Oja, idd ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
De D in je bips joh blaaskaak.quote:
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Haha pikken, die vogel pikt erop losquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?En verder blijf ik erbij dat de schrijver dubbelzinnig was met "pik in je kont".
Bahhhquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je googelde op pik in kont, geef toe!!
dan stond er wel sjteakequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddzeker geschreven door een limburger.
quote:
best ziek ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ziek dat mijn voorkeur nog eerder naar friesch gaat hahahah a
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best ziek ja.
elektroshocktherapie een optie?
Ah gelukkig, enige begrip.quote:
Ik ben de kwaadste niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Verbaasd dat iedereen zo verbaast is
[..]
Ah gelukkig, enige begrip.
hoezo bijna?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef tetouaribo het volgende:
Eergistet ben ik bijna neer gestoken door een turkse man met een snor
Een pleonasme is het expliciet vermelden (met een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord) en daardoor benadrukken van een eigenschap die reeds in een zelfstandig naamwoord of werkwoord besloten ligt.quote:
"As jaj maj pimmel niedt zoug, iek jou shhteek.."quote:
quote:
Er is ook een dm functie, just sayin.quote:
Hou je bakkes dichtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Er is ook een dm functie, just sayin.
Hou zelf.quote:
Als ik van mijn woonplaats naar een bepaald station moet die over Zwolle gaat, hoe kan ik er dan achter komen hoelang de trein stil staat in Zwolle? Wil ik weten ivm uitchecken en gelijk weer inchecken (waar fucking 6 min tussen moet zitten gdfkmdvksnken%#@%@)quote:
das helegaar niet waar dat is een jaar geleden aangepast. Uitchecken en bij een ander paaltje inchecken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
(waar fucking 6 min tussen moet zitten gdfkmdvksnken%#@%@)
Ik heb het net precies gehoord van de vrouw van de NS aan de telefoon...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das helegaar niet waar dat is een jaar geleden aangepast. Uitchecken en bij een ander paaltje inchecken.
oké dan geloof je dat tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het net precies gehoord van de vrouw van de NS aan de telefoon...
omdat ik 2 weken terug op bezoek ben geweest bij de klantenservice en dat zijn over het algemeen gewoon studentenbijbaantjesquote:
Dit was een oudere vrouw. Srsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ik 2 weken terug op bezoek ben geweest bij de klantenservice en dat zijn over het algemeen gewoon studentenbijbaantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |