14.gif
Op die halve mannen na heeft ie meestal wel goede chicks. Skinny oostblokmeisjes altijd![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Geen van beide.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me af in welke groep Chlorgel valtOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Persian delights.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me af in welke groep Chlorgel valtfull stops and exclamation marks![]()
Wilde net gaan reageren maar zag de edit erbij springen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook, in die eerste video met dat korte roze haar en dat geile witte pakje.
Edit: bij nader inzien daar ook al wel een beetje een kutkop en irritant gedrag.
Welkom op FOK!![]()
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde net gaan reageren maar zag de edit erbij springen.
"Waarom heet kraanwater geen bronwater aangezien de kraan ook een bron is?"quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Het heet bronwater maar het komt gewoon uit een fles, faka?"![]()
Jouw jeugd bestond uit Maya de Bij, niet uit Pink.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.
Er was eens lang geleden..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.Welkom op FOK!![]()
Nu je het zegt, haar eerste single kwam uit toen ik 20 was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw jeugd bestond uit Maya de Bij, niet uit Pink.full stops and exclamation marks![]()
Wow.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu je het zegt, haar eerste single kwam uit toen ik 20 was.
Welkom op FOK!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu je het zegt, haar eerste single kwam uit toen ik 20 was.
Vanaf 1:02
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.? Maya de Bij heb ik ook als kind gekeken hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw jeugd bestond uit Maya de Bij, niet uit Pink..
![]()
Hahaha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.Ja, ik ook.quote:[..]
? Maya de Bij heb ik ook als kind gekeken hoor.
Hij werd al berecht als meerderjarige toen NL het EK wonquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.![]()
![]()
HAHAquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij werd al berecht als meerderjarige toen NL het EK won.
![]()
Wil haar vuistslagen in het gezicht geven, maar ze kan wel aardig zingen ja.quote:full stops and exclamation marks![]()
Die age jokes.
Y'all just jealous cause mijn jeugd was beter dan die van jullie.
How Sway, jouw babyfoto's zijn niet eens in kleurquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
Y'all just jealous cause mijn jeugd was beter dan die van jullie..
![]()
ben jij tweetalig ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
Die age jokes.
Y'all just jealous cause mijn jeugd was beter dan die van jullie.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
In jouw jeugd bestond crack nog niet eensquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
Die age jokes.
Y'all just jealous cause mijn jeugd was beter dan die van jullie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How Sway, jouw babyfoto's zijn niet eens in kleur.
![]()
hahahahahah
![]()
3 grote kk puisten op mn rug, ekt litteken materiaalThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- Marley
[ afbeelding ]
- Coin![]()
![]()
Zwart-wit is sowieso mooier.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How Sway, jouw babyfoto's zijn niet eens in kleur.
Ja.quote:
Wat nog meer? Suri?quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Zwart-wit is sowieso mooier.
[..]
Ja.![]()
Fuck man, waarom kan ik nooit slapen als ik de volgende dag moet werken.
Ben fucking klaarwakker en 6 uur gaat die kut wekker
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Bawh poepie tog, denk aan mij die je een verhaaltje voorleest over Quantum Fysica.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:42 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man, waarom kan ik nooit slapen als ik de volgende dag moet werken.
Ben fucking klaarwakker en 6 uur gaat die kut wekker![]()
Jij fucking flikkertje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Het heet Spa Blauw, Rood enz maar het water is gewoon doorzichtig hoor?"
Ik had ook al vanaf 12 uur honger, maar niets genomen. Lag ik dan met knorrende maag. Dus net ook gewoon weer de keuken in gegaan om snel wat naar binnen te proppenquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bawh poepie tog, denk aan mij die je een verhaaltje voorleest over Quantum Fysica.
Didn't work
Gewoon effe bakkie thee zetten. ( wel zonder suuuuuker )quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had ook al vanaf 12 uur honger, maar niets genomen. Lag ik dan met knorrende maag. Dus net ook gewoon weer de keuken in gegaan om snel wat naar binnen te proppen
Didn't work![]()
Ja dag, lig alweer geforceerd boven in het donker onder m'n dekensquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon effe bakkie thee zetten. ( wel zonder suuuuuker )
Of lijntje speed snuiven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dag, lig alweer geforceerd boven in het donker onder m'n dekens![]()
Even soppenquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dag, lig alweer geforceerd boven in het donker onder m'n dekensfilmpje maken en delen met de boys hier voor extra slaapgarantie
![]()
Er is een partij die SOPN heetquote:Op donderdag 20 maart 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even soppenfilmpje maken en delen met de boys hier voor extra slaapgarantie
http://verkiezingensite.nl/gr2014/index.php
Partij JL![]()
![]()
![]()
Fuck you, ik moet 8 uur er zijn en naar Zwolle met de treinquote:Op donderdag 20 maart 2014 03:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond die van bronwater/fles leuker.
Moet 9u beginnen morgen.
![]()
Heb toch maar dat kopje thee genomenben zwaaaar gefrustreerd.
En nee mortie lig in een pyama weinig sexy aan.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Engels toch. Ik spreek niet echt Surinaams, slechts een aantal woorden en zinnen, kan het wel grotendeels verstaan.quote:full stops and exclamation marks![]()
Naakt is veel fijner, pyjama is voor 11 jarigen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nee mortie lig in een pyama weinig sexy aan.![]()
Oh okequote:Op donderdag 20 maart 2014 04:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Naakt is veel fijner, pyjama is voor 11 jarigen.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #3
Al die klapkaken met hun hippe pitjes en zaadjes.![]()
![]()
Echt niet. Op mijn kamer is het zo'n 15 graden. Zonder pyjama is dat veel te koud uit bed komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 04:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Naakt is veel fijner, pyjama is voor 11 jarigen.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt niet. Op mijn kamer is het zo'n 15 graden. Zonder pyjama is dat veel te koud uit bed komen.on-sweetquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef Salatrel het volgende:
gelijk de on-sweet badkamer in en onder de warme douche
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
kanki
Gisteravond rond 8 uur dikke buikpijn gekregen, daarna outgegaan. pas vanmorgen weer wakker geworden.Wat een top avond.
![]()
lekker out gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
kanki
Gisteravond rond 8 uur dikke buikpijn gekregen, daarna outgegaan. pas vanmorgen weer wakker geworden.Wat een top avond.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
mja nee niet echt. zou naar de dokter moeten, ook omdat ik erg moe ben de laatste tijd, maar die gaat dan bloed prikkenquote:![]()
![]()
Dat is engquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
kanki
![]()
Dat word geheid Club 27. Zonder het talent dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja nee niet echt. zou naar de dokter moeten, ook omdat ik erg moe ben de laatste tijd, maar die gaat dan bloed prikken![]()
Bji sommige mensen hersteld een geknapte galblaas idd vanzelfquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
kanki
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik dacht daar serieus vanmorgen nog aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat word geheid Club 27. Zonder het talent dan."hey, ik ben bijna 27"
Buikpijn is nu wel voorbij en heb nergens last van?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bji sommige mensen hersteld een geknapte galblaas idd vanzelf![]()
Ik dik het aan uiteraard, maar out gaan van buikpijn is wel huisarts waardig in mijn opinie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht daar serieus vanmorgen nog aan."hey, ik ben bijna 27"
[..]
Buikpijn is nu wel voorbij en heb nergens last van?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik dacht meer ijzertekort eigenlijk, omdat ik al een tijd zo moe en versuft ben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dik het aan uiteraard, maar out gaan van buikpijn is wel huisarts waardig in mijn opinie.
Ik ga zaterdag wel even langs though. al is het maar om even te vragen wat het kan zijn enzo.![]()
Ik heb zelf ook ijzertekort gehad en daar pillen voor gekregen maar nooit keiharde buikpijn of outgaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht meer ijzertekort eigenlijk, omdat ik al een tijd zo moe en versuft ben.
Ik ga zaterdag wel even langs though. al is het maar om even te vragen wat het kan zijn enzo.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
mijn moeder is door ijzertekort ook wel eens flauwgevallen. en dat verklaart de vermoeidheid. Ik dacht misschien is de buikpijn ongerelateerd ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ijzertekort gehad en daar pillen voor gekregen maar nooit keiharde buikpijn of outgaan![]()
![]()
Dat zou kunnen, ja. En ongerelateerd idd. Toch zou ik me wel laten checken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn moeder is door ijzertekort ook wel eens flauwgevallen. en dat verklaart de vermoeidheid. Ik dacht misschien is de buikpijn ongerelateerd ofzo?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hehe, als er iets je aderen in moet is het toch ook geen probleemquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja nee niet echt. zou naar de dokter moeten, ook omdat ik erg moe ben de laatste tijd, maar die gaat dan bloed prikken![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe, als er iets je aderen in moet is het toch ook geen probleem
Er zou een lage opkomst zijn met het stemmen
Nou 72 % hier hoor ..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
was hier toch wel 1,5% lager dan 4 jaar geledenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou 72 % hier hoor ..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hm geen idee hoe dat 4 jaar geleden zatquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was hier toch wel 1,5% lager dan 4 jaar geledenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
http://app.nos.nl/datavis(...)ngen-2014/index.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm geen idee hoe dat 4 jaar geleden zatReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
misschien even dmenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
geloof niet dat we dat hier gaan halenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou 72 % hier hoor ..tot nu toe nog geen 20k stemmen geteld op 45k inwoners...
![]()
is hier aardig geluktquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
hier alle, maar ze hadden er ook maar 1quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier zijn ze in de voorlopige uitslag de helft van de zetels kwijtgeraakt
bible belt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:11 schreef Salatrel het volgende:
subklacht: SGP staat op gedeelde 2e plaats
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Enge speech man, met die schreeuwende aanhang.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk.
NWS / PVV scandeert: ''minder Marokkanen''![]()
Sterkte dushiquote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Rond verkiezingstijden voel ik altijd de behoefte om te emigrerenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk.
NWS / PVV scandeert: ''minder Marokkanen''
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
niet alleen danquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rond verkiezingstijden voel ik altijd de behoefte om te emigreren
Nee, maar wel meer dan anders.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Enge speech man, met die schreeuwende aanhang.![]()
![]()
ben je wel gaan stemmen?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jaren '50 VS chansons luisteren hindametro.
Voelt als Fallout New VegasThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Voelt als Fallout New Vegas
![]()
gewoon chillen met je boi stevie wonder toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Voelt als Fallout New Vegas
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon chillen met je boi stevie wonder toch?
[ afbeelding ]
Heb die hele soundtrack in spotify staan. Lekker onderweg me The Courier voelenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
goeionquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon chillen met je boi stevie wonder toch?
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Ik ga goed op dezeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
graag op anoniem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest lachen. Meer dan om het filmpje.
Ik laat vanavond m'n fysio overuren maken
Kan niet meer naar links of naar rechts kijken
Auw.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
ouderdomquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat vanavond m'n fysio overuren maken
Kan niet meer naar links of naar rechts kijken
Auw.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Komt met gebrekenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
#dementiequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Bijna een motorrijder plat gereden die rechts inhaaldequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
terechtquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna een motorrijder plat gereden die rechts inhaaldeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat vind ik als men kinderen plat rijdt ookquote:
Maar wie ben ik ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
4ebequote:Op donderdag 20 maart 2014 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik als men kinderen plat rijdt ook
Maar wie ben ik ?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dank uquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zie Facebookquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
dan reed je te lang linksquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna een motorrijder plat gereden die rechts inhaalde![]()
Hij kon er ook links langs en ik kan niet naar rechts als daar een motorrijder in m'n dode hoek blijft rijdenquote:
Nou ja, kan wel natuurlijk ..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:whehe
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Gelijk gekort op m'n zorgtoeslag .. 48 euro ipv 72
Aaahm, ja dan ben ik dat ook :$quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Engels toch. Ik spreek niet echt Surinaams, slechts een aantal woorden en zinnen, kan het wel grotendeels verstaan.![]()
zorgtoeslagquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelijk gekort op m'n zorgtoeslag .. 48 euro ipv 72
Heb jij daar wel recht op ?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij daar wel recht op ?
Ik heb geen recht op huurtoeslagquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op huurtoeslagReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zou eigenlijk niet naar gekeken moeten worden, maar goedquote:
Sparen loont dus eigenlijk nietBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
wordt daar naar gekeken dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet naar gekeken moeten worden, maar goed
Sparen loont dus eigenlijk niet
ik ben nooit goed geweest in sparen.
had nu best graag een paar duizendjes gehad om een huis te kopen
Uhm ja, vermogen telt meequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt daar naar gekeken dan?
ik ben nooit goed geweest in sparen.
had nu best graag een paar duizendjes gehad om een huis te kopenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mwoah.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wat doe ik binnen eigenlijk ?
kleurtje heb je al, dus je hoeft niet bij te kleuren zoals Zosk en Veer die nogal een witte huid hebbenquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
twitter:fokkesukke twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:57:54"Wollen Sie mehr oder weniger Marokkaner?" reageer retweet
![]()
okequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
twitter:fokkesukke twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:57:54"Wollen Sie mehr oder weniger Marokkaner?" reageer retweet
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
![]()
![]()
kankerracistquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil graag minder joden in Amsterdam.![]()
![]()
jawohlquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil graag minder joden in Amsterdam.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Waarom?quote:
That's wacistquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
kleurtje heb je al, dus je hoeft niet bij te kleuren zoals Zosk en Veer die nogal een witte huid hebbenB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Nog relletjes gemist?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
hardopquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
chick links boven zou raken midden beneden.![]()
![]()
Ja dat wel jaquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Landelijk de afgelopen keren wel op gestemd ja, lokaal is het niet veel hier.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Grappig om te zien dat er ook maar een opkomst was van 41% in het hele land gisteren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Landelijk de afgelopen keren wel op gestemd ja, lokaal is het niet veel hier.![]()
53% hier int durpquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er ook maar een opkomst was van 41% in het hele land gisteren.![]()
Oh ik dacht hoger... Hier 53% geloof ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er ook maar een opkomst was van 41% in het hele land gisteren.
Vond het vooral grappig om te zien hoe iedereen ging stemmen met de landelijke partijen in het achterhoofd in plaats van lokaal. Hier heeft echt een kutpartij gewonnen, gewoon omdat het een lokale partij is en mensen dat niet begrijpen. De SP had zelfs een plaatje op FB gezet met allerlei punten en welke partijen dat wel en niet hadden, waren stuk voor stuk landelijke punten zoals afschaffing OV en weet ik hetFucking triest.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ah ja ik zie het, gisteren avond was het ook nog niet 100% geteld denk ik. Same hierquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht hoger... Hier 53% geloof ik.
Vond het vooral grappig om te zien hoe iedereen ging stemmen met de landelijke partijen in het achterhoofd in plaats van lokaal. Hier heeft echt een kutpartij gewonnen, gewoon omdat het een lokale partij is en mensen dat niet begrijpen. De SP had zelfs een plaatje op FB gezet met allerlei punten en welke partijen dat wel en niet hadden, waren stuk voor stuk landelijke punten zoals afschaffing OV en weet ik hetFucking triest.
))) lokale kut partij die met geld loopt te smijten.
Niemand die snapt dat gemeente nu belangrijker is ofzo.![]()
Ja is altijd hetzelfde verhaal. Als de landelijke partijen het volgens iedereen slecht doen krijgen die lokale ballenpartijen ineens de meeste stemmen, ook als het programma van de grotere partijen gewoon vele malen beter is. Hopen dat de coalitie in ieder geval een beetje fatsoenlijk is want ze zaten hier eindelijk eens een keer op de goede weg zo vlak voor de verkiezingen. Nu komt er weer zo'n trage kutpartij voor in de plaats en gebeurt er weer niks. Kan ik me gewoon echt aan ergeren terwijl het me niet eens echt veel interesseertquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah ja ik zie het, gisteren avond was het ook nog niet 100% geteld denk ik. Same hier))) lokale kut partij die met geld loopt te smijten.
Niemand die snapt dat gemeente nu belangrijker is ofzo.
Onze gemeente, zelfde burgemeester, al 20 jaar lang. Iedereen spreekt hem aan met zijn voornaam. Dit jaar komt hij niet meer op. Heb wel al vermoeden wie de volgende gaat zijn. Veel jeugdvrienden van vroeger zitten in gemeenteraad of zijn schepen.En wrs gaat het één van hen worden.
![]()
hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
chick links boven zou raken midden beneden.![]()
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef 2NutZ het volgende:
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is helaas algemeen bekend dat jij niet in Almere of Den Haag woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking retardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha ik snapte de grap, je noemde haar dik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat niet.
hihaho![]()
slechtquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hihaho![]()
Moest toch glimlachen![]()
![]()
heb wel eens een aflevering gezien en die zijn wel vermakelijk. Vraag me alleen af of het de moeite is om te downloaden en te volgen.quote:
Ga die film niet kijkenwat n troep
![]()
![]()
toen wist ik ook wel genoeg jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon al meteen de eerste minuut zo'n cringe-worthy zeik nummer![]()
![]()
Whehe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / Geen les: leraar geschorst want kon zijn handen niet thuis houden :')
Gvd, ik word leraar!
Mijn docent economie was er zo een. Is toen 3 jaar in de bak beland.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Worth itquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Mijn docent economie was er zo een. Is toen 3 jaar in de bak beland.![]()
![]()
Jouw stinkpoes niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hihaho![]()
sobiso hobbit marathonquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is wel okbeter dan de eerste toch
![]()
Wilde bijna een guitige reactie posten, maar toen zag ik dat het in SEX staat, en de bijbehorende droeftoeters.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
SEX / De geur van vaginas niet chill vinden = teleurgestelde vriendin :')full stops and exclamation marks![]()
Qua actie wel ja + Erebor zo kk vet, ik wil daar jonko klappen in die forge.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is wel okbeter dan de eerste toch
![]()
zou niet wetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof je door je laatste crack-rock heen bent, dat feel.![]()
Twijfel: stuk courgette dat nog in de koelkast ligt uithollen, ei in doen en in de oven smijten of een schaaltje yoghurt met galia meloen?
Gewoon allebei, fatty.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Twijfel: stuk courgette dat nog in de koelkast ligt uithollen, ei in doen en in de oven smijten of een schaaltje yoghurt met galia meloen?![]()
God kind, wat interessant dit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Twijfel: stuk courgette dat nog in de koelkast ligt uithollen, ei in doen en in de oven smijten of een schaaltje yoghurt met galia meloen?![]()
hoeveel courgettes koop jij per week?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Nee want heb dan niet zin in allebeiquote:Rot op zeugjequote:1, srs.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoeveel courgettes koop jij per week?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Doe het anders in de vrieser en eet het morgen op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee want heb dan niet zin in allebei
[..]
Rot op zeugje
[..]
1, srs.![]()
Oh okquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het anders in de vrieser en eet het morgen op.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Je kan ook naast een tandenstoker staan en matchen of je al dikker bent.quote:
En dan naar de vrieser. Dumb ass![]()
hhahah nee joh de weegschaal voldoet primaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook naast een tandenstoker staan en matchen of je al dikker bent.
En dan naar de vrieser. Dumb assB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: