Dan vond ik 't alsnog een matig seizoenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Morgen onthult JW in de Roodshow dat hij de mol is.
Ik vind het wel een leuk seizoen. Maar ook alles eromheen vond ik heel leuk. In de week voor de Televizierring het bekendmaken van de kandidaten. Het uitzoeken wie de kandidaten zijn tijdens die week. Moltalk & social media. Theorieen en hints uitpluizen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan vond ik 't alsnog een matig seizoenWel leuk, maar 'meh'.
En daarbovenóp nog eens dat er 2 afleveringen waren dat er niemand naar huis ging, waardoor je in totaal 4 weken niks wijzer werdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk seizoen. Maar ook alles eromheen vond ik heel leuk. In de week voor de Televizierring het bekendmaken van de kandidaten. Het uitzoeken wie de kandidaten zijn tijdens die week. Moltalk & social media. Theorieen en hints uitpluizen.
Totaal vond ik het dit seizoen wel leuk. Wat tegenviel was wel de Winterspelen break.
Natuurlijk kijk ik volgend jaar weer, maar ik kijk zelf meer voor de prachtige locaties en de leuke opnames. Die hele discussie over wie de mol is, laat ik doorgaans voorbijgaan omdat ik de mol toch zelf nooit herken en die aanwijzingen interesseren me niet omdat ik ze vaak te ver gezocht vind.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt volgend jaar een heel rustig subforum.
Mol is elk jaar slecht, kandidaten zijn slecht, opdrachten zijn slecht en de aanwijzingen zijn altijd slecht.
Maar tóch elk jaar weer kijken.
En toch was het de hoogste pot in de BN'er series tot nu toe. Vond haar vooral vervelend, ze was meer bezig om bij de andere kandidaten onrust te stoken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Milouska. Daar zaten heel weinig kandidaten op, terwijl ze veel geld uit de pot haalde.
Lijkt me ook wel eens leuk. Het lijkt voor de makers wat lastiger te worden om telkens maar goede molacties en opdrachten te bedenken, zeker in combinatie met de juiste groep mensen. Een verandering zou het spel een enorme impuls geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:17 schreef Walter81 het volgende:
Een mooie molactie van de programmamakers zou zijn om volgend seizoen 2 mollen in het spel te hebben (die het niet van elkaar weten)
Van mij mag de Mol van dit jaar dan wel wegblijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens leuk. Het lijkt voor de makers wat lastiger te worden om telkens maar goede molacties en opdrachten te bedenken, zeker in combinatie met de juiste groep mensen. Een verandering zou het spel een enorme impuls geven.
Eerlijk gezegd was dit seizoen niet heel erg sterk. Er waren te veel aanwijzingen naar veel te veel mensen en ik vond veel dingen nogal misleidend gemonteerd. Hoewel ik vanaf het begin op Susan zat, ging ik toch erg twijfelen vanwege JW. Maar JW is zelf nooit echt verdacht door de medekandidaten, alleen door de kijkers.
Overigens hebben we nu 10 seizoenen Wie is de Mol? gehad met BN'ers. Ook 10 mollen dus. Misschien een idee om met alle 10 mollen een seizoen te maken.
Wat mij betreft ook wel. Anders tillen we het naar 2016 toe en dan laten we Susan eruitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Van mij mag de Mol van dit jaar dan wel wegblijven.
Daar zijn fora toch voor? Lekker anoniem zeiken, zodat je de vrolijkheden voor het echte leven kunt bewaren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:52 schreef Rockfire het volgende:
Er zijn ook ieder jaar weer van die azijnpissers: dit was niet goed, dat was niet goed, slechte mol, slechte regie, ... En volgend jaar kijken ze allemaal weer
Ik heb weer genoten dit jaar
Geld zegt ook niet alles, in de eerste (BN-)seizoenen viel meer te verdienen. En in sommige seizoenen zaten opdrachten waar de gehele pot leeggehaald kon worden. Dat vervelende hoorde natuurlijk als spel bij haar mol.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En toch was het de hoogste pot in de BN'er series tot nu toe. Vond haar vooral vervelend, ze was meer bezig om bij de andere kandidaten onrust te stoken.
Wat betreft het huidige seizoen, het was qua kandidaten wel leuk (al is het wel zonde dat Freek in de finale stond, waren wel fanatiekere kandidaten die ik het meer gegund had).
Voor mij werd het wel elke aflevering duidelijker dat Susan de mol is (statistisch gezien komen oudere vrouwen niet zo ver in dit spel, alleen Karin de Groot heeft op eigen houtje bijna de finale gehaald). Dat mollogo tijdens de toekomstopdracht gevolgd door die serieuze reactie richting Sofie in dat gesprek over die vingerafdrukken was voor mij de zekerheid.
Die foto had Sofie zelf getwitterdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Tygo en Sofie een setje?
http://glamora.ma/2014/03/aha_tygos_vriendin_ontmaskerd.html
Al die topics?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:22 schreef byah het volgende:
er worden weinig topics volgemaakt hier voor een programma met 3 miljoen kijkers.. het is ook onlogisch en onoverzichtelijk met al die topics.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Tygo en Sofie een setje?
http://glamora.ma/2014/03/aha_tygos_vriendin_ontmaskerd.html
Da's waar.. héle mooie beelden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Genoten, genoten... Wel van de mooie beelden, de omgeving was weer fantastisch en daar hebben ze weer een prachtige serie mee neer gezet. Opdrachten vielen wat tegen, de Mol viel tegen. Al met al een redelijk seizoen, niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |