Oja, idd ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
De D in je bips joh blaaskaak.quote:
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Haha pikken, die vogel pikt erop losquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?En verder blijf ik erbij dat de schrijver dubbelzinnig was met "pik in je kont".
Bahhhquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je googelde op pik in kont, geef toe!!
dan stond er wel sjteakequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddzeker geschreven door een limburger.
quote:
best ziek ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ziek dat mijn voorkeur nog eerder naar friesch gaat hahahah a
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best ziek ja.
elektroshocktherapie een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |