Of juist alle eerste afvallers een nieuwe kans geven en dus een soort kneuzenclubjesseizoen doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:43 schreef PicoMMP het volgende:
Overigens hebben we nu 10 seizoenen Wie is de Mol? gehad met BN'ers. Ook 10 mollen dus. Misschien een idee om met alle 10 mollen een seizoen te maken.
Dat is wel een leuk idee ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Of juist alle eerste afvallers een nieuwe kans geven en dus een soort kneuzenclubjesseizoen doen.![]()
Voordeel daarvan is dat je de deelnemers aan het spel nog niet een heel seizoen lang hebt gevolgd waardoor je minder goed weet hoe iemand het spel speelt.
Als je dan als eerste afvalt...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Of juist alle eerste afvallers een nieuwe kans geven en dus een soort kneuzenclubjesseizoen doen.![]()
Voordeel daarvan is dat je de deelnemers aan het spel nog niet een heel seizoen lang hebt gevolgd waardoor je minder goed weet hoe iemand het spel speelt.
Ja dan ben je wel de opperkneus jaquote:
Alle kandidaten gaan dan mollen. Wie is de mol niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel de opperkneus jaAan de andere kant, 9 van de 10 kandidaten gaan het beter doen dan tijdens hun eerste deelname.
Omdat Tygo een groot fan is van het programma en precies weet wat de kijkers willen zien. Wat een heldenactie was datquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:49 schreef Montagui het volgende:
Als je niet de mol bent waarom zeg je dit dan?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:49 schreef Montagui het volgende:
Als je niet de mol bent waarom zeg je dit dan?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het leukst (ook voor die arme mensen die het spel niet echt mee hebben gekregen omdat ze na 2 dagen alweer naar huis moesten).quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:08 schreef Operc het volgende:
Geert Hoes
Sander Lantinga
Ewout Genemans
Maurice Lede
Nicolette Kluijver
Herhaling kijken widm juniorquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:06 schreef Mip1988 het volgende:
Wat moeten we nu op donderdagavond...?
Ik vond het een leuk seizoen om te kijken, denk dat dit voornamelijk door de leuke groep komt. de Mol bleek helaas teleurstellend weinig streken te hebben uitgehaald. Ook zou van mij het aantal vrijstellingen en jokers een stuk minder mogen..
Ik ga dat ook missen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:06 schreef Mip1988 het volgende:
Wat moeten we nu op donderdagavond...?
Ik vond het een leuk seizoen om te kijken, denk dat dit voornamelijk door de leuke groep komt. de Mol bleek helaas teleurstellend weinig streken te hebben uitgehaald. Ook zou van mij het aantal vrijstellingen en jokers een stuk minder mogen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |