quote:Tygo Gernandt (1974) is acteur. Hij staat bekend om zijn ijzersterke en diverse rollen in films als 'Van God Los', 'De Dominee', 'Het Schnitzelparadijs', 'Ik omhels je met 1000 armen', 'Oorlogswinter', 'Het leven uit een Dag', 'First Mission', 'Black Death' en 'Vast'.
Tygo werd bekend door zijn rol in de jongerenserie 'Fort Alpha'. Daarna volgden rollen in televisieseries zoals 'Offers', 'van Speijk', 'Vuurzee', 'Van God Los de serie' en afgelopen twee seizoenen als agent Ken in 'Dokter Tinus'.
Op toneel was hij onder andere te zien in 'Peanuts', 'Raaf' en afgelopen jaar in de succesvolle voorstelling 'Cloaca'.
In 2014 zal Tygo onder andere in de film 'Hartenstraat' te zien zijn.
Ook zal hij de hoofdrol spelen in de thriller 'Bloedlink' (regie Joram Lürsen).
Tygo is leukquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Zocalo het volgende:
Een van de leukste kandidaten de laatste jaren vind ik, toffe vent
Ik vind hem vaak te aanstellerig, maar in de mol pakt dat leuk uit. Het is net een kind, volkomen onvoorspelbaar lijkt hij alleen maar bezig de boel te ontregelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Zocalo het volgende:
Een van de leukste kandidaten de laatste jaren vind ik, toffe vent
Tygo is coolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak te aanstellerig, maar in de mol pakt dat leuk uit. Het is net een kind, volkomen onvoorspelbaar lijkt hij alleen maar bezig de boel te ontregelen.
om hem niet compleet te krijgen en zo geen geld te verdienen......quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:52 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom deelde Tygro 3 keer die blauwe dingen uit, terwijl die er nog maar twee moest vinden?
En stel nou dat die niet de mol is?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
om hem niet compleet te krijgen en zo geen geld te verdienen......
Tygo ging - net als de rest - voor oranje. Die 250 boeide echt niemand iets. Enige probleem voor Tygo was dat hij geen enkel oranje ding had.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:52 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom deelde Tygro 3 keer die blauwe dingen uit, terwijl die er nog maar twee moest vinden?
Ah, ik heb gemist dat ze wisten wat ze waard waren. Thanks.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tygo ging - net als de rest - voor oranje. Die 250 boeide echt niemand iets. Enige probleem voor Tygo was dat hij geen enkel oranje ding had.
Als je zelf drie blauwe hebt, is de kans klein dat iemand anders blauw spaart. Denk dat hij door de blauwe dingen weg te doen meer ruilmiddelen te creëren om uiteindelijk oranje te krijgen.
http://solutd.com/tygogernandt/view/7ff88dd0twitter:TygoGernandt1 twitterde op zondag 02-03-2014 om 00:28:25Nou ? Waar? Haha http://t.co/4tkl5lpmgr reageer retweet
ik hoop het, zou hem dan de meet geniale mol ooit vinden....quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk het al vanaf aflevering maar ik heb nu eigenlijk geen twijfel meer. Tygo is de mol.
Leuke mol iigquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk het al vanaf aflevering maar ik heb nu eigenlijk geen twijfel meer. Tygo is de mol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |