Hahaha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.
Ja, ik ook.quote:[..]
? Maya de Bij heb ik ook als kind gekeken hoor.
Hij werd al berecht als meerderjarige toen NL het EK wonquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.
HAHAquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij werd al berecht als meerderjarige toen NL het EK won
Wil haar vuistslagen in het gezicht geven, maar ze kan wel aardig zingen ja.quote:
How Sway, jouw babyfoto's zijn niet eens in kleurquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
Y'all just jealous cause mijn jeugd was beter dan die van jullie.
ben jij tweetalig ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
Die age jokes.
In jouw jeugd bestond crack nog niet eensquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
Die age jokes.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How Sway, jouw babyfoto's zijn niet eens in kleur.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- Marley
[ afbeelding ]
- Coin
Zwart-wit is sowieso mooier.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How Sway, jouw babyfoto's zijn niet eens in kleur.
Ja.quote:
Wat nog meer? Suri?quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Zwart-wit is sowieso mooier.
[..]
Ja.
Bawh poepie tog, denk aan mij die je een verhaaltje voorleest over Quantum Fysica.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:42 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man, waarom kan ik nooit slapen als ik de volgende dag moet werken.
Ben fucking klaarwakker en 6 uur gaat die kut wekker
Jij fucking flikkertje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Het heet Spa Blauw, Rood enz maar het water is gewoon doorzichtig hoor?"
Ik had ook al vanaf 12 uur honger, maar niets genomen. Lag ik dan met knorrende maag. Dus net ook gewoon weer de keuken in gegaan om snel wat naar binnen te proppenquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bawh poepie tog, denk aan mij die je een verhaaltje voorleest over Quantum Fysica.
Gewoon effe bakkie thee zetten. ( wel zonder suuuuuker )quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had ook al vanaf 12 uur honger, maar niets genomen. Lag ik dan met knorrende maag. Dus net ook gewoon weer de keuken in gegaan om snel wat naar binnen te proppen
Didn't work
Ja dag, lig alweer geforceerd boven in het donker onder m'n dekensquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon effe bakkie thee zetten. ( wel zonder suuuuuker )
Of lijntje speed snuiven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dag, lig alweer geforceerd boven in het donker onder m'n dekens
Even soppenquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dag, lig alweer geforceerd boven in het donker onder m'n dekens
Er is een partij die SOPN heetquote:Op donderdag 20 maart 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even soppenfilmpje maken en delen met de boys hier voor extra slaapgarantie
Fuck you, ik moet 8 uur er zijn en naar Zwolle met de treinquote:Op donderdag 20 maart 2014 03:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond die van bronwater/fles leuker.
Moet 9u beginnen morgen.
Engels toch. Ik spreek niet echt Surinaams, slechts een aantal woorden en zinnen, kan het wel grotendeels verstaan.quote:
Naakt is veel fijner, pyjama is voor 11 jarigen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nee mortie lig in een pyama weinig sexy aan.
Oh okequote:Op donderdag 20 maart 2014 04:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Naakt is veel fijner, pyjama is voor 11 jarigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |