abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137985493
Ik weet dat er elk jaar geroepen wordt dat het een flutmol was, maar dit keer bestond meer dan de helft van de terugblik uit mislukte molacties of overbodige molacties omdat de groep de opdracht zelf al verpest had. En als je bedenkt dat uitsluitend de hoogtepunten deze uitzending hebben gehaald, dan was het dus gewoon helemaal niets.
pi_137985525
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:27 schreef Rockfire het volgende:
Overigens vind ik dat wel stomme montage, want de tijd die je een aantal keer in beeld ziet (en dus ook als Freek aankomt) suggereerde wel dat Freek pas aankwam nadat JW bij de vrachtwagen aankwam.
Net als Sofie die niet haar best deed tijdens het roeien, dat was de retake. (ze moesten opnieuw roeien puur om beelden op te nemen) Ze had zo hard haar best gedaan dat ze niet meer hard kon roeien toen. _O-
pi_137986116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Net als Sofie die niet haar best deed tijdens het roeien, dat was de retake. (ze moesten opnieuw roeien puur om beelden op te nemen) Ze had zo hard haar best gedaan dat ze niet meer hard kon roeien toen. _O-
Jeezus Christus, geen wonder dat ze even deed stoppen met roeien -O- pfffff
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137986200
Nogal triest dan. Dat ze handig monteren om het seizoen voor de kijker spannend te houden is begrijpelijk, maar dat ze je met nepbeelden op een dwaalspoor proberen te zetten is wel erg sneu.
pi_137986363
De beste mollen in de historie van Wie is de mol? waren, voor zover ik me kan herinneren, mannelijk. De programmamakers mogen bij zichzelf te rade gaan waarom ze Susan als mol hebben gekozen. Ze kan acteren, dat wel, maar speelde heel het spel wel erg veel op safe. Slechts twee semi-geslaagde mollenacties in één heel seizoen, en dan ook nog doen alsof het heel wat is. Wat een farce!
pi_137986370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
Nogal triest dan. Dat ze handig monteren om het seizoen voor de kijker spannend te houden is begrijpelijk, maar dat ze je met nepbeelden op een dwaalspoor proberen te zetten is wel erg sneu.
Tsja dat is tv. Deal with it.
pi_137986453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Tsja dat is tv. Deal with it.
Neem het dan gewoon meteen op in een studio in Aalsmeer voor een groen scherm en monteer de achtergronden en molacties er later op je gemak in.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 maart 2014 @ 22:57:13 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_137986807
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Yuhina het volgende:
De beste mollen in de historie van Wie is de mol? waren, voor zover ik me kan herinneren, mannelijk. De programmamakers mogen bij zichzelf te rade gaan waarom ze Susan als mol hebben gekozen. Ze kan acteren, dat wel, maar speelde heel het spel wel erg veel op safe. Slechts twee semi-geslaagde mollenacties in één heel seizoen, en dan ook nog doen alsof het heel wat is. Wat een farce!
Yvon was volgens mij een prima mol
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  PR en moderator donderdag 20 maart 2014 @ 23:02:27 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137987047
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Titels van de afleveringen
Aflevering 1: Schijnbeweging. Het team van de Mol haalde als enige geld binnen voor de pot. Kandidaten en kijkers die de ‘follow-the-money’- theorie aanhangen werden meteen al een beetje op het verkeerde been gezet.
Aflevering 2: Vindingrijk. De Mol vindt een vrijstelling, maar zet ‘m niet in: heeft goud in handen. De eerste twee titels begonnen met een ‘S’ en een ‘V’; de initialen van de Mol.
Aflevering 3: Een zware keuze. Het team van de Mol koos voor de zware tas.
Aflevering 4: Jennifer. Alle theorieën van Jennifer in deze aflevering klopten als een bus.
Aflevering 5: Een heilige aanwijzing. De Mol liep tijdens de tienduizend Boeddha’s-opdracht met twee vingers in de lucht. In dezelfde aflevering was in de kerk van Paoay te zien dat dat een gebaar is van heiligen.
Aflevering 6: 5 op een rij. Alle kandidaten die een duo vormden met de Mol, vielen één voor één af. Maurice stond met de Mol op het dak van een wolkenkrabber. Owen zat met de Mol in de coulissen bij de opera. Daphne ruilde aan de ronde tafel haar envelop met de Mol. Jennifer liep met de Mol een rondje om de kerk in Laoag. En Aaf zat met de Mol in een jeep.
Aflevering 7: ...moet je zien: Vlak voordat deze titel te zien is, zie je het mol-logo in beeld en tijdens de titel is er op de achtergrond een visser te zien. Achter elkaar zie je terwijl de visser langs vaart: De Mol... moet je zien.
Aflevering 8: De lachende derde: De Mol viel als derde af in het vijf-op-een-rij-spel en stemde als derde in bij Robinson eiland-raad.
Aflevering 9: Iets kan gebeuren. In aflevering 6 postte de Mol geld naar aflevering 9 en zei daarbij: “Daar kan niks meer mee gebeuren.” In aflevering 9 vindt de Mol twee enveloppen in één brievenbus en laat haar eigen envelop liggen.

Overige aanwijzingen

Aflevering 1: De Mol werd geïntroduceerd met een fragment uit ‘Gooische Vrouwen'. Daarin zegt ze: “Moet ik me nou schuldig voelen? kom op nou!” Een échte uitspraak van een Mol.
Aflevering 1: Tijdens de eerste executie stonden de getallen 6 + 5 op de pilaren op de achtergrond. ’65 is het geboortejaar van de Mol.
Aflevering 2: In de verlaten tv-studio gaat de Mol vooral op zoek naar donkere ruimtes waarbij ze roept: “Zien jullie mij?”.
Aflevering 4: Na afloop van de roltrap-opdracht denkt Jan-Willem dat hij méér informatie heeft dan de rest. Daarna hoor je de biecht van Jennifer die zegt: “Jan-Willem kon namelijk meeluisteren en de enige die dat weet, is de Mol.” Op het moment dat ze ‘Jan-Willem’ zegt, zie je hem in beeld. En precies op het moment dat ze ‘de Mol’ zegt, wijst Jan-Willem in beeld de Mol aan.
Aflevering 5: begint met een groepsfoto met op de achtergrond: vissersboten én twee hengels tegen de railing.
Aflevering 6: Tijdens de Toekomst kijken-opdracht is het logo van de Mol alleen maar te zien als de Mol in de toekomst kijkt. Bij alle anderen niet. Je werd er op geattendeerd door Aaf: aan het begin van de volgende aflevering, in de terugblik naar afl. 6, zie je dit fragment en aansluitend Aaf die zegt: “Ja, dus ja, nu weet ik wie de Mol is.”
Tweets

Tijdens de uitzendperiode heeft de Mol vanuit @ikbendemol veel getwitterd. Maar er was steevast een tweet die geplaatst werd als de kandidaten in de uitzending de test maakten. Als je van die tweets steeds het laatste woord neemt dan zie je dit:

2014
in
deze
van
leven
speelt
rol
Mol
de
haar

Zet ze in een andere volgorde en je krijgt deze zin: In 2014 speelt deze mol de rol van haar leven. Je hád kunnen weten dat de Mol een actrice is.

Nog een aanwijzing in de tweets: In test 6 twitterde de Mol over de omgeving waarin de test werd gemaakt: te midden van lotusplanten. ‘Lotus’ en de naam van de Mol zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: http://en.wikipedia.org/wiki/Susan
Nu wel gelezen, er zitten wel een paar van die 'ja, natuurlijk's bij, dingen die je wel opgevallen zijn maar niet vast hebt gehouden als 'bewijs' (omdat ik toen nog te veel op JW zat), da's altijd wel leuk.
Maar verder vind ik dit nog steeds matige 'mollenstreken' en aanwijzingen :')
Fuck the EBU.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 maart 2014 @ 23:12:48 #61
862 Arcee
Look closer
pi_137987567
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_137988430
Matige mol met weinig leuke kandidaten
Because you know i'm all about that ass
pi_137988974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zeer matige spelling.
Hoe zo :(
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:31:51 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137990983
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nu wel gelezen, er zitten wel een paar van die 'ja, natuurlijk's bij, dingen die je wel opgevallen zijn maar niet vast hebt gehouden als 'bewijs' (omdat ik toen nog te veel op JW zat), da's altijd wel leuk.
Maar verder vind ik dit nog steeds matige 'mollenstreken' en aanwijzingen :')
Ze heeft je verslagen...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:32:20 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137991000
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:29 schreef blow... het volgende:
Matige mol met weinig leuke kandidaten
Supermol en leuke kandidaten
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:33:12 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137991029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Felagund het volgende:

[..]

En Milouska. Daar zaten heel weinig kandidaten op, terwijl ze veel geld uit de pot haalde.
Was een goede mol :Y Suus ook :Y
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:34:57 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137991080
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zeer matige mol acties.
Ze waS GENIAAL...
pi_137991094
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hoe weet je dit?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:36:40 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137991137
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat een anti-climax, geen wonder dat alleen Sofie haar verdacht, afgezien van het niet gebruiken van de voorkennis over de vingerafdruk kun je nauwelijks van enige echte molacties spreken.
Goed, ze heeft een envelop laten liggen, maar hoe kunnen de andere kandidaten weten dat die brievenbus twee enveloppen bevatte?
Jij wist het va afl 1?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:37:49 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137991163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik weet dat er elk jaar geroepen wordt dat het een flutmol was, maar dit keer bestond meer dan de helft van de terugblik uit mislukte molacties of overbodige molacties omdat de groep de opdracht zelf al verpest had. En als je bedenkt dat uitsluitend de hoogtepunten deze uitzending hebben gehaald, dan was het dus gewoon helemaal niets.
Lul niet zo dom, Kees was veel eerder verdacht...
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:38:59 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137991203
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef opreis het volgende:

[..]

Hoe weet je dit?
Moltalk
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:39:56 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137991236
Zeikerds, was het spannendste seizoen in tijden...
pi_137991327
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij wist het va afl 1?
Nee, maar dat was dan ook juist mijn punt (niet dat ik het zelf niet wist, want ik zit er elk jaar finaal naast, maar dat de kandidaten geen flauw idee KONDEN hebben).
Aflevering 1: Ja, hihi, ik wilde mollen, maar toen hadden we toch geld, nou ja, dan was ik in ieder geval niet verdacht.
Aflevering 2: Ja, hihi, ik wilde mollen, maar toen had de groep het zelf al verkloot, nou ja, dan hadden we in ieder geval geen geld.
En zo ging het maar door. Goed, ze heeft een envelop in de brievenbus laten zitten, maar aangezien niemand kon weten dat in die brievenbus twee enveloppen lagen, is dat in mijn ogen ook niet echt een geslaagde molactie.
Maar aangezien jij haar geniaal vond, kun je ook aangeven wat je dan zoal goede molacties vond?
  PR en moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 00:53:50 #74
288245 crew  Moira
pi_137991680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze heeft je verslagen...
Neh, heeft niks met Susan als mol te maken, vind 't in 't geheel niet het beste seizoen :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:57:32 #75
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137991780
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Neh, heeft niks met Susan als mol te maken, vind 't in 't geheel niet het beste seizoen :')
Morgen onthult JW in de Roodshow dat hij de mol is. })
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  PR en moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 00:58:03 #76
288245 crew  Moira
pi_137991795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:57 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Morgen onthult JW in de Roodshow dat hij de mol is. })
Dan vond ik 't alsnog een matig seizoen :D Wel leuk, maar 'meh'.
Fuck the EBU.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 01:03:32 #77
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137991948
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan vond ik 't alsnog een matig seizoen :D Wel leuk, maar 'meh'.
Ik vind het wel een leuk seizoen. Maar ook alles eromheen vond ik heel leuk. In de week voor de Televizierring het bekendmaken van de kandidaten. Het uitzoeken wie de kandidaten zijn tijdens die week. Moltalk & social media. Theorieen en hints uitpluizen.

Totaal vond ik het dit seizoen wel leuk. Wat tegenviel was wel de Winterspelen break.
  PR en moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 01:08:51 #78
288245 crew  Moira
pi_137992072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuk seizoen. Maar ook alles eromheen vond ik heel leuk. In de week voor de Televizierring het bekendmaken van de kandidaten. Het uitzoeken wie de kandidaten zijn tijdens die week. Moltalk & social media. Theorieen en hints uitpluizen.

Totaal vond ik het dit seizoen wel leuk. Wat tegenviel was wel de Winterspelen break.
En daarbovenóp nog eens dat er 2 afleveringen waren dat er niemand naar huis ging, waardoor je in totaal 4 weken niks wijzer werd :(
Er miste gewoon wat in de opdrachten en in het lef van Susan als mol (van wat wij hebben gezien).
Fuck the EBU.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 maart 2014 @ 01:13:00 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137992162
Dit wordt volgend jaar een heel rustig subforum.
Mol is elk jaar slecht, kandidaten zijn slecht, opdrachten zijn slecht en de aanwijzingen zijn altijd slecht.

Maar tóch elk jaar weer kijken.
pi_137992249
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt volgend jaar een heel rustig subforum.
Mol is elk jaar slecht, kandidaten zijn slecht, opdrachten zijn slecht en de aanwijzingen zijn altijd slecht.

Maar tóch elk jaar weer kijken.
Natuurlijk kijk ik volgend jaar weer, maar ik kijk zelf meer voor de prachtige locaties en de leuke opnames. Die hele discussie over wie de mol is, laat ik doorgaans voorbijgaan omdat ik de mol toch zelf nooit herken en die aanwijzingen interesseren me niet omdat ik ze vaak te ver gezocht vind.
Ik hoop alleen in de laatste aflevering een paar momenten te zien waarbij ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan hoe ik destijds heb kunnen missen hoe de mol de boel liep te verzieken. En dat soort momenten heb ik vandaag totaal niet gezien.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 01:24:06 #81
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_137992365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Felagund het volgende:

[..]

En Milouska. Daar zaten heel weinig kandidaten op, terwijl ze veel geld uit de pot haalde.
En toch was het de hoogste pot in de BN'er series tot nu toe. Vond haar vooral vervelend, ze was meer bezig om bij de andere kandidaten onrust te stoken.

Wat betreft het huidige seizoen, het was qua kandidaten wel leuk (al is het wel zonde dat Freek in de finale stond, waren wel fanatiekere kandidaten die ik het meer gegund had).

Voor mij werd het wel elke aflevering duidelijker dat Susan de mol is (statistisch gezien komen oudere vrouwen niet zo ver in dit spel, alleen Karin de Groot heeft op eigen houtje bijna de finale gehaald). Dat mollogo tijdens de toekomstopdracht gevolgd door die serieuze reactie richting Sofie in dat gesprek over die vingerafdrukken was voor mij de zekerheid.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_137992539
Toch goed dat het Susan was :D Met Sofie was het wel een sof geweest.

Ik had haar niet direct door, maar toch wel na het afscheid van JW, de nepmol.
pi_137993153
Alleen jammer dat de onthulling van de Mol zo lang duurt. Van mij mogen ze die karakterschetsen van de kandidaten ("Susan, jij bent hartelijk, Sofie jij bent strategisch") wel achterwege laten als er dan meer tijd overblijft om mollenstreken te laten zien. Ook had ik wel willen zien hoe kandidaten achteraf gezien reageerden op bepaalde momenten, zoals bijv. Jan Willem op het moment dat Tygo zijn envelop stal.

En: Jennifer O+
pi_137994003
Tja, matige mol. Susan was meer bezig met zorgen dat ze niet verdacht werd dan geld uit de pot spelen, heb ik het idee.

Vind het altijd mooi om opzichtige Mol-acties te zien die kandidaten dan niet opmerken, maar ik heb haar eigenlijk weinig zien doen. Het was meer dingen niet doen dan dingen dwarsbomen.

Wat dat betreft een mol in de lijn van Inge Ypenburg en Anne-marie Jung, hoewel ik Susan wel een leukere kandidaat vond :).
Amen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 maart 2014 @ 08:10:29 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137994626
1
WIE IS DE MOL
3.148.000

_O_
pi_137994703
Die aanwijzingen slaan uiteindelijk ook nergens op en zijn veel te ver gezocht.
Zo kan je in 1 aflevering wel 50 dingen zien wat een aanwijzing zou zijn, maar weet je nooit wat de echte aanwijzing is. Die aanwijzingen die je ziet kunnen naar iedere persoon verwijzen.
Heb soms het idee dat ze achteraf pas gaan zoeken in de beelden naar wat ze als aanwijzing kunnen promoten.

Een mooie molactie van de programmamakers zou zijn om volgend seizoen 2 mollen in het spel te hebben (die het niet van elkaar weten)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_137995005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:17 schreef Walter81 het volgende:

Een mooie molactie van de programmamakers zou zijn om volgend seizoen 2 mollen in het spel te hebben (die het niet van elkaar weten)
Lijkt me ook wel eens leuk. Het lijkt voor de makers wat lastiger te worden om telkens maar goede molacties en opdrachten te bedenken, zeker in combinatie met de juiste groep mensen. Een verandering zou het spel een enorme impuls geven.

Eerlijk gezegd was dit seizoen niet heel erg sterk. Er waren te veel aanwijzingen naar veel te veel mensen en ik vond veel dingen nogal misleidend gemonteerd. Hoewel ik vanaf het begin op Susan zat, ging ik toch erg twijfelen vanwege JW. Maar JW is zelf nooit echt verdacht door de medekandidaten, alleen door de kijkers.

Overigens hebben we nu 10 seizoenen Wie is de Mol? gehad met BN'ers. Ook 10 mollen dus. Misschien een idee om met alle 10 mollen een seizoen te maken.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:46:39 #88
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137995034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel eens leuk. Het lijkt voor de makers wat lastiger te worden om telkens maar goede molacties en opdrachten te bedenken, zeker in combinatie met de juiste groep mensen. Een verandering zou het spel een enorme impuls geven.

Eerlijk gezegd was dit seizoen niet heel erg sterk. Er waren te veel aanwijzingen naar veel te veel mensen en ik vond veel dingen nogal misleidend gemonteerd. Hoewel ik vanaf het begin op Susan zat, ging ik toch erg twijfelen vanwege JW. Maar JW is zelf nooit echt verdacht door de medekandidaten, alleen door de kijkers.

Overigens hebben we nu 10 seizoenen Wie is de Mol? gehad met BN'ers. Ook 10 mollen dus. Misschien een idee om met alle 10 mollen een seizoen te maken.
Van mij mag de Mol van dit jaar dan wel wegblijven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_137995047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:46 schreef Szura het volgende:

[..]

Van mij mag de Mol van dit jaar dan wel wegblijven.
Wat mij betreft ook wel. Anders tillen we het naar 2016 toe en dan laten we Susan eruit :D
pi_137995116
Er zijn ook ieder jaar weer van die azijnpissers: dit was niet goed, dat was niet goed, slechte mol, slechte regie, ... En volgend jaar kijken ze allemaal weer :P

Ik heb weer genoten dit jaar *O*
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:53:07 #91
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137995131
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:52 schreef Rockfire het volgende:
Er zijn ook ieder jaar weer van die azijnpissers: dit was niet goed, dat was niet goed, slechte mol, slechte regie, ... En volgend jaar kijken ze allemaal weer :P

Ik heb weer genoten dit jaar *O*
Daar zijn fora toch voor? Lekker anoniem zeiken, zodat je de vrolijkheden voor het echte leven kunt bewaren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_137995328
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze waS GENIAAL...
Neen. Ver van geniaal zelfs.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_137995343
Genoten, genoten... Wel van de mooie beelden, de omgeving was weer fantastisch en daar hebben ze weer een prachtige serie mee neer gezet. Opdrachten vielen wat tegen, de Mol viel tegen. Al met al een redelijk seizoen, niet meer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_137995422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

En toch was het de hoogste pot in de BN'er series tot nu toe. Vond haar vooral vervelend, ze was meer bezig om bij de andere kandidaten onrust te stoken.

Wat betreft het huidige seizoen, het was qua kandidaten wel leuk (al is het wel zonde dat Freek in de finale stond, waren wel fanatiekere kandidaten die ik het meer gegund had).

Voor mij werd het wel elke aflevering duidelijker dat Susan de mol is (statistisch gezien komen oudere vrouwen niet zo ver in dit spel, alleen Karin de Groot heeft op eigen houtje bijna de finale gehaald). Dat mollogo tijdens de toekomstopdracht gevolgd door die serieuze reactie richting Sofie in dat gesprek over die vingerafdrukken was voor mij de zekerheid.
Geld zegt ook niet alles, in de eerste (BN-)seizoenen viel meer te verdienen. En in sommige seizoenen zaten opdrachten waar de gehele pot leeggehaald kon worden. Dat vervelende hoorde natuurlijk als spel bij haar mol.

Statistisch gezien doen er überhaupt weinig oudere vrouwen mee. (En statistiek zegt niets over individuele gevallen). Dat Karin de Groot nog zo ver kwam had volgens mij ook meer met toeval/geluk te maken dan dat ze het spelletje zo goed begreep.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_137995485
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:36:19 #96
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137995857
quote:
Die foto had Sofie zelf getwitterd :')
pi_137996841
er worden weinig topics volgemaakt hier voor een programma met 3 miljoen kijkers.. het is ook onlogisch en onoverzichtelijk met al die topics.
  PR en moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 10:36:11 #98
288245 crew  Moira
pi_137997178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:22 schreef byah het volgende:
er worden weinig topics volgemaakt hier voor een programma met 3 miljoen kijkers.. het is ook onlogisch en onoverzichtelijk met al die topics.
Al die topics?
Er is er altijd ééntje om de huidige uitzending in te bespreken, en één om alle hints en theorieën te bespreken.
Niet zo onlogisch en onoverzichtelijk, hoor.
Fuck the EBU.
  roze vrijdag 21 maart 2014 @ 12:11:15 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138000131
quote:
:') Sofie is zwanger van haar 2de kind (van haar man)
Your beauty never ever scared me.
pi_138000941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Genoten, genoten... Wel van de mooie beelden, de omgeving was weer fantastisch en daar hebben ze weer een prachtige serie mee neer gezet. Opdrachten vielen wat tegen, de Mol viel tegen. Al met al een redelijk seizoen, niet meer.
Da's waar.. héle mooie beelden.

Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_138001002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:43 schreef PicoMMP het volgende:

Of juist alle eerste afvallers een nieuwe kans geven en dus een soort kneuzenclubjesseizoen doen. :P ^O^ Voordeel daarvan is dat je de deelnemers aan het spel nog niet een heel seizoen lang hebt gevolgd waardoor je minder goed weet hoe iemand het spel speelt.
pi_138001586
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef Operc het volgende:

[..]

Of juist alle eerste afvallers een nieuwe kans geven en dus een soort kneuzenclubjesseizoen doen. :P ^O^ Voordeel daarvan is dat je de deelnemers aan het spel nog niet een heel seizoen lang hebt gevolgd waardoor je minder goed weet hoe iemand het spel speelt.
Dat is wel een leuk idee ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')