Oja, idd ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Het lijkt me dat het opzettelijk verkeerd geschreven is, pik in je kont versus prik in je kont.
De D in je bips joh blaaskaak.quote:
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Haha pikken, die vogel pikt erop losquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon bedoelt als pikken zoals een vogel doet.
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar een mug heeft geen snavel?En verder blijf ik erbij dat de schrijver dubbelzinnig was met "pik in je kont".
Bahhhquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je googelde op pik in kont, geef toe!!
dan stond er wel sjteakequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van muggen of vliegen die pikken iddzeker geschreven door een limburger.
quote:
best ziek ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ziek dat mijn voorkeur nog eerder naar friesch gaat hahahah a
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best ziek ja.
elektroshocktherapie een optie?
Ah gelukkig, enige begrip.quote:
Ik ben de kwaadste niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Verbaasd dat iedereen zo verbaast is
[..]
Ah gelukkig, enige begrip.
hoezo bijna?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef tetouaribo het volgende:
Eergistet ben ik bijna neer gestoken door een turkse man met een snor
Een pleonasme is het expliciet vermelden (met een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord) en daardoor benadrukken van een eigenschap die reeds in een zelfstandig naamwoord of werkwoord besloten ligt.quote:
"As jaj maj pimmel niedt zoug, iek jou shhteek.."quote:
quote:
Er is ook een dm functie, just sayin.quote:
Hou je bakkes dichtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Er is ook een dm functie, just sayin.
Hou zelf.quote:
Als ik van mijn woonplaats naar een bepaald station moet die over Zwolle gaat, hoe kan ik er dan achter komen hoelang de trein stil staat in Zwolle? Wil ik weten ivm uitchecken en gelijk weer inchecken (waar fucking 6 min tussen moet zitten gdfkmdvksnken%#@%@)quote:
das helegaar niet waar dat is een jaar geleden aangepast. Uitchecken en bij een ander paaltje inchecken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
(waar fucking 6 min tussen moet zitten gdfkmdvksnken%#@%@)
Ik heb het net precies gehoord van de vrouw van de NS aan de telefoon...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das helegaar niet waar dat is een jaar geleden aangepast. Uitchecken en bij een ander paaltje inchecken.
oké dan geloof je dat tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het net precies gehoord van de vrouw van de NS aan de telefoon...
omdat ik 2 weken terug op bezoek ben geweest bij de klantenservice en dat zijn over het algemeen gewoon studentenbijbaantjesquote:
Dit was een oudere vrouw. Srsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ik 2 weken terug op bezoek ben geweest bij de klantenservice en dat zijn over het algemeen gewoon studentenbijbaantjes
oh dan snap ik het idd niet. oudere vrouwen zijn doorgaans zeer goed op de hoogte van de werking van ovchipkaartquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dan snap ik het idd niet. oudere vrouwen zijn doorgaans zeer goed op de hoogte van de werking van ovchipkaart
quote:De wachttijd tussen in- en uitchecken bij dezelfde kaartlezer is 100 seconden. Deze wachttijd is er omdat een klant soms twijfelt of hij goed heeft ingecheckt. Hij controleert dat door nogmaals zijn kaart bij de kaartlezer te houden. Dat kan, zolang hij dat binnen 100 seconden doet én bij dezelfde kaartlezer als waar hij is ingecheckt. In dat geval blijft zijn check-in staan. Zijn check-in vervalt wél: 1) als hij het na 100 seconden doet of 2) als hij het bij een andere kaartlezer doet, of 3) als in de tussentijd een andere reiziger dezelfde kaartlezer heeft gebruikt.
Ah top. Wat een ongelooflijke fucking doos danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
dit copypaste ik overigens letterlijk van de NS website:
[..]
kan je keertje voor naar de starbucksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:25 schreef VeerEli het volgende:
Maar op m'n reis vanavond is het zonder korting 21 euro en met korting 12,50 ofzo dus is nogal een verschil he voor een enkeltje
Ja ik ook maar het ging over op de wc zittenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Rottende tampon niet nee. Pissen ook al heel lang niet meer. Ik kan ook perfect schoon wildplassen.
anyweej als je weten hoeveel tijd je hebt om uit en in te checken gewoon reisplanner gebruiken:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:25 schreef VeerEli het volgende:
Maar op m'n reis vanavond is het zonder korting 21 euro en met korting 12,50 ofzo dus is nogal een verschil he voor een enkeltje
Grunnaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anyweej als je weten hoeveel tijd je hebt om uit en in te checken gewoon reisplanner gebruiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt wtf manquote:
Hahaha?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt wtf manvoel je trein afremmen denk je dat je bijna in assen bent is het voor die kkbocht bij meppel
conducteursweetje: het traject Assen - Zwolle duurt langer dan Zwolle - Assenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha?
Als je bijna in ASsen bent duurt het ook nog echt 4min ofso voor je in Groningen bent
Vanwege een bocht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
conducteursweetje: het traject Assen - Zwolle duurt langer dan Zwolle - Assen
Hahahaha die bocht in Meppel is altijd mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt wtf manvoel je trein afremmen denk je dat je bijna in assen bent is het voor die kkbocht bij meppel
#machtigetreinverhalenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha die bocht in Meppel is altijd mooiMensen die niet weten vliegen soms die hele trein door en ik maar lachen in m'n vuistje
Omg, heb misschien wel eens in dezelfde trein als jij gezeten. =$quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha die bocht in Meppel is altijd mooiMensen die niet weten vliegen soms die hele trein door en ik maar lachen in m'n vuistje
Mooi.quote:
Ben jezelf soort van.quote:
Why? Jij vloog door de trein?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Omg, heb misschien wel eens in dezelfde trein als jij gezeten. =$
Weet niet hoe ik me hierover moet voelen. ;squote:
Ik zou mij goed voelenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik me hierover moet voelen. ;s
red je makkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef VeerEli het volgende:
Aaaah, 7 min overstap. Hmz. Risky, want moet die verrekte rottrappen helemaal op en af en weer terug voor uitchecken
Ok nou denk dat ik nu gewoon maar na half 7 de trein dan maar neem zuchtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
red je makkelijkdat red ik zelfs met mijn conducteurstempo
quote:
Daar stond het volgens mij eerst wel idd. Als je in bv. Zwolle moet overstappen zie je wel een aankomst- en vertrektijd.quote:
Zwolle is echt een tyfusstation met die teringtrappen ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef VeerEli het volgende:
Aaaah, 7 min overstap. Hmz. Risky, want moet die verrekte rottrappen helemaal op en af en weer terug voor uitchecken
Voel me eigenlijk ook wel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou mij goed voelen
Als je niet goed voelt moet je dit maar even bekijkenzit mooi spul bij
[pic] 39 Gruwelijke tattoos
[ afbeelding ]
Ja, loopt je je benen eraf te rennen met vet veel kilo's gewicht bij je (je koffer bedoel ik dan he), fucking hinderlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwolle is echt een tyfusstation met die teringtrappen ja.Moest een keer met een grote koffer van Groningen naar Arnhem, overstappen in Zwolle. Had 4 minuten voor overstap anders moest ik weer een uur wachten. Leuk man.
ik hoop dat het kind niet echt zo uitzietquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, loopt je je benen eraf te rennen met vet veel kilo's gewicht bij je (je koffer bedoel ik dan he), fucking hinderlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |