Nee, ben blij voor haar dat er überhaupt iemand is die haar wilt uitwonen. De tering zeg. Zo blij ben ik.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, 100 kilo vrouw op je?
Alsof mn hersenen krimpen naar jouw niveauquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, 100 kilo vrouw op je?
Ja doei ehhh hoeheetjeookalweer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:01 schreef VeerEli het volgende:
Oh ja ik ging weg. Laterrrrrrrrrrrrr boo's
Hahhahaha hij hapt ook nogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, ben blij voor haar dat er überhaupt iemand is die haar wilt uitwonen. De tering zeg. Zo blij ben ik.
Je zegt net dat je haar fuckbuddy bent, en nou moet iemand anders contact met haar opnemen? Je bent best wel een koekwaus hè, beetje jezelf tegenspreken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahhahaha hij hapt ook nog
kan iemand aub contact opnemen met ambi voordat deze tjap zichzelf wat aandoet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je zegt net dat je haar fuckbuddy bent, en nou moet iemand anders contact met haar opnemen? Je bent best wel een koekwaus hè, beetje jezelf tegenspreken?
Nou doeg Ambi, welterusten!!
Ja dat heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:00 schreef arjan1112 het volgende:
wat is dit voor gezeik, ik versta dat niet
1,63quote:
Doe je wel een beetje lief hier?quote:
Ook niet altijd.quote:
Wow, wat een eer. En ik ben niet eens blond.quote:
Boefje ben je.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik blijf een goon he![]()
jij bent ook een nachtmens of wat
Loonslaaf strugglesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boefje ben je.
Ja, maar ben tegenwoordig ook elke dag standaard om 8 uur wakker. Kutleven.
Heb nog geen verduisterende gordijnen.quote:
Ze hebben me helemaal alleen gelaten, wat nou schattig.quote:
Babeyyy ;ss:S;s ik ben er toch altijd voor j :$$quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben me helemaal alleen gelaten, wat nou schattig.
Wat een vraag zo op deze late avond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog geen verduisterende gordijnen.![]()
Wat vind jij van Shakira?
ntb bff brotha from anotha motha :$$$$<3333quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Babeyyy ;ss:S;s ik ben er toch altijd voor j :$$
Nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een vraag zo op deze late avond.
Mooi. Lijk je op haar
Mwah, dat gaat ook te verquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Maar vind haar echt een van de mooiste bekende vrouwen.
Ik zeg toch dat ik dat vind.quote:
Nikz kan onse friendshep kAp0t maken ;Sssquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ntb bff brotha from anotha motha :$$$$<3333
Wat is het? :squote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:14 schreef Gridlok het volgende:
Voor de 4de keer Desolaton of smaug kijken, kom haten op mijn nerdship.
Nee, just sayin', calm your tits.quote:
welke verhalen?quote:
Over over jezelf heen pissen terwijl er een tampon in je kut zit weg te rotten denk ik.quote:
dit jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Over over jezelf heen pissen terwijl er een tampon in je kut zit weg te rotten denk ik.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Over over jezelf heen pissen terwijl er een tampon in je kut zit weg te rotten denk ik.
Ik ben tenminste mijzelf en niet elke keer iemand andersquote:
Helaas?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is helaas algemeen bekend dat jij niet in Almere of Den Haag woont.
Heb jij dat nou nooit gehad dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
allebei jaquote:
Ik geef haar gelijk en bedoel niet het plaatsje Echtquote:
Susteren!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk en bedoel niet het plaatsje Echt
weet ik, maar tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk en bedoel niet het plaatsje Echt
Helder.quote:
quote:
quote:
hier is het gewoon droogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
waarom regent het ik wil eigenlijk nog even naar de AH
geen moeite meequote:
Ga met de trein.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
waarom regent het ik wil eigenlijk nog even naar de AH
Dwing het af bij de gemeente.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier int durp hebben we geen station
er ligt ook geen spoor waar ze het station aan kunnen leggenquote:
Wat een stom dorp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er ligt ook geen spoor waar ze het station aan kunnen leggenbovendien weet je wel hoeveel herrie zon trein maakt alstie langs komt rijden
dat moet ik niet voor me deur hoor
ik zal bij jou eens even toeterenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een stom dorp.
Maken treinen herrie? alleen als ze toeteren toch?
Ben je helemaal betoetert?quote:
Rottende tampon niet nee. Pissen ook al heel lang niet meer. Ik kan ook perfect schoon wildplassen.quote:
good for youquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Rottende tampon niet nee. Pissen ook al heel lang niet meer. Ik kan ook perfect schoon wildplassen.
ik ook, maar voor een man is dat ook wel wat makkelijkerquote:
waarmee heb je je reet afgeveegd?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Yiha het volgende:
Heb ooit eens moeten wildschijten in een klein parkje midden in Brussel stad. Moest naar een sollicitatie en heb de metro vroeger moeten verlaten wegens te dringend en was dan verdwaald in Brussel. Dan maar gewoon dat parkje ingelopen, gemaakt dat niemand me zag en gaan. Volgens mij was het zelfs een slaapplaats van een dakloze.
dan denk ik dat de onderbroek beter werkt..quote:
wat googlede je toen je dit vond?quote:
quote:
Je googelde op pik in kont, geef toe!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |