Ja sorry, als ik nou single was en ik zou IRL madly in love vallen met iemand die even groot is als ik, dan misschien.. Maar bij voorbaat via tinder (quote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Che_ het volgende:
Die veer is nog te dom om normaal te kunnen plassen
hatchoune yemak gap.. mley yemak?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat zal ik nu doen, doen alsof ik malle pietje ben en het spelletje meespelen met je?
Nou oke, hier komt ie dan:"Nee nee, die zit hier idd niet meer"
Volgende keer begin je eerst over de lengte van je piemel, jouw eigen lengte komt een andere keer als ze helemaal in de ban is van jou.quote:
Ohja daar merk je dus geen fuck van met lange broek. Dan maar zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Buiten, oké. Maar op de wc moet je gewoon echt gaan zitten hoor, godsamme wat een zooi maken die mannen altijd. Leuk altijd die spetters overal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kanka, hadi insine, yuru git.quote:
Dat ga ik regelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar, zijn er inmiddels al minder Marokkanen?
quote:
De enige die zich er druk over maakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef VeerEli het volgende:
Ben ik nou de enige hier die er van overtuigd is dat Che_ gewoon Ambi is?
Dan ben je wel echt dom, srsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef VeerEli het volgende:
#feelslikedimaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik nou single was en ik zou IRL madly in love vallen met iemand die even groot is als ik, dan misschien.. Maar bij voorbaat via tinder (sawry) neh, dan niet.
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef VeerEli het volgende:
Je valt nogal in de herhaling.quote:
Awh schatje no needquote:
Ja, dat verklaart wel waarom ie ineens hier opduikt en ook nog eens tegen mij zit te lullen. Wat kan Che nou verrotten of ik met Ambi bezig ben of niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef VeerEli het volgende:
Poll: Meer of minder Ambi op FOK!?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar, zijn er inmiddels al minder Marokkanen?
Ik ga met ambi, u jealous?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart wel waarom ie ineens hier opduikt en ook nog eens tegen mij zit te lullen. Wat kan Che nou verrotten of ik met Ambi bezig ben of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |