quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En achteraf aan m'n hand ruiken op zoek naar sporen Beyoncé juice en/of dat dere entrepreneurship.
Ja? Lijkt mij ook wel echt een gare gast maar wel mooi om keer mee te feesten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb hem ontmoet toen ik roady speelde voor vrienden die met hem optraden. Aparte vent![]()
Zadel gesniffed?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En achteraf aan m'n hand ruiken op zoek naar sporen Beyoncé juice en/of dat dere entrepreneurship.
exactquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Lijkt mij ook wel echt een gare gast maar wel mooi om keer mee te feesten.
Zou Beyoncé gehosseld hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
CB?
Beyoncé en Jay-Z schijnen tussen ons te hebben gefietst vandaag.
Ssssst.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het niet heel toevallig dat Obama en Beyonce toevallig tegelijkertijd in Nederland zijn?
heb dan liever dit.quote:
Niet alle vrouwen kunnen het lijf van een poolse vrouw hebben, begrijp je wel?quote:
Luminadi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het niet heel toevallig dat Obama en Beyonce toevallig tegelijkertijd in Nederland zijn?
Zou deze ook hoorquote:
RIP EBAHquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luminadi.
[..]
Zou deze ook hoor. #EBAH
Daar heeft 'ie wel z'n username van geloof ikquote:
Vind ik nog too much, maar is iig wat natuurlijker idd.quote:
Nee dat begrijp ik echt niet hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen kunnen het lijf van een poolse vrouw hebben, begrijp je wel?
Shut up, daar klopte ook geen reet van. Maar kwam omdat het speciaal onderwijs was, dus was geheel terechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verbaast me niks, jij begrijpt fte niet eens![]()
![]()
.
Dus volgens jou zouden alle vrouwen zoals poolse vrouwen uit moeten zien?quote:
Ik deel je mening niet. Niet dat ik echt elke vrouw zou willen doen, zo heel makkelijk ben ik ook weer niet maar wat is er mis met deze verder o zo lenige vrouwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Bah. Zou wel als het echt moest, maar bah.
Ze ziet er uit als een stoephoer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik deel je mening niet. Niet dat ik echt elke vrouw zou willen doen, zo heel makkelijk ben ik ook weer niet maar wat is er mis met deze verder o zo lenige vrouw?
Wat was terecht? Als in, je bent genaaidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up, daar klopte ook geen reet van. Maar kwam omdat het speciaal onderwijs was, dus was geheel terecht
Ohja, sorry. Jij viel alleen op Oost-Europese kogelstotersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Bah. Zou wel als het echt moest, maar bah.
botjesbuilderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
Kan krio geen meisjes posten? En dan niet die botjesbuilders
http://instagram.com/p/lSuIKFOLKG/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
Kan krio geen meisjes posten? En dan niet die botjesbuilders
zo, mijn planning voor vrijdagavond is bekendquote:
Je moet ook even een shirt laten maken met dit als opdruk:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo, mijn planning voor vrijdagavond is bekend
quote:
khuda96quote:
kk slechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Je moet ook even een shirt laten maken met dit als opdruk:
[ afbeelding ]
Die wanhopige reacties kom je ook echt te vaak tegen op instaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bitch be like "enjoying a healthy lunch!".
#ThirstTrap
Ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Die wanhopige reacties kom je ook echt te vaak tegen op insta
homowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
P.S. Nice boobs please follow me I LOVE YOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |