Dat is bijna bij alle opdrachten toch zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Dit had toch nooit goed kunnen gaan.
Fok haattequote:
Uh, nee. Bij deze opdracht was het haast onmogelijk om te bedenken hoe je geld kon verdienen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is bijna bij alle opdrachten toch zo.
Haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Yaku het volgende:
Dat van die vissers en Susan Visser zit mij nu echt dwars. Haha.
opengooien en gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Uh, nee. Bij deze opdracht was het haast onmogelijk om te bedenken hoe je geld kon verdienen.
Denk dat ze bij die foto van die Chinese voorstelling er vermomd bij staatquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Yaku het volgende:
te moeilijk om te begrijpen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Yaku het volgende:
Ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kutmol tot nu toe![]()
Maar goed, dat was te verwachten
En zelfs dan nog bedenken dat degene met geld met elkaar moesten ruilen, vond ik niet logisch.quote:
#trots #prouddj #proudzwerver #trotstehippie #viezighaar #ontroerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had liever Sofie als mol, zij heeft meer gemold samen met Tygo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kutmol tot nu toe![]()
Maar goed, dat was te verwachten
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Zaktabak het volgende:
Ondertussen in Amsterdam....#trots #prouddj #proudzwerver #trotstehippie #viezighaar #ontroerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
wie was wel een goede mol? Want ik lees jaarlijks "flutmol"
dennisquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Jan Willem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Dennisquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Dennis, Kees.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Kees met zijn actie in die trein was wel baasquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
KEESquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Suzanne is de mol. Wat vinden jullie van alle onthullingen?
De meeste mollen zijn ook zwaar ruk, dat is het kutte aan het programmaquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Suzanne?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Suzanne is de mol. Wat vinden jullie van alle onthullingen?
Dit inderdaad, gezeik elk jaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Martine hafkamp... hoe heet dat mens.. Inge nogwat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
George en Dennis natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Patrick Stoofquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
daar wist heel Nederland na aflevering drie dat ze de mol wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Martine hafkamp... hoe heet dat mens.. Inge nogwat.
Dat was een supervet finalespelquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kees met zijn actie in die trein was wel baas
Joh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar wist heel Nederland na aflevering drie dat ze de mol was
de handgebaren in de fotosquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar wist heel Nederland na aflevering drie dat ze de mol was
Susan had die foto. Dus. Dat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Ooi86 het volgende:
Wat kon je niu uit die 2 vingers opmaken?
Mwah, echt weinig molacties tot nu toe vind ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Felagund het volgende:
Ze is iig niet zo afwachtend als sommige andere mollen. Ze heeft alleen 'de pech' dat de rest ook faalt.
Kan je je fingers ruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Ooi86 het volgende:
Wat kon je niu uit die 2 vingers opmaken?
wat deed die ook alweer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kees met zijn actie in die trein was wel baas
Kees is de verliezer, niet de mol.quote:
Ja natuurlijk. Alsof het na die buddha niet duidelijk was.quote:
gewonnen geld voor goed antwoord was uit de pot, dus niks bijgekomen aan inkomstenquote:
Met die 3 vragen, en dan ervoor zorgen dat bij foute antwoorden geld uit de pot gegeven werdquote:
Maar dat is altijd wel zo. Hafkamp en die andere blonde mol deden nog veel minder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, echt weinig molacties tot nu toe vind ik
Het is echt niet Suzannequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kees is de verliezer, niet de mol.
[..]
Ja natuurlijk. Alsof het na die buddha niet duidelijk was.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef Anoonumos het volgende:
Jaartje overslaan maar om wat betere opdrachten en molacties te verzinnen
molboekje en twitter stond dat ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
zien jullie mij is een mollenaanwijzing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |