quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #3
Al die klapkaken met hun hippe pitjes en zaadjes.
Echt niet. Op mijn kamer is het zo'n 15 graden. Zonder pyjama is dat veel te koud uit bed komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 04:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Naakt is veel fijner, pyjama is voor 11 jarigen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt niet. Op mijn kamer is het zo'n 15 graden. Zonder pyjama is dat veel te koud uit bed komen.
on-sweetquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef Salatrel het volgende:
gelijk de on-sweet badkamer in en onder de warme douche
lekker out gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
kanki
Gisteravond rond 8 uur dikke buikpijn gekregen, daarna outgegaan. pas vanmorgen weer wakker geworden.Wat een top avond.
mja nee niet echt. zou naar de dokter moeten, ook omdat ik erg moe ben de laatste tijd, maar die gaat dan bloed prikkenquote:
Dat is engquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
kanki
Gisteravond rond 8 uur dikke buikpijn gekregen, daarna outgegaan. pas vanmorgen weer wakker geworden.Wat een top avond.
Dat word geheid Club 27. Zonder het talent dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja nee niet echt. zou naar de dokter moeten, ook omdat ik erg moe ben de laatste tijd, maar die gaat dan bloed prikken
Bji sommige mensen hersteld een geknapte galblaas idd vanzelfquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
kanki
Ik dacht daar serieus vanmorgen nog aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat word geheid Club 27. Zonder het talent dan.
Buikpijn is nu wel voorbij en heb nergens last van?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bji sommige mensen hersteld een geknapte galblaas idd vanzelf
Ik dik het aan uiteraard, maar out gaan van buikpijn is wel huisarts waardig in mijn opinie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht daar serieus vanmorgen nog aan."hey, ik ben bijna 27"
[..]
Buikpijn is nu wel voorbij en heb nergens last van?
Ik dacht meer ijzertekort eigenlijk, omdat ik al een tijd zo moe en versuft ben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dik het aan uiteraard, maar out gaan van buikpijn is wel huisarts waardig in mijn opinie.
Ik heb zelf ook ijzertekort gehad en daar pillen voor gekregen maar nooit keiharde buikpijn of outgaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht meer ijzertekort eigenlijk, omdat ik al een tijd zo moe en versuft ben.
Ik ga zaterdag wel even langs though. al is het maar om even te vragen wat het kan zijn enzo.
mijn moeder is door ijzertekort ook wel eens flauwgevallen. en dat verklaart de vermoeidheid. Ik dacht misschien is de buikpijn ongerelateerd ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ijzertekort gehad en daar pillen voor gekregen maar nooit keiharde buikpijn of outgaan
Dat zou kunnen, ja. En ongerelateerd idd. Toch zou ik me wel laten checken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn moeder is door ijzertekort ook wel eens flauwgevallen. en dat verklaart de vermoeidheid. Ik dacht misschien is de buikpijn ongerelateerd ofzo?
Hehe, als er iets je aderen in moet is het toch ook geen probleemquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja nee niet echt. zou naar de dokter moeten, ook omdat ik erg moe ben de laatste tijd, maar die gaat dan bloed prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |