quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Sarah Bckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit voor cockring uitsmijterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Sarah Bckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering jantje wat de kankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word blijer van die before fotoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Had je gehoord van RondoNumba9?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan die molly als zetpil innemen zeker...zam
ze is kennelijk armworstelaarquote:
Domquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je gehoord van RondoNumba9?17-Jarige uit Chiraq had gekilled en staat op camera + fingerprints
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Niet zo huilen, die eerste pic (in jurk) is nu, dus after, dus zonder pomp etc., dus gewoon kklekker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tering jantje wat de kanker
Word blijer van die before foto
Mutsmeisje is niet zo gespierdquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet zo huilen, die eerste pic (in jurk) is nu, dus after, dus zonder pomp etc., dus gewoon kklekker.
Haha ik snap em, omdat mislukte lichaam en mislukte fissy tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef Chloroform het volgende:
Dat zou zo een dochter van Panz en CY kunnen zijn.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio heeft minder smaak dan een blik soep.
Komt nog wel, na een paar dates en kuurtje of twee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mutsmeisje is niet zo gespierd
[..]
Sarah Bckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder smaak dan een snitch in Mexico.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
Daaang.. die krio heeft minder smaak dan water![]()
Haha ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha ik snap em, omdat mislukte lichaam en mislukte fissy tochOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
"Oeh nee bah te lang haar zo vies, net een vrouw zeg, bah bah bah!quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio heeft minder smaak dan een blik soep."
Meanwhile, in huize dWc:
full stops and exclamation marks![]()
"Spa staat gewoon voor sparkling dus waarom zit er geen prik in spa blauwquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Het heet Spa Blauw, Rood enz maar het water is gewoon doorzichtig hoor?"
"
![]()
Ik vond haar vroeger stiekem kk lekker hquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
"Oeh nee bah te lang haar zo vies, net een vrouw zeg, bah bah bah!"
Meanwhile, in huize dWc:
[ afbeelding ].
En dit nummer was kaolohard.
![]()
[..]
Sarah Bckman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!![]()
"Het heet bronwater maar het komt gewoon uit een fles, faka?"quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Spa staat gewoon voor sparkling dus waarom zit er geen prik in spa blauw"
![]()
![]()
Hebben ze jou ook weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik ook, in die eerste video met dat korte roze haar en dat geile witte pakje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vond haar vroeger stiekem kk lekker h.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit nummer was kaolohard.
[youtube]
Edit: bij nader inzien daar ook al wel een beetje een kutkop en irritant gedrag.
14.gifquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio heeft minder smaak dan een blik soep.
Op die halve mannen na heeft ie meestal wel goede chicks. Skinny oostblokmeisjes altijd![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook weer vrijgelaten?Welkom op FOK!![]()
Vraag me af in welke groep Chlorgel valtquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
14.gif
Op die halve mannen na heeft ie meestal wel goede chicks. Skinny oostblokmeisjes altijd![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Geen van beide.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me af in welke groep Chlorgel valtOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Persian delights.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me af in welke groep Chlorgel valtfull stops and exclamation marks![]()
Wilde net gaan reageren maar zag de edit erbij springen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook, in die eerste video met dat korte roze haar en dat geile witte pakje.
Edit: bij nader inzien daar ook al wel een beetje een kutkop en irritant gedrag.
Welkom op FOK!![]()
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde net gaan reageren maar zag de edit erbij springen.
"Waarom heet kraanwater geen bronwater aangezien de kraan ook een bron is?"quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Het heet bronwater maar het komt gewoon uit een fles, faka?"![]()
Jouw jeugd bestond uit Maya de Bij, niet uit Pink.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.
Er was eens lang geleden..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.Welkom op FOK!![]()
Nu je het zegt, haar eerste single kwam uit toen ik 20 was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw jeugd bestond uit Maya de Bij, niet uit Pink.full stops and exclamation marks![]()
Wow.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu je het zegt, haar eerste single kwam uit toen ik 20 was.
Welkom op FOK!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu je het zegt, haar eerste single kwam uit toen ik 20 was.
Vanaf 1:02
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd was een leugen, gvd.? Maya de Bij heb ik ook als kind gekeken hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw jeugd bestond uit Maya de Bij, niet uit Pink..
![]()
Hahaha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.Ja, ik ook.quote:[..]
? Maya de Bij heb ik ook als kind gekeken hoor.
Hij werd al berecht als meerderjarige toen NL het EK wonquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Nigga you was like 27 when 9/11 happened.![]()
![]()
HAHAquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij werd al berecht als meerderjarige toen NL het EK won.
![]()
Wil haar vuistslagen in het gezicht geven, maar ze kan wel aardig zingen ja.quote:full stops and exclamation marks![]()
Die age jokes.
Y'all just jealous cause mijn jeugd was beter dan die van jullie.
How Sway, jouw babyfoto's zijn niet eens in kleurquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
Y'all just jealous cause mijn jeugd was beter dan die van jullie..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: