abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 00:58:03 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137991795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:57 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Morgen onthult JW in de Roodshow dat hij de mol is. })
Dan vond ik 't alsnog een matig seizoen :D Wel leuk, maar 'meh'.
Fuck the EBU.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 01:03:32 #77
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137991948
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan vond ik 't alsnog een matig seizoen :D Wel leuk, maar 'meh'.
Ik vind het wel een leuk seizoen. Maar ook alles eromheen vond ik heel leuk. In de week voor de Televizierring het bekendmaken van de kandidaten. Het uitzoeken wie de kandidaten zijn tijdens die week. Moltalk & social media. Theorieen en hints uitpluizen.

Totaal vond ik het dit seizoen wel leuk. Wat tegenviel was wel de Winterspelen break.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  PR en moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 01:08:51 #78
288245 crew  Moira
pi_137992072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuk seizoen. Maar ook alles eromheen vond ik heel leuk. In de week voor de Televizierring het bekendmaken van de kandidaten. Het uitzoeken wie de kandidaten zijn tijdens die week. Moltalk & social media. Theorieen en hints uitpluizen.

Totaal vond ik het dit seizoen wel leuk. Wat tegenviel was wel de Winterspelen break.
En daarbovenóp nog eens dat er 2 afleveringen waren dat er niemand naar huis ging, waardoor je in totaal 4 weken niks wijzer werd :(
Er miste gewoon wat in de opdrachten en in het lef van Susan als mol (van wat wij hebben gezien).
Fuck the EBU.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 maart 2014 @ 01:13:00 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137992162
Dit wordt volgend jaar een heel rustig subforum.
Mol is elk jaar slecht, kandidaten zijn slecht, opdrachten zijn slecht en de aanwijzingen zijn altijd slecht.

Maar tóch elk jaar weer kijken.
pi_137992249
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt volgend jaar een heel rustig subforum.
Mol is elk jaar slecht, kandidaten zijn slecht, opdrachten zijn slecht en de aanwijzingen zijn altijd slecht.

Maar tóch elk jaar weer kijken.
Natuurlijk kijk ik volgend jaar weer, maar ik kijk zelf meer voor de prachtige locaties en de leuke opnames. Die hele discussie over wie de mol is, laat ik doorgaans voorbijgaan omdat ik de mol toch zelf nooit herken en die aanwijzingen interesseren me niet omdat ik ze vaak te ver gezocht vind.
Ik hoop alleen in de laatste aflevering een paar momenten te zien waarbij ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan hoe ik destijds heb kunnen missen hoe de mol de boel liep te verzieken. En dat soort momenten heb ik vandaag totaal niet gezien.
pi_137992365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Felagund het volgende:

[..]

En Milouska. Daar zaten heel weinig kandidaten op, terwijl ze veel geld uit de pot haalde.
En toch was het de hoogste pot in de BN'er series tot nu toe. Vond haar vooral vervelend, ze was meer bezig om bij de andere kandidaten onrust te stoken.

Wat betreft het huidige seizoen, het was qua kandidaten wel leuk (al is het wel zonde dat Freek in de finale stond, waren wel fanatiekere kandidaten die ik het meer gegund had).

Voor mij werd het wel elke aflevering duidelijker dat Susan de mol is (statistisch gezien komen oudere vrouwen niet zo ver in dit spel, alleen Karin de Groot heeft op eigen houtje bijna de finale gehaald). Dat mollogo tijdens de toekomstopdracht gevolgd door die serieuze reactie richting Sofie in dat gesprek over die vingerafdrukken was voor mij de zekerheid.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_137992539
Toch goed dat het Susan was :D Met Sofie was het wel een sof geweest.

Ik had haar niet direct door, maar toch wel na het afscheid van JW, de nepmol.
pi_137993153
Alleen jammer dat de onthulling van de Mol zo lang duurt. Van mij mogen ze die karakterschetsen van de kandidaten ("Susan, jij bent hartelijk, Sofie jij bent strategisch") wel achterwege laten als er dan meer tijd overblijft om mollenstreken te laten zien. Ook had ik wel willen zien hoe kandidaten achteraf gezien reageerden op bepaalde momenten, zoals bijv. Jan Willem op het moment dat Tygo zijn envelop stal.

En: Jennifer O+
pi_137994003
Tja, matige mol. Susan was meer bezig met zorgen dat ze niet verdacht werd dan geld uit de pot spelen, heb ik het idee.

Vind het altijd mooi om opzichtige Mol-acties te zien die kandidaten dan niet opmerken, maar ik heb haar eigenlijk weinig zien doen. Het was meer dingen niet doen dan dingen dwarsbomen.

Wat dat betreft een mol in de lijn van Inge Ypenburg en Anne-marie Jung, hoewel ik Susan wel een leukere kandidaat vond :).
Amen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 maart 2014 @ 08:10:29 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137994626
1
WIE IS DE MOL
3.148.000

_O_
pi_137994703
Die aanwijzingen slaan uiteindelijk ook nergens op en zijn veel te ver gezocht.
Zo kan je in 1 aflevering wel 50 dingen zien wat een aanwijzing zou zijn, maar weet je nooit wat de echte aanwijzing is. Die aanwijzingen die je ziet kunnen naar iedere persoon verwijzen.
Heb soms het idee dat ze achteraf pas gaan zoeken in de beelden naar wat ze als aanwijzing kunnen promoten.

Een mooie molactie van de programmamakers zou zijn om volgend seizoen 2 mollen in het spel te hebben (die het niet van elkaar weten)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_137995005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:17 schreef Walter81 het volgende:

Een mooie molactie van de programmamakers zou zijn om volgend seizoen 2 mollen in het spel te hebben (die het niet van elkaar weten)
Lijkt me ook wel eens leuk. Het lijkt voor de makers wat lastiger te worden om telkens maar goede molacties en opdrachten te bedenken, zeker in combinatie met de juiste groep mensen. Een verandering zou het spel een enorme impuls geven.

Eerlijk gezegd was dit seizoen niet heel erg sterk. Er waren te veel aanwijzingen naar veel te veel mensen en ik vond veel dingen nogal misleidend gemonteerd. Hoewel ik vanaf het begin op Susan zat, ging ik toch erg twijfelen vanwege JW. Maar JW is zelf nooit echt verdacht door de medekandidaten, alleen door de kijkers.

Overigens hebben we nu 10 seizoenen Wie is de Mol? gehad met BN'ers. Ook 10 mollen dus. Misschien een idee om met alle 10 mollen een seizoen te maken.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:46:39 #88
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137995034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel eens leuk. Het lijkt voor de makers wat lastiger te worden om telkens maar goede molacties en opdrachten te bedenken, zeker in combinatie met de juiste groep mensen. Een verandering zou het spel een enorme impuls geven.

Eerlijk gezegd was dit seizoen niet heel erg sterk. Er waren te veel aanwijzingen naar veel te veel mensen en ik vond veel dingen nogal misleidend gemonteerd. Hoewel ik vanaf het begin op Susan zat, ging ik toch erg twijfelen vanwege JW. Maar JW is zelf nooit echt verdacht door de medekandidaten, alleen door de kijkers.

Overigens hebben we nu 10 seizoenen Wie is de Mol? gehad met BN'ers. Ook 10 mollen dus. Misschien een idee om met alle 10 mollen een seizoen te maken.
Van mij mag de Mol van dit jaar dan wel wegblijven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_137995047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:46 schreef Szura het volgende:

[..]

Van mij mag de Mol van dit jaar dan wel wegblijven.
Wat mij betreft ook wel. Anders tillen we het naar 2016 toe en dan laten we Susan eruit :D
pi_137995116
Er zijn ook ieder jaar weer van die azijnpissers: dit was niet goed, dat was niet goed, slechte mol, slechte regie, ... En volgend jaar kijken ze allemaal weer :P

Ik heb weer genoten dit jaar *O*
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:53:07 #91
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137995131
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:52 schreef Rockfire het volgende:
Er zijn ook ieder jaar weer van die azijnpissers: dit was niet goed, dat was niet goed, slechte mol, slechte regie, ... En volgend jaar kijken ze allemaal weer :P

Ik heb weer genoten dit jaar *O*
Daar zijn fora toch voor? Lekker anoniem zeiken, zodat je de vrolijkheden voor het echte leven kunt bewaren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_137995328
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze waS GENIAAL...
Neen. Ver van geniaal zelfs.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_137995343
Genoten, genoten... Wel van de mooie beelden, de omgeving was weer fantastisch en daar hebben ze weer een prachtige serie mee neer gezet. Opdrachten vielen wat tegen, de Mol viel tegen. Al met al een redelijk seizoen, niet meer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_137995422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

En toch was het de hoogste pot in de BN'er series tot nu toe. Vond haar vooral vervelend, ze was meer bezig om bij de andere kandidaten onrust te stoken.

Wat betreft het huidige seizoen, het was qua kandidaten wel leuk (al is het wel zonde dat Freek in de finale stond, waren wel fanatiekere kandidaten die ik het meer gegund had).

Voor mij werd het wel elke aflevering duidelijker dat Susan de mol is (statistisch gezien komen oudere vrouwen niet zo ver in dit spel, alleen Karin de Groot heeft op eigen houtje bijna de finale gehaald). Dat mollogo tijdens de toekomstopdracht gevolgd door die serieuze reactie richting Sofie in dat gesprek over die vingerafdrukken was voor mij de zekerheid.
Geld zegt ook niet alles, in de eerste (BN-)seizoenen viel meer te verdienen. En in sommige seizoenen zaten opdrachten waar de gehele pot leeggehaald kon worden. Dat vervelende hoorde natuurlijk als spel bij haar mol.

Statistisch gezien doen er überhaupt weinig oudere vrouwen mee. (En statistiek zegt niets over individuele gevallen). Dat Karin de Groot nog zo ver kwam had volgens mij ook meer met toeval/geluk te maken dan dat ze het spelletje zo goed begreep.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_137995485
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:36:19 #96
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137995857
quote:
Die foto had Sofie zelf getwitterd :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_137996841
er worden weinig topics volgemaakt hier voor een programma met 3 miljoen kijkers.. het is ook onlogisch en onoverzichtelijk met al die topics.
  PR en moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 10:36:11 #98
288245 crew  Moira
pi_137997178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:22 schreef byah het volgende:
er worden weinig topics volgemaakt hier voor een programma met 3 miljoen kijkers.. het is ook onlogisch en onoverzichtelijk met al die topics.
Al die topics?
Er is er altijd ééntje om de huidige uitzending in te bespreken, en één om alle hints en theorieën te bespreken.
Niet zo onlogisch en onoverzichtelijk, hoor.
Fuck the EBU.
  roze vrijdag 21 maart 2014 @ 12:11:15 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138000131
quote:
:') Sofie is zwanger van haar 2de kind (van haar man)
Your beauty never ever scared me.
pi_138000941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Genoten, genoten... Wel van de mooie beelden, de omgeving was weer fantastisch en daar hebben ze weer een prachtige serie mee neer gezet. Opdrachten vielen wat tegen, de Mol viel tegen. Al met al een redelijk seizoen, niet meer.
Da's waar.. héle mooie beelden.

Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')