Kan niet anders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht, is che ook al ambipur?
Ik ben 1,82. Wat zijn jullie kleinnnn...
Vind dat echt hinderlijk man, moet je je hele been gaan drogen en shitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja als ik niet goed gespreid zit ofzo
Wauw, nu kan ik gerust gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef VeerEli het volgende:
Weet je wat ik vervelend vind?
(Panz kom er maar in met je slurf uit je broek)
Heel soms zit ik op de wc te plassen (thuis enz) en dan gaat die straal zo raar, dan stroomt dat pis gewoon een heel stuk over je been heen
Wel eens gehad Vas? Can't be the only one.
Ok now it's obviousquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel erg bezig he met ambi. Die zit hier al een tijd niet meer toch
Iets met koude tosti proberen open te maken..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja als ik niet goed gespreid zit ofzo
Nouja hele been, komt maar klein stukje van mn bovenbeen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dat echt hinderlijk man, moet je je hele been gaan drogen en shit
Zou jij me daarop afwijzen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh totaal niet verwacht dit. Weer even van account geswitcht?
[..]
Oh lolOh ik ben ook 1.74. Ukkie
![]()
Hahahaha ja ik bedoel ook niet dat het tot m'n enkels zaktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja hele been, komt maar klein stukje van mn bovenbeen.
Waarop wijzen? Zeggen van sorry dude je bent te klein, ain't gonna happen?quote:
Ja klopt, de vrachtwagen is inmiddels overleden, RIP.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
Krio, was jij laatst niet betrokken bij een verkeersongeluk?
Nu zijn jullie bffffff-4-LiFe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik bedoel ook niet dat het tot m'n enkels zaktDat kan niet eens want je zit, maar je snapt wel wat ik bedoel
Moge hij rusten in vrede.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja klopt, de vrachtwagen is inmiddels overleden, RIP.
Niet zo haten manquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarop wijzen? Zeggen van sorry dude je bent te klein, ain't gonna happen?Joah.
Wat zal ik nu doen, doen alsof ik malle pietje ben en het spelletje meespelen met je?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel erg bezig he met ambi. Die zit hier al een tijd niet meer toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |