quote:Aaf Brandt Corstius (1975) is schrijfster en columnist. Ze is vooral bekend van haar columns in de Volkskrant, Margriet en VT Wonen.
Aaf behaalde haar gymnasiumdiploma aan het Vossius Gymnasium te Amsterdam en studeerde vertaalwetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Haar schrijfcarrière begon bij 'Folia', het universiteitsweekblad.
Tegenwoordig schrijft ze afwisselend met Sylvia Witteman een column op de achterpagina van de Volkskrant en op zaterdag verzorgt ze daar de sterrenrubriek.
Aaf schreef onder andere twee restaurantgidsen, de evergreen 'Handboek voor de moderne vrouw' en de columnroman 'Het jaar dat ik 30 werd'. Haar meest recente boek is 'Het jaar dat ik (2x) moeder werd'. In 2013 schreef Aaf de tekst voor het toneelstuk 'FiftyFifty' van theatergroep Mugmetdegoudentand.
quote:
Maar ik denk dat de belangrijkste reden daarvoor is dat ze als niet-politica weinig te zoeken heeft in het lijstje 'wie is de knapste politica'quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]Die komt zeker niet voor in de lijst van wie de mooiste van het land is.
idd, dat wordt hier erg overdreven, ze is gewoon erg goed zonder dat ze de mol isquote:
Ik vind haar ook niet vervelend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:30 schreef TLC het volgende:
idd, dat wordt hier erg overdreven, ze is gewoon erg goed zonder dat ze de mol is
Want ze is de mol ook niet.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:34 schreef Smeich het volgende:
Men vindt haar schijnbaar "vervelend" omdat ze er minder goed uit ziet als een Jennifer of een Sofie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop