WIDM pagina Jenniferquote:Jennifer Hoffman (1980) is actrice en presentatrice. Ze kreeg landelijke bekendheid door haar rol in de serie 'Westenwind'. In 2005 speelde ze in de serie 'Spoorloos Verdwenen'. Daarna volgden de series 'Samen', 'Rauw!' en 'Verborgen Gebreken'.
Jennifer acteerde in de films 'Kapitein Rop en het geheim van Professor Lupardi' en 'Spion van Oranje'.
Ze presenteerde voor Net5 de programma’s 'Passion for Fashion' en 'Topstylist' en stond op het toneel in de voorstellingen 'Extreem' en 'Showbizz Baby' van Rick Engelkes Producties in samenwerking met MTV.
Dit najaar was Jennifer te zien in het tweede deel van 'Dokter Tinus'.
Momenteel speelt zij de hoofdrol in de nieuwe komische dramaserie van Net5 'Sophie’s Web' en is zij te zien in de bioscoopfilm 'Bro’s Before Ho’s'.
Jennifer is ambassadrice van de Female Cancer Foundation (FCF).
quote:
Jij bent niet wijs joh.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Smeich het volgende:
En wat is hier nu weer vreemd aan dan?Bracha ziet er toch veel leuker uit. Althans, dat vind ik. Eén van de leukste bekende Nederlandse vrouwen vind ik.
Nee.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Smeich het volgende:
En wat is hier nu weer vreemd aan dan?Bracha ziet er toch veel leuker uit. Althans, dat vind ik. Eén van de leukste bekende Nederlandse vrouwen vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |